abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115595816
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:06 schreef mefke79 het volgende:
Ik moet ook beginnen met 1 zakje. De kinderarts gaf wel aan dat 2 ook nog zou mogen, maar meer eigenlijk niet. Nou redden we het al maanden met ongeveer 5ml lactulose, dat is ook de zuigelingenhoeveelheid, dus ik hoop dat 1 zakje genoeg zoden aan de dijk zet.

Mignonne, wat een hoeveelheden krijgen die meiden van jou. Drinken ze het wel makkelijk weg? Daar ben ik hier nog een beetje bang voor, tis niet zo'n drinker buiten nutriolon om dan. Het mocht daar eventueel wel doorheen, dus dat kunnen we ook nog proberen.
Wij deden eerst een beetje friso in de fles met de forlax, en dan daarna een andere fles met de rest van de friso. Dan wisten we zeker dat ze het opdronk.
*poef* nu is het weg
pi_115600516
vanochtend eerst puur geprobeerd, maar dat was geen succes. Toen idd twee scheppen nutrilon erbij en wat warm gemaakt en toen ging het zo naar binnen. Ben benieuwd, vannacht had ie nog flink pijn, dus ik vermoed dat er nog het een en ander in zijn darmen zit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_115600664
en juud, bedankt voor de tip, de aquabaan bevalt hier prima! De speelgoedwinkel had alleen nog grote banen, die vond ik te duur. Toen kreeg ik de kleinste met 20% korting, dat vond ik prima. Dus mocht ik met tienus op mijn rug, in 1 hand de doos met de baan en in de andere de tas met boodschappen achter peuter op de wishbone aan rennen. Prima voor mijn conditie, dat wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_115615636
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]

QFT
En terwijl ik quote (ik wilde roepen dat ik ook zo blij ben dat wij ons nooit ergens zorgen over moeten maken) bedenk ik dat ik uit mijn nek zwets, wij hebben eigenlijk best wat issues (gehad) met Dot.
Nou, als die over/ onder controle zijn, vergeet ik ze blijkbaar nogal. Nice :D
Het is cliché maar waar, als het voorbij is vergeet je het echt heel erg snel.
Ik zeg wel eens dat oudste helemaal gezond is en niets mankeert en dat we met jongste juist wat te stellen hebben gehad maar dat is niet waar natuurlijk. Blijkbaar is de periode dat we nachtenlang met oudste beneden zaten alweer ver terug gezakt in mijn geheugen.

Tankgirl fijn dat je serieus wordt genomen!
Kan goed hoor, verstoppen van melk. Als ze allergisch of overgevoelig zijn dan kan verstopping best een symptoom zijn.
:)
pi_115618695
Ik was hier niet zo veel meer de laatste tijd maar we nemen afscheid. morgen is Yaro alweer twee. Dat vieren we in de Efteling en zaterdag vieren we het thuis met familie en vrienden.
Zondag gooi ik er nog wel een foto spam tegen aan.

Voor nu bedankt en tot in het volgende topic.
pi_115631611
As, gefeliciteerd met Yaro *O* *O*
Fijne dag in de Efteling en tot zaterdag!
pi_115631695
*O* hiep hiep hoera voor Yaro *O*
Veel plezier in de Efteling vandaag!
pi_115631759
As gefeliciteerd met Yaro *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:06:58 #109
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_115632110
As, gefeliciteerd *O* *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:08:29 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115632137
As, gefeliciteerd *O*
Een hele fijne verjaardag en tot over een paar maandjes ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115634235
As gefeliciteerd met yaro
pi_115634743
As, gefeliciteerd met Yaro, veel plezier vandaag en tot over een maand en een dag in het peutertopic!
pi_115637570
As gefeliciteerd!!! :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115640643
Hallo, ik kwam al vast stiekem hier om het hoekje kijken omdat Jelle volgende week 1 wordt. En nu zag ik dat het ging over die waterbanen. Is dat ook al geschikt voor een kindje van net 1 denken jullie? Jelle vind alles met water helemaal geweldig en hij kan ook vrij stevig staan als ie iets vast kan houden... en kk was zelf nog op zoek naar een verjaardag cadeau voor hem.. hoop dat de ervaringdeskundigen me een beetje kunnen adviseren

En dan las ik aan het begin van dit topic nog iets over lekkende antilek bekers e.d. ik heb daar ook last van en zo ook net de rietjesbeker (beide van nuby) nemen nu voort een spa-flesje mee met diksap/water/roosvice oid en dan met een rietje, en ik moet zeggen dat gaat best goed. Ook laat ik hem wel eens gewoon uit dat flesje drinken met mij hulp nog en dat gaat de ene keer wel goed en de andere keer wordt dat een zooi, maar ook dat wordt beter. Dus ik persoonlijk ga niet meer voor een nieuwe lekkende beker. Het nadeel hiervan is wel dat je ze niet even zelf iets kunt laten drinken terwijl ze in de buggy zitten ofzo.

Misschien een tip.. ;) misschien ook niet :)
pi_115642430
bedankt voor de tip, ik was dat met de lekkende antilekbekertjes
toevallig wou mijn zoontje gisteren tijdens het eten uit mijn glas drinken, ik had er tot nu toe nog niet veel moeite gedaan om hem uit een echte open beker te laten drinken, maar vandaag wou die het weer, dus ik denk hij is gewoon eraan toe en wij gaan nu echt oefenen...en ook direct uit een spa flesje drinken, dat lijkt mij ook handig....
op zich gaat het drinken wel goed uit een open beker of gewoon flesje, maar hij spuugt op gegeven moment gewoon terug in de beker of laat het langs zijn mond lopen als het te veel wordt, maar dat wordt hopelijk snel beter

en de laatste tijd heeft die er een gewoonte van gemaakt om iets te eten en als die dan een stukje tegenkomt of het niet snel genoeg gaat, spuugt die de rest zo op de grond en wrijft het met zijn handjes breed...ik wordt er een beetje wanhopig van, vooral als ik snel iets tussendoor wil geven en hem niet eerst in de stoel wil zetten, ik weet ook niet precies wat hem dan stoort, het is met brood, koekjes, en soms ook fruit
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:17:36 #116
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_115646091
We zijn vandaag dus bij de kinderarts geweest.

Larissa loopt achter qua gewichts en lengte groei. Lengte had ik wel verwacht vanwege mijn vriend (hij is 1.62m) maar gewicht niet, dus daar schrok ik wel een beetje van. Schijnbaar is mijn spekkie niet meer zo'n spekkie.

Larissa krijgt een bloed- en ontlastingsonderzoek, ze wordt getest op gluten-allergie, melkallergie, ijzer en schildklier, en eventuele ontstekingen in het darmkanaal.

Verder moet ik de dosis forlax verhogen naar 2x 4mg per dag, en als dat na 2 weken geen verbetering oplevert, dan een week naar 2x 8mg per dag.

We worden ook nog opgebeld voor een afspraak met een dietist.
Pff, veeeel, maar goed, zoals ik al eerder zei, we worden wel serieus genomen ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_115673210
Gefeliciteerd met Yaro As!
Vandaag vermaanddag, 14 maanden alweer :-)
Verlatingsangst komt steeds meer opzetten en het wordt ook steeds moeilijker om hem een schone luier of kleren aan te doen.

Ik hoorde van het KDV dat hij zich daar een beetje ontpopt als een leidertje. Hij neemt andere kinderen op sleeptouw en probeert ze bij activiteiten te betrekken, waarbij de juf(fen) ook moeten mee doen.
In hoeverre dat zo is weet ik natuurlijk niet, maar ik hoorde niet dat het op een negatieve manier gebeurde.
Leuk vind ik trouwens ook dat ze zo babbelen met heel af en toe een herkenbaar woord. Hele verhalen komen er uit.

[ Bericht 30% gewijzigd door cleany op 17-08-2012 11:08:07 ]
pi_115678102
Wat een heerlijk jongetje cleany!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:57:59 #119
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_115678432
wat een mooi manneke cleany O+
pi_115711208
hoi hoi :) wij komen ons ook melden; Liene is gisteren 1 jaar geworden!

spammetje:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_115711789
Welkom BJ en Liene! Wat is het toch een schatje! O+
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:32:40 #122
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_115716051
Welkom BJ, fijn dat je er bent!
Wat is het toch een leuk kindje, lieve Liene.... O+
pi_115720090
Welkom BJ en Liene!

Wat is het toch ook een blij meisje!

Hoe gaan jullie ukkies om met dit weer? Bartje is 's nacht vaker wakker, dan drinkt hij wat, en is daarna zijn speen kwijt. Ik heb vanmiddag een waterbaan gekocht, en het badje weer gevuld. En daar heeft hij zich prima mee vermaakt gelukkig.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:22:28 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115723676
Cleany en BJ, leuke foto's!

Ventje slaapt niet beter of slechter dan normaal. Hij kan dit weer goed hebben. Ik ging net even bij hem kijken. Ligt-ie met oogjes open naar het plafond te staren. Naast hem zijn luiertje en onder hem een grote natte plek! Hoe hij dat voor elkaar kreeg...heb het bed snel verschoond en hij slaapt alweer. Hier ook veel interesse in drinken uit een open beker. Ik laat hem altijd uit mijn glas drinken als ik water drink. Zelf kan hij het echt nog niet. Maar met een tuitbeker lijkt hij nu overweg te kunnen. Dat wil zeggen, hij snapt hoe het werkt, hoe er drinken uitkomt. Maar lekproof eruit drinken lukt echt nog niet. Hij loopt trouwens enorm veel op een dag. Verdeling lopen kruipen zou ik nu 60-40 noemen. Eergisteren nog iets nieuws ontdekt, namelijk een snijtandje. De teller staat op vijf tanden nu :) Morgen is hij alweer 13 maanden, de tijd vliegt.
pi_115760540
Ik heb hem nu nog beneden zitten. Op zijn kamertje is het 30 graden, en meneer is erg pieperig vandaag...
Dus nu de airco er maar ingezet, en hopen dat hij zo slaapt als het wat koeler is daar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')