Ik was laatst op een reggae festival waar echt iedereen zijn rotzooi opruimde, was ook wel is chill. Jammer dat (bijna) niemand op LL dat doet.quote:
in dat lowlandskrantje staan ook de meest afschuwelijke teksten inderdaad. en het woord hip komt er 80000 keer in voor terwijl er echt niets hip is aan lowlandsquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Jivis het volgende:
Ik erger me altijd een beetje aan die popie jopie schrijfstijl van Lowlands trouwens.
Behalve de hipsters danquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:54 schreef LatonOne het volgende:
[..]
in dat lowlandskrantje staan ook de meest afschuwelijke teksten inderdaad. en het woord hip komt er 80000 keer in voor terwijl er echt niets hip is aan lowlands
Op het festivalterrein doen ze hetzelfde met de drinkbekers. Ik snap daarom niet zo goed dat mensen de drinkbekers expres slopen. Toegegeven, er zijn een paar irritante bekerrapers maar over het algemeen vind ik het prima dat ze er zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:50 schreef Haunter het volgende:
[..]
Op MELT krijg je tenminste nog geld retour bij een volle vuilniszak. Jammer dat het nodig is; maar bij een kleine beloning zijn mensen wel bereid om vuilniszakken te vullen en in te leveren. Het is dan ook een stuk schoner op de camping uiteindelijk dan op Lowlands.
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopic worden...quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het festivalterrein doen ze hetzelfde met de drinkbekers. Ik snap daarom niet zo goed dat mensen de drinkbekers expres slopen. Toegegeven, er zijn een paar irritante bekerrapers maar over het algemeen vind ik het prima dat ze er zijn
Het leek me hoog tijd wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopci worden...![]()
Dat hadden we trouwens nog niet gehad dit jaar.
Ja, 80 of 90 centquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar heb je die opvouwbare jerrycans? Was toch spotgoedkoop bij de action?
Heb er zelf ook geen problemen meequote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het festivalterrein doen ze hetzelfde met de drinkbekers. Ik snap daarom niet zo goed dat mensen de drinkbekers expres slopen. Toegegeven, er zijn een paar irritante bekerrapers maar over het algemeen vind ik het prima dat ze er zijn
OK, daar gaan we: bekerrapers: zegen (schoon terrein) of vloek (irritant en afleidend)?quote:
Ik ook. Kan ik m'n beker gewoon afgeven zonder naar een vuilnisbak te hoeven lopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1,30 geloof ik voor zon thingie van 10 literquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar heb je die opvouwbare jerrycans? Was toch spotgoedkoop bij de action?
Zegen, op een paar demonen naquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef MrStokey het volgende:
[..]
OK, daar gaan we: bekerrapers: zegen (schoon terrein) of vloek (irritant en afleidend)?
Discuss!
Prima, niks mis mee. Anders zou het een grote teringbende worden met al die bekertjes.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef MrStokey het volgende:
[..]
OK, daar gaan we: bekerrapers: zegen (schoon terrein) of vloek (irritant en afleidend)?
Discuss!
Kejje dat niet effe lekker zelf doen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Moeders heeft perfecte slaapoordopjes gekocht.Morgen stuur ik haar om een fles Jack's te halen.
Het terrein wordt er niet schoon van, maar ik ben wel benieuwd hoeveel meer er zou blijven liggen als ze er niet waren. En ergens snap ik niet dat je uren (of de hele dag?) je bezighoudt met bekers rapen, omdat je dan feitelijk het festival mist. Maar iedereen moet doen wat-ie leuk vindt zolang het anderen niet stoort, dus mijn zegen hebben ze.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Discuss!
Goede moeder heb jij; hoefde ik destijds niet mee aan te komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Moeders heeft perfecte slaapoordopjes gekocht.Morgen stuur ik haar om een fles Jack's te halen.
Ik zou 't graag doen, maar ik werk nu van 's ochtends tot 's avonds laat dus heb niet echt de keus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kejje dat niet effe lekker zelf doen?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopic worden...![]()
Zijn toch mensen die er gewoon geld aan verdienen uiteindelijk?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het terrein wordt er niet schoon van, maar ik ben wel benieuwd hoeveel meer er zou blijven liggen als ze er niet waren. En ergens snap ik niet dat je uren (of de hele dag?) je bezighoudt met bekers rapen, omdat je dan feitelijk het festival mist. Maar iedereen moet doen wat-ie leuk vindt zolang het anderen niet stoort, dus mijn zegen hebben ze.
Dat zou kunnen, maar meer dan "van horen zeggen" weet ik niet, dus eigenlijk heb ik geen idee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn toch mensen die er gewoon geld aan verdienen uiteindelijk?
Ik vraag 't gewoon lief, ik heb voor haar de auto gewassen. Geven en nemen he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Goede moeder heb jij; hoefde ik destijds niet mee aan te komen
Ok, daar werd ik voor betaaldquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag 't gewoon lief, ik heb voor haar de auto gewassen. Geven en nemen he.
Dt misschien?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:30 schreef Dikketroela het volgende:
Er was hier laatst een link geplaatst van de lowlands plattegrond in google maps? Weet iemand waar ik die kan vinden?
Ik heb ook vaak gezien dat mensen hun kinderen bekers laten rapen, dat vind ik pas echt triest.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het terrein wordt er niet schoon van, maar ik ben wel benieuwd hoeveel meer er zou blijven liggen als ze er niet waren. En ergens snap ik niet dat je uren (of de hele dag?) je bezighoudt met bekers rapen, omdat je dan feitelijk het festival mist. Maar iedereen moet doen wat-ie leuk vindt zolang het anderen niet stoort, dus mijn zegen hebben ze.
eens! ik snap dat nietquote:
Lol, laat maar, op de Lowlove site staat wat ik wilde weten haha.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Dt misschien?
http://maps.google.co.uk/maps?hl=en&tab=wl
In de OP.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:30 schreef Dikketroela het volgende:
Er was hier laatst een link geplaatst van de lowlands plattegrond in google maps? Weet iemand waar ik die kan vinden?
post het dan ook hierquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:53 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Lol, laat maar, op de Lowlove site staat wat ik wilde weten haha.
Ik heb het wel eens gevraagd bij de muntjesomruilkassa en het meisje daar vertelde dat er echt mensen waren die er flink aan verdienden. En dan bedoelde ze meer dan een paar honderd euro.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn toch mensen die er gewoon geld aan verdienen uiteindelijk?
Ik zou me meer druk maken over de bekerrapistsquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopic worden...![]()
35 euro bij de decathlonquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Jaytonism het volgende:
Haha tering. Zouden in een 4-persoonstent gaan.. Gaat niet door. Weet iemand een goede aanbieding voor een 1 persoons popuptentje?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken over de bekerrapists
[ afbeelding ]
De polen van een paar jaar terug verdienden ongeveer 2000 euro per LL.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gevraagd bij de muntjesomruilkassa en het meisje daar vertelde dat er echt mensen waren die er flink aan verdienden. En dan bedoelde ze meer dan een paar honderd euro.
wow, das echt vet veel!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De polen van een paar jaar terug verdienden ongeveer 2000 euro per LL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |