Ik heb ook bijna nooit reservekleertjes mee, en idd ook zo een tas achterin de auto gehad waar ze vervolgens al lang en breed uitgegroeid was toen ik bedacht het er eens uit te halen. Dus bij nood verzin ik wel watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk dat ik een onaarde moeder ben; ik heb echt NOOIT reservekleren mee.... hooguit een slabbetje....en tot dusver ben ik nooit in de problemen geweest.
*is natuurlijk de goden verzoeken dit.....*
Haha, ik heb J wel eens alleen in een luier achter in de auto gehad, gelukkig wel altijd een deken of vest van mezelf in de auto liggen, en gelukkig wat het niet hartje winterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Doet me denken aan groof die alleen een maatje twee had liggen bij een maat 5 kind en met maandverband aan de slag ging.
Zoiets in ieder geval
haha leuke Wiesje.... ik vind dr ook zo leuk! doe es een recente foto spammen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef wickie het volgende:
Ze loopt bijnaAan 1 hand meelopen gaat al heel goed, ze kan zelf opstaan zonder steun en staat de halve dag los. Af en toe zet ze 1 à 2 stapjes los. We hebben nog steeds de hoop dat het nog heeeeeeeel lang duurt maar met de dag neemt die hoop af
![]()
En ze vindt het zelf allemaal supertof te gek gaaf met haar blije guppie hoofd.
gewoon H&Mquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef wickie het volgende:
Oh je moppies![]()
Wat een leuk broekpakje heeft ze aan, waarvandaan?
mt 80 en Liene is 77 cmquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef wickie het volgende:
Welke maar heb je daar BJ en hoelang is Liene nu? (en wat was die code)
Ik vind het zusjes gebeuren helemaal fantastisch! Al beginnen de eerste 'ruzie's' nu te komen. Wies begint van zich af te bijten als Mette iets afpakt. Dan gaat ze schreeuwen, duwen en soms een soort van klap wordt er uitgedeeld
Wickie! Je komt toch nog wel even netjes afscheid nemen?? Uiteraard met een kleine spamquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:29 schreef wickie het volgende:
Jippie ik mag hier bijna officieel mee postenik ben er best aan toe, ze is eigenlijk al een maandje echt geen baby meer.
Tuurlijk, maar ik moet zoiezo nog 2 weken wachten hoor, ze is de 11e pas jarigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef Susie het volgende:
[..]
Wickie! Je komt toch nog wel even netjes afscheid nemen?? Uiteraard met een kleine spam
Kijk, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:34 schreef wickie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik moet zoiezo nog 2 weken wachten hoor, ze is de 11e pas jarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra kleding heb ik tegenwoordig voor allebei alleen maar bij me als ik verwacht het nodig te hebben. Maar ik heb makkelijk praten, van doorlekluiers hebben we niet zo'n last *kuch*. In de tas voor de gastouder zit wel een extra setje altijd, wordt bijna altijd gebruiktze spelen heel veel buiten en kledderen lekker veel daar.
DML fijn dat er niets uitkwam maar pfoe wat een lastig probleem zeg!ik moest er ineens aan denken dat je Puck hier toen ook moest verschonen met een broek van de meisjes toch? Niet bij stilgstaan dat het zó snel moet allemaal.
En over het biopt, ik weet nog niets, moet wachten op een oproep van t ziekenhuis. We hebben wel weer een paar onrustige avonden/nachten achter de rug. Veel huilen, veel buikpijn. En ik vind het vreselijk moeillijk om nu iets te moeten blijven geven waarvan ze zo overduidelijk buikpijn krijgtvanmiddag ga ik even bellen naar de poli of zij iets weten over hoe/wat/wanneer, voor het geval ik straks volgende week een brief krijg waarin staat dat ik zelf een afspraak moet maken.
:)
Maar wat doet ie dan? Melodie, echt al de woordjes, de klanken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck zong vandaag visje visje in het water![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |