abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116183977
Fijn dat er niks uit kwam dml. Maar ook frustrerend. Ik neem eigenlijk nog steeds reserve kleertjes mee voor Sofie als we weggaan. Niet dat ik ze ooit nodig heb ofzo. Denk dat ik daar wel mee stop als Casper er is. Anders worden het 2 tassen meezeulen.

Ik vind Sofie zo groot worden. Ze weet wie ze zelf is: siesje, gisteren ging ze onder de douche mijn voeten wassen: assies tenen mama siesje. Zodra de deur van de badkamer open gaat hier gaat ze proberen zichzelf uit te kleden want siesje wil doesjen. Bij elke toeter hoort ze de boot, en de boot is in de see. Net als de visjes en de krak (krabbetjes)
Ze weet dat mama een beebie in de buik heeft en papa niet. Papa heeft namelijk een piejo.
*poef* nu is het weg
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:02:49 #202
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_116185967
Volgens mij is het juist zo dat je reserve kleren nodig hebt als je ze niet mee neemt. :+
Ik heb bijna altijd een lange mouwen romper met kniekousen in de tas of gewoon een jumpsuit, dat neemt niet veel plek in en dan heb ik in ieder geval iets bij me.
Achterin de auto een tasje met reservekleren en verschoning leggen is ook wellicht een idee, dat neem ik me al tijden voor, maar het komt er nooit van. :)

KJ, wat onwijs schattig dat ze zo aan het kletsen is, wat lijkt me dat gezellig. O+
DML, fijn dat er niets uit het onderzoek is gekomen. Blijft ie wel gewoon groeien overigens en eet ie normaal?
pi_116186099
Dat tasje hadden wij ook achter in de auto liggen. Tot we pas een nieuwe auto kochten en de oude leeg haalden. Lag daar achterin een tasje met luiers maat 3 en een romper maat 68.
*poef* nu is het weg
pi_116186147
ik denk dat ik een onaarde moeder ben; ik heb echt NOOIT reservekleren mee.... hooguit een slabbetje....en tot dusver ben ik nooit in de problemen geweest. ;)
*is natuurlijk de goden verzoeken dit.....*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_116186185
Sofie O+ O+ O+

Juud lengte gaat als een speer gewicht buigt minimaal af maar hij vindt avondeten momenteel niet zo interessant. Ik wijt dat aan de bekende fase. Maar ik hou het wel in de gaten. Een keertje extra wegen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116186368
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk dat ik een onaarde moeder ben; ik heb echt NOOIT reservekleren mee.... hooguit een slabbetje....en tot dusver ben ik nooit in de problemen geweest. ;)
*is natuurlijk de goden verzoeken dit.....*
Ik heb ook bijna nooit reservekleertjes mee, en idd ook zo een tas achterin de auto gehad waar ze vervolgens al lang en breed uitgegroeid was toen ik bedacht het er eens uit te halen. Dus bij nood verzin ik wel wat ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_116186424
Doet me denken aan groof die alleen een maatje twee had liggen bij een maat 5 kind en met maandverband aan de slag ging.
Zoiets in ieder geval :D
The way you rock'n'roll
pi_116186469
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Doet me denken aan groof die alleen een maatje twee had liggen bij een maat 5 kind en met maandverband aan de slag ging.
Zoiets in ieder geval :D
Haha, ik heb J wel eens alleen in een luier achter in de auto gehad, gelukkig wel altijd een deken of vest van mezelf in de auto liggen, en gelukkig wat het niet hartje winter ;) (luiers heb ik wel eigenlijk altijd bij me als we met de auto op pad gaan.
pi_116186508
Ik probeer nu los te laten, het komt wel goed. Zo niet dan toch. Ik neem nu zo'n hoesje met 2 luiers en billendoekjes mee. Maar voelt alsof ik wat heel gewaagds doe.
*poef* nu is het weg
  donderdag 30 augustus 2012 @ 14:25:14 #210
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_116186659
Ik heb als ik langer dan een uur wegga een rugzakje mee, met een beker drinken, een fruitje/koekje, luiers, doekjes, romper, speen en knuffel, boekje en een slabber.

Even boodschappen of naar een paar winkels neem ik niets mee eigenlijk, behalve dr knuf en speen soms.

Voor een hele dag weg hebben we een rugzak met wat standaard spul erin, ik vind het naar als ik op pad ben en de dingen zijn voor haar niet goed geregeld. :@ :+
pi_116186781
Wij nemen altijd reservespul mee. Ook hier staat er standaard een tas klaar. Voor als ik boodschappen enzo ga doen natuurlijk niet. Soms vergeten we de 'tas', dan gaat er altijd wel iets fout :')

Jippie ik mag hier bijna officieel mee posten *O* ik ben er best aan toe, ze is eigenlijk al een maandje echt geen baby meer.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_116186960
Ik heb standaard de luiertas klaar staan en die gaat tenzij echt alleen maar een blokje om, altijd mee. Daar zit standaard kleding, speen, luiers, boekje en koekje in. Fruit en drinken gaat er vers in.
The way you rock'n'roll
pi_116187200
haha grappig om die verschillen te lezen. Zolang ik niet te ver bij huis vandaan ben, voelt het zo wel prima voor mij, zonder van alles mee te nemen...

Als we iets ondernemen iets verder van huis; heb ik altijd luiers, verschoondoekjes, speen, drinken en iets te eten mee. (en mijn borsten haha).
(en dat is dus voor 2 kids).

Luiertas is al lang geleden dat ik die gebruikt heb....

Heeeeey Wicks!! leuk dat je ook bijna deze kant op komt met je snelle <3
pi_116187333
Ik heb in de tas tegenwoordig ook wat potloden en een leeg papier zitten. Sofie is dol op tekenen. (als in krassen, en mama of papa moeten appelbomen tekenen) boekjes gaan ook mee als we ergens wat gaan eten.
*poef* nu is het weg
pi_116187676
Ja Wickie, loopt ze al?!?!

Ik heb trouwens altijd gewoon luiers doekjes en rietjes in mijn tas (die rietjes schelen een hoop geklieder met drinken) Verder ligt het er echt wat het doel is of ik meer mee neem, dan vaak ook drinken, rozijntjes (zoet-hou-snoepjes ;))

Ik moet nu inpakken maar het scheelt echt weer zo veel inpakwerk, ik hoef echt veel minder mee dan afgelopen april :D
pi_116187893
Ze loopt bijna :@ Aan 1 hand meelopen gaat al heel goed, ze kan zelf opstaan zonder steun en staat de halve dag los. Af en toe zet ze 1 à 2 stapjes los. We hebben nog steeds de hoop dat het nog heeeeeeeel lang duurt maar met de dag neemt die hoop af :')
En ze vindt het zelf allemaal supertof te gek gaaf met haar blije guppie hoofd.
pi_116187984
Ow cool, snelle lopers zijn heeeeeel leuk ;) En wanneer is ze precies jarig?? Ik weet nog goed dat ik ok niet wilde dat Sarah ging lopen, ik dacht echt hu nee je bent nog een baby, doe es niet, maar ja ze was niet te houden.

En nu heeft ze gewoon al van die buien dat ze niet in de wagen wil en dan mag ze lopen, maar dan gooit ze zichzelf zo op de grond in de winkels omdat ze bijvoorbeeld ergens neit aan mag komen van mij... Ze is zoooo ontdeugend!
pi_116187995
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:02 schreef wickie het volgende:
Ze loopt bijna :@ Aan 1 hand meelopen gaat al heel goed, ze kan zelf opstaan zonder steun en staat de halve dag los. Af en toe zet ze 1 à 2 stapjes los. We hebben nog steeds de hoop dat het nog heeeeeeeel lang duurt maar met de dag neemt die hoop af :')
En ze vindt het zelf allemaal supertof te gek gaaf met haar blije guppie hoofd.
haha leuke Wiesje.... ik vind dr ook zo leuk! doe es een recente foto spammen?

En Liene gaat ook snel... ook aan 1 hand meelopen idd. En af en toe los staan... en wat ze al een paar weken doet; zelf de trap op ;)
En gelukkig gelukkig gelukkig zit ze steeds beter in dr vel; het blijft een klein kattekopje; maar ze is ook steeds vaker gewoon vrolijk :)
pi_116188454
Trapklimmen.. Check... En Mette die dan de gangdeur open maakt en dan doodleuk samen met Wies naar de gang gaat en dan roept 'mama mama, Wies gaat op de trap!' :X
Echt Jut en Jul die 2..

pi_116188735
ooohhhh ik vind dr echt leuk leuk!

en die Jut en Jul-activiteiten zijn ontzettend herkenbaar...
En wat ik ook zo ontzettend leuk vind; steeds vaker zijn ze echt samen aan het spelen. Evie gaat bijvoorbeeld Liene een boekje voorlezen, of Liene moet meehelpen een treinspoor maken, of Liene moet met Evie en Liene.2 (Evie dr pop haha) mee naar het ziekenhuis (uh jaaa Evie haar fantasie is zooo leuk...)....
Vind het echt steeds leuker en leuker worden...
pi_116188863
en ach ik spam zelf ook ff:

pi_116189106
Oh je moppies O+
Wat een leuk broekpakje heeft ze aan, waarvandaan?
pi_116190075
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 15:34 schreef wickie het volgende:
Oh je moppies O+
Wat een leuk broekpakje heeft ze aan, waarvandaan?
gewoon H&M :) met de babykortingscode ;)
pi_116191509
Dat broekpak heeft Sarah ook en ook de variant met bloemetjes :D

Wat een heerlijke moppies hebben jullie!!! En dat Jut en Jul is zooooooo herkenbaar. Jaël wil een koekje, mama ik denk dat Sarah een koekje wil. Kom maar Sarah ga maar daar zitten dan gaan we de bal rollen :) Maar Sarah weer Jaël ook duidelijk te maken hoe ze het wil, sleurt Jaël aan de hand mee naar de keuken en wijst naar de bananen, jaël, mama ik denk dat Sarah een banaan wil.. O+
pi_116197114
Welke maar heb je daar BJ en hoelang is Liene nu? (en wat was die code :@ )

Ik vind het zusjes gebeuren helemaal fantastisch! Al beginnen de eerste 'ruzie's' nu te komen. Wies begint van zich af te bijten als Mette iets afpakt. Dan gaat ze schreeuwen, duwen en soms een soort van klap wordt er uitgedeeld :D

[ Bericht 0% gewijzigd door wickie op 30-08-2012 19:11:12 ]
pi_116198039
Sarah heeft door dat Jaël het echt niet leuk vind als ze aan haar haren word getrokken dit doet Saar dus ook als ze onenigheid heeft met J.. En ze schoppen elkaar en ze zijn stinkend jaloers, maar ow zo leuk en lief voor elkaar!! Kusjes geven en hand in hand lopen tijdens de boodschappen <3
pi_116200418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 18:46 schreef wickie het volgende:
Welke maar heb je daar BJ en hoelang is Liene nu? (en wat was die code :@ )

Ik vind het zusjes gebeuren helemaal fantastisch! Al beginnen de eerste 'ruzie's' nu te komen. Wies begint van zich af te bijten als Mette iets afpakt. Dan gaat ze schreeuwen, duwen en soms een soort van klap wordt er uitgedeeld :D
mt 80 en Liene is 77 cm :) en die code.... euhhhh weet ik zo ff niet; maar ik denk als je het vraagt in het kleertjestopic dat er wellicht direct antwoord komt ;)

en ja ruzie maken doen ze hier ook; Liene gilt inmiddels ook tegen Evie, en slaat van dr af ;) prachtig vind ik het...

en jaloezie idd MP; dat is hier al vanaf het begin.... en allebei altijd op of aan mama willen als de ander in de buurt is ;)
pi_116201172
DML, is een plakje kaas of een plakje worst/kipfilet geen optie? Eva eet dat prima.
Of perenstroop? Staat gewoon bij de appelstroop en is wat aangemaakt met kaneel. Echt :9

Wij hebben ook altijd wel dé tas bij ons. Als we boodschappen gaan doen blijft ie in de auto, maar dan zijn spullen dus altijd in de buurt. Ga ik echt de stad in, dan gaat de tas mee, want daar zit ook haar appeltje in en haar beker drinken bijvoorbeeld. Of een speeltje om haar bezig te houden.
Er zit nu een reserve romper en een broekje in. Ik vraag me af hoe lang ik dat nog ga volhouden, we hebben het eigenlijk maar sporadisch nodig gehad.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:29:40 #229
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116201681
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 14:29 schreef wickie het volgende:

Jippie ik mag hier bijna officieel mee posten *O* ik ben er best aan toe, ze is eigenlijk al een maandje echt geen baby meer.
Wickie! Je komt toch nog wel even netjes afscheid nemen?? Uiteraard met een kleine spam :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116201920
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef Susie het volgende:

[..]

Wickie! Je komt toch nog wel even netjes afscheid nemen?? Uiteraard met een kleine spam :P
Tuurlijk, maar ik moet zoiezo nog 2 weken wachten hoor, ze is de 11e pas jarig :)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 20:39:15 #231
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116202112
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:34 schreef wickie het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik moet zoiezo nog 2 weken wachten hoor, ze is de 11e pas jarig :)
Kijk, weten we dat ook weer ;) Kon je niet in de lijst vinden! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116203516
Jullie hebben allemaal van die snelle mooie kindjes

Maar Ean kan zelf de trap op *O* en op 4 kiezen na is d'r gebit compleet
pi_116215750
Danic het ging om het kdv en helaas heb ik weinig invloed op hun inkoopbeleid.
The way you rock'n'roll
pi_116220603
Oh sorry, verkeerd begrepen.
Dat is dus wel heel jammer, want zo heeft hij weinig variatie. Maar gelukkig kunnen jullie dat thuis wel bieden.
Kun je het ook niet eens bespreken? Ik heb zelf op een kdv gewerkt en daar stonden we er altijd wel voor open hoor. Het is ook echt een valkuil om altijd hetzelfde te doen als je merkt dat het werkt.
pi_116220708
Jut en Jul heb ik ook *O* O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra kleding heb ik tegenwoordig voor allebei alleen maar bij me als ik verwacht het nodig te hebben. Maar ik heb makkelijk praten, van doorlekluiers hebben we niet zo'n last *kuch*. In de tas voor de gastouder zit wel een extra setje altijd, wordt bijna altijd gebruikt :P ze spelen heel veel buiten en kledderen lekker veel daar.

DML fijn dat er niets uitkwam maar pfoe wat een lastig probleem zeg! -O- ik moest er ineens aan denken dat je Puck hier toen ook moest verschonen met een broek van de meisjes toch? Niet bij stilgstaan dat het zó snel moet allemaal. :*

En over het biopt, ik weet nog niets, moet wachten op een oproep van t ziekenhuis. We hebben wel weer een paar onrustige avonden/nachten achter de rug. Veel huilen, veel buikpijn. En ik vind het vreselijk moeillijk om nu iets te moeten blijven geven waarvan ze zo overduidelijk buikpijn krijgt :{ vanmiddag ga ik even bellen naar de poli of zij iets weten over hoe/wat/wanneer, voor het geval ik straks volgende week een brief krijg waarin staat dat ik zelf een afspraak moet maken.
:)
pi_116220787
Mignonne wat heb je toch een prachtige meiden O+

Klopt, ik heb hier nog een broek van jou liggen. Hij speelt en je hebt het even niet de eerste 5 minuten door en je bent te laat.

Het is 'lastig' maar enkel extra handelingen zoals vaker helemaal omkleden en veel weken en wassen.
Puck heeft er geen last van.

Jouw meisje daarentegen -O- wat zielig en hoe naar dat je haar gewoon maar moet blijven geven.
Hopelijk kunnen jullie snel terecht en komt alles in een rustiger vaarwater als je echt kunt gaan behandelen.
Ik zie haar nog tegen je aan geplakt de laatste keer. Omdat als haar ouder maar de hele tijd aan te moeten zien, zo machteloos :'(
:* :*

Is het al een beetje ingezonken, de vermoedelijke diagnose?
The way you rock'n'roll
pi_116244423
we mogen ons volgende week melden bij de anesthesist! *O* fijn!
geen idee wanneer dat biopt dan plaats vindt, maar ik hoop snel erna.
:)
pi_116246770
Puck zong vandaag visje visje in het water :o O+
The way you rock'n'roll
pi_116247823
Puck, kleine muzikant O+ Ik kan me een filmpje van hem herinneren dat hij met zijn voetjes op het ritme van de muziek zat te tappen. Zat hij niet in een bumbo ofzo?

Mignonne *O* *O* wat fijn! Lijkt me zo verschrikkelijk inderdaad om iets te moeten geven waarvan ze zo ziek wordt. Ik zag de foto ook op facebook van afgelopen avond, arm ding :*
pi_116262387
heftig allemaal zeg mignonne, veel sterkte er mee en hoop dat alles snel geregeld kan worden!
Wel bizar dat ze "ineens"blond is, voor jullie vast heel geleidelijk gegaan, maar de laatste foto die ik zag van haar was ze nog heel donker.

Wat lief dizzy van het zingen!
Die perenstroop ga ik eens proberen, klinkt lekker.
pi_116262413
Dat je dat nog weet maar idd danic!
Deze was dat
The way you rock'n'roll
pi_116262422
Dit is trouwens een all time klassieker van Puck :')

The way you rock'n'roll
pi_116262481
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck zong vandaag visje visje in het water :o O+
Maar wat doet ie dan? Melodie, echt al de woordjes, de klanken?
Zeg me dat jouw Puck nog niet een heel lied kan zingen incl woorden! :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_116262565
Melodie met woorden en de handgebaren.

Visje visje water
Visje visje kom
Visje visje niet ten
Visje visje om

Is wat hij er van maakt. Wat hij niet kan zeggen neuriet hij.

Visje visje in het water
Visje visje in de kom
Visje visje kan niet praten
Visje visje draai je om
The way you rock'n'roll
pi_116262927
Dan is het goed ;) Ik schrok er al een beetje van.
Wij zitten nog bij ei ei ei, hihihi hahaha en nijijijijijijjjijjjjjntj. Wel in de goeie melodie, maar nog nauwelijks liedjes te noemen.
Dot heeft visje ws nog nooit gehoord :@

Acute correctie, we zongen het net een keer en vervolgens kruipt ze al hisje hisje sissend door het huis. Blijkbaar zingen ze het op het kinderdagverblijf wel :D

[ Bericht 32% gewijzigd door Vanyel op 01-09-2012 09:12:06 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_116263594
Dot zingt ook *O*

Ik herken steeds vaker melodie en woorden van liedjes.
Het zijn altijd liedjes van het kdv en nooit wat ik zing :P
Hij kijkt me altijd verwachtingsvol aan voor het tweede couplet wat ik dan niet ken.

Hij zegt ook een twee drie tien :D

Het gaat echt met grote sprongen nu. Zo leuk. Hij papegaait alles na.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:10:11 #247
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_116264399
oh visje visje ga ik ook uitproberen, de vorige keer ging Larissa gelijk zwaaien met haar armen bij "in de maneschijn" :D

Hoe reageren jullie op kindjes die heeeul vroeg uit hun bed willen (kwart over 5 's ochtends). Laten jullie dit toe? Is dit een fase?

Larissa wil steeds vroeger haar bed al uit, eerst om half 7 (goed te doen, maar normaal slaapt ze tot half 9!), daarna om kwart over 6, en nu dus al om kwart over 5.

Ze wordt krijsend wakker (nachtmerrie?), weigert haar fles en kruipt zo van mijn schoot af (met slaapzak en al :+ ). Vervolgens wijst ze naar de deur "Da!" met een lief lachje erbij.

Ik heb geen idee wat ik hiermee aan moet, ik heb al een paar keer geprobeerd om haar terug te leggen, maar dat accepteert ze totaal niet. Aan de andere kant ben ik bang dat ze anders nòg vroeger wakker wordt.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:14:24 #248
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_116264474
Ik had van de week echt een :o moment
Ik was met Larissa bij mijn ouders, en zij stond naast de laptop. Pakt ze de muis (zo'n kleintje), houdt hem tegen haar oor, en zegt: "HALLO?!" _O-
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_116264929
Puck belt ook altijd met mama met de muis :D

Verder geen advies want Puck ligt op onze kamer dus dat is anders. Maar voor zessen leggen we hem tussen ons in.
The way you rock'n'roll
pi_116267672
Eva gaat ook terug hoor TT. Dan kan het even piepen zijn, maar meestal valt ze binnen een paar minuten weer in slaap.

hisje hisje O+

Ik weet niet wat er vannacht was (volgens vriend volle maan), maar mán! Eva werd rond 01.00 krijsend wakker en dat herhaalde zich ieder kwartier. Alles al veranderd, dikkere slaapzak aan, chamodent smeren, beetje water drinken, even op schoot rustig worden en duidelijk vertellen dat het midden in de nacht is, iedereen slaapt en dat zij nu ook moet slapen. Niks hielp.
Uiteindelijk rond 03.00 maar bij ons in bed, wetend dat ze ws toch niet ging slapen en dat klopte. Dus we hebben met zijn drietjes tot 04.30 op het grote bed gelegen en Eva heeft heerlijk gespeeld :') Daarna werd ze moe en dus weer naar bed waar ze geslapen heeft tot 09.00
Pfff ben kapot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')