SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
fles ? ik heb geen flesquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
wa doede vanavond trouwes? neem fles mee naar mij
never stopped you beforequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:11 schreef AapO het volgende:
[..]
fles ? ik heb geen flesik ga zowiezo niet drinken vandaag, morgen motor lessen enzo
Zijn je biertjes eindelijk op?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
wa doede vanavond trouwes? neem fles mee naar mij
Binnenkort nachtje doorhalen met je beste vriend of met mijquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:00 schreef DeJori het volgende:
Goeiesmiddags.
Mijn ritme is echt verneukt
Lol. Afgesproken. Eerst kermis in nuland, dan zuipen, en dan zat films kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Binnenkort nachtje doorhalen met je beste vriend of met mij
En die serie van The Naked Gun uiteraard.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Lol. Afgesproken. Eerst kermis in nuland, dan zuipen, en dan zat films kijken
Die jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En die serie van The Naked Gun uiteraard.
Ik vrees dat ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die jaO god, dan ga ik in mijn broek pissen van het lachen. Letterlijk
Volgens mij is er de komende tijd praktisch overal kermis, in Vught ook al. En Rosmalen binnenkort geloof ik, toch bdh?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:16 schreef MohMi het volgende:
Is het binnenkort hier niet kermis ergens..? Eind augustus ofzo?
deze ventquote:
Die is al afgelopenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is er de komende tijd praktisch overal kermis, in Vught ook al. En Rosmalen binnenkort geloof ik, toch bdh?
Lucky you.quote:
Hoezo dat? De kermis in Rosmalen is episch. Niet zo episch als die in Nuland though...quote:
Kermissen zijn altijd een terechte klacht. Stad/dorp is minder makkelijk te doorkruisen, volk wat er op afkomt, de muziek...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo dat? De kermis in Rosmalen is episch. Niet zo episch als die in Nuland though...
Te doorkruisenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kermissen zijn altijd een terechte klacht. Stad/dorp is minder makkelijk te doorkruisen, volk wat er op afkomt, de muziek...
Terwijl het beide kermissen van niks zijn eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo dat? De kermis in Rosmalen is episch. Niet zo episch als die in Nuland though...
Niet haten op mijn taalgebruik!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Te doorkruisenBij ons is het op een plein, niemand heeft er last van
[..]
Terwijl het beide kermissen van niks zijn eigenlijk
Hoe kun je dat zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terwijl het beide kermissen van niks zijn eigenlijk
Zo bedoelde ik het niet, bedoelde meer dat het verkeer er in Rosmalen geen last van heeftquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet haten op mijn taalgebruik!
Met schaamte in mijn achterhoofdquote:
GEFELICIFLAPSTAARTquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
7001e forumpost!(En daar kwam ik SERIEUS bij toeval achter.
)
Al een echte Fok!-nerdquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
7001e forumpost!(En daar kwam ik SERIEUS bij toeval achter.
)
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:29 schreef AapO het volgende:
oh btw, voor degene die straks fatsoenlijk naar huis willen rijden, om 4 uur is het feest rondom den bosch qua file enzo
jij bent met de homotreinquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:01 schreef MohMi het volgende:
[..]You dont say, slowpoke
Maar toch lief, hoor
Mag toch hopen dat het met de files wel meevalt..quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:29 schreef AapO het volgende:
oh btw, voor degene die straks fatsoenlijk naar huis willen rijden, om 4 uur is het feest rondom den bosch qua file enzo
true, OV is meestal wel erger met vertraging n shitquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die houd ik toch ook wel in de gaten hoor, ge wit ooit nooit niej met het OV :/
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:12 schreef shifto het volgende:
Ja maar dat is lekker! Met snowboots ergens in de sneeuw hangen met een shirtje omdat de zon schijnt
Nu heb ik zin in wintersport
Winter is altijd awesome. Dit weer valt nog wel mee vind ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:10 schreef Muisraket het volgende:
Hitte. En het gaat van de week nog erger worden.Maar als het winter is, wil ik de zon weer terug. Zucht. 't Is nooit goed.
Winter. is. echt. zwaar. kut. Ik glijd ALTIJD uit op de fiets of als ik hakken draag, dus dat kan niet en dat is niet leuk als je 's ochtends om 7 uur op het station moet staan en lopen wel even duurt. Tevens vind ik benauwdheid soms wel stom, maar altijd nog beter dan compleet bevriezen. Echt een kutgevoel als je lang buiten bent.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Winter is altijd awesome. Dit weer valt nog wel mee vind ik
Tegen de kou kun je je kleden, of in het geval van een aantal mensen, je tegen isolerenquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Winter. is. echt. zwaar. kut. Ik glijd ALTIJD uit op de fiets of als ik hakken draag, dus dat kan niet en dat is niet leuk als je 's ochtends om 7 uur op het station moet staan en lopen wel even duurt. Tevens vind ik benauwdheid soms wel stom, maar altijd nog beter dan compleet bevriezen. Echt een kutgevoel als je lang buiten bent.Tevens is de schnee vaak meh (vieze blub).
Herst en lente.Beetje regen af en toe vind ik niet erg.
![]()
/zeur
Hm in de winter fiets ik meestal op de autowegen omdat ze die wel strooienquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Winter. is. echt. zwaar. kut. Ik glijd ALTIJD uit op de fiets of als ik hakken draag, dus dat kan niet en dat is niet leuk als je 's ochtends om 7 uur op het station moet staan en lopen wel even duurt. Tevens vind ik benauwdheid soms wel stom, maar altijd nog beter dan compleet bevriezen. Echt een kutgevoel als je lang buiten bent.Tevens is de schnee vaak meh (vieze blub).
Herst en lente.Beetje regen af en toe vind ik niet erg.
![]()
/zeur
Deze manquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Tegen de kou kun je je kleden, of in het geval van een aantal mensen, je tegen isolerenExtreme kou is kut, true. Maar ik zit liever tegen de kachel binnen omdat het extreem koud is t.o.v. dat ik half bewusteloos voor een waaier lig omdat ik niet functioneer in de hitte
Heul niet, want zoals De Heilige Heer Spinvis zou zeggen 'de wind komt door je handschoenen heen, je vingers zijn versteend'. En voeten verkleumen ook altijd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Tegen de kou kun je je kleden, of in het geval van een aantal mensen, je tegen isolerenExtreme kou is kut, true. Maar ik zit liever tegen de kachel binnen omdat het extreem koud is t.o.v. dat ik half bewusteloos voor een waaier lig omdat ik niet functioneer in de hitte
Ja maar jij bent van staal, da's niet eerlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm in de winter fiets ik meestal op de autowegen omdat ze die wel strooienEn als ik hakken draag dan kan ik ook niet zo goed lopen, gelukkig draag ik die alleen op nieuwsjaarsdag als ik bij de ouders van DJ op visite kom. En ik vind bevriezen wel fijner dan dat benauwde, iedereen weet dat ik 't nooit koud heb
Alsof ik ooit fiets of met een bepaalde snelheid zou lopen (waardoor dat mogelijk zou zijn)quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heul niet, want zoals De Heilige Heer Spinvis zou zeggen 'de wind komt door je handschoenen heen, je vingers zijn versteend'. En voeten verkleumen ook altijd.
Wat voor kuthandschoenen heb je als de wind er doorheen komt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heul niet, want zoals De Heilige Heer Spinvis zou zeggen 'de wind komt door je handschoenen heen, je vingers zijn versteend'. En voeten verkleumen ook altijd.
Da's wel eerlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja maar jij bent van staal, da's niet eerlijk.
Dat ook, gewoon dik leerquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor kuthandschoenen heb je als de wind er doorheen komt.
Ik heb in mijn bijna 20-jarige bestaan veel handschoenen geprobeerd, maar niets helpt echt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor kuthandschoenen heb je als de wind er doorheen komt.
Ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat ook, gewoon dik leer
Had ik hem nou nog teruggegeven MR?
Zoals shifto zegt: leer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb in mijn bijna 20-jarige bestaan veel handschoenen geprobeerd, maar niets helpt echt.
Houdt de warmte toch niet goed vast? Vond mijn leren jack ook altijd maar koud nl.quote:
Leren handschoenen hebben gewoon een stoffen voeringquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Houdt de warmte toch niet goed vast? Vond mijn leren jack ook altijd maar koud nl.
Handschoenen zijn meestal gevoerd he. En die houden de warmte wel goed vast vind ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Houdt de warmte toch niet goed vast? Vond mijn leren jack ook altijd maar koud nl.
Een mens mag hopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef BarrieButsers het volgende:
30 graden waar gaat het over; winter en handschoenen.
Ja, nog maar 1 maandje wachten en dan ga ik Expendables 2 kijken gvdquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
Het is wel alweer gewoon halverwege Augustus, gaat fucking belachelijk snel!
U riep?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
Dan wil ik weten wat halverwege jou is en wat er precies zo snel gaat. Want wat ik nu denk is viesquote:
De tijd gaat veelste snel jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, de dag zit er weer bijna op..
Nog 3 dagen + een week en dan vakantie
Schijt, misschien deed hij het juist daar wel omquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een grapjas die ene advocaat van dat kort geding_! Hij kreeg VIP kaarten en ineens gaat het kort geding niet meer door.
![]()
Vind het wel slimquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat een grapjas die ene advocaat van dat kort geding_! Hij kreeg VIP kaarten en ineens gaat het kort geding niet meer door.
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:30 schreef MohMi het volgende:
Zo hé hé, ik ben in Den Bosch. Ik wilde eerder vertrekken ivm risico op vertraging, vertrok toch gewone tijd en op Utrecht lag het treinverkeer richting het Zuiden plat ivm stroomstoring in DBFffuuuu!! xD
Solution for everything.quote:
Eeeecht he! xDD Je ziet hem precies die SSSHHJJJ zeggen xDquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:35 schreef shifto het volgende:
Laatste plaatje is alsof hij een kaakontsteking heeft o.i.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hele dag pizza en leven in een riool dus je kan overal poepen en plassenquote:
En je kunt je Meester een vuile rat noemen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hele dag pizza en leven in een riool dus je kan overal poepen en plassen
O ja, ik hoop dat ik een meesteres kan krijgen danquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
En je kunt je Meester een vuile rat noemen!
Een rattin? Of een ratteres?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ja, ik hoop dat ik een meesteres kan krijgen dan
Een ratteres. Met tieten.quote:
quote:
Waarom doet hij het bij jou wel?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:17 schreef shifto het volgende:
Ik deed net de stemwijzer, komt er gewoon uit dat ik 10 vragen oneens ben en 10 oneens met de SP, dus beide staan ze aan de top. Wait whut?
Sowieso SP
Ja heb al ge-edit, zin klopte niet helemaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom doet hij het bij jou wel?![]()
Oke apart 10 eens en oneens
Die twee partijen zijn eigenlijk precies hetzelfde, hoe vaak die het niet met elkaar eens zijn...quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:17 schreef shifto het volgende:
Ik deed net de stemwijzer, komt er gewoon uit dat ik 10 vragen oneens ben met de PVV en 10 oneens met de SP, dus beide staan ze aan de top. Wait whut?
Sowieso SP
Godverdomme da's lekker!quote:
Jep, waar braaf D66 uit kwam.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
iemand de stemwijzer al gedaan?
Ja komt omdat Geertje toch altijd gewoon doet wat populair is?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die twee partijen zijn eigenlijk precies hetzelfde, hoe vaak die het niet met elkaar eens zijn...
[..]
Godverdomme da's lekker!
Nu? Voor zover ik weet is Roemer al best lang een populist, toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja komt omdat Geertje toch altijd gewoon doet wat populair is?En dat is Roemer volgens mij nu
Nee, Geert roept al vanaf het begin van zijn partij zeer linkse bagger. Roemer doet ook wat het volk wil horen, dus ze doen allebei hetzelfde. Tevens:quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja komt omdat Geertje toch altijd gewoon doet wat populair is?En dat is Roemer volgens mij nu
Jij volgt zeker alleen nu.nlquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:23 schreef shifto het volgende:
Ik bedoelde dat Geert het nu vaak eens is met dingen waar de SP hard voor gaat, dus loopt hij een beetje achter de populaire Roemer aan. Het emigranten verhaal is oud blijkbaar. Nu zijn we allemaal anti-europa![]()
Dacht alquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja heb al ge-edit, zin klopte niet helemaalMaar hij deed het de hele tijd niet idd, toen ineens wel
Nee, ik heb ook 1x dat graf programma gezien wat nu ipv DWDD komtquote:
Geen wonder dat je op de SP stemt lol.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook 1x dat graf programma gezien wat nu ipv DWDD komt
Jouw uitslag, of...?quote:
Stemwijzer zegt dat ik dat moet doen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen wonder dat je op de SP stemt lol.
Waarom misbruiken mensen het woordje dus zo vaak?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Stemwijzer zegt dat ik dat moet doen hoor
Daarbij heb ik de vorige keren ook SP gestemd dus mogen ze nu eindelijk wel in de coalitie
Jijquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:40 schreef shifto het volgende:
Mensen die mijn beredenering een drogredenering noemen
Mijn conclusie is vet logisch, ik stop er stemmen in, komt een kabinet uit
quote:
Jij lust er wel mannenpap van, of niet jongen?quote:
Ik lust pap van jou, schatquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij lust er wel mannenpap van, of niet jongen?
Wat is er mis met 'dat'?quote:
Klopt, maar slechte woordgrappen moet je niet laten liggen.quote:
Slechter, de 'ark'-klank maakt het echt tot een vies, mislukt woord. Het woord kwark is sowieso lelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:56 schreef shifto het volgende:
mannenkwark, beter of slechter? Discuss
Nee, pap is lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Slechter, de 'ark'-klank maakt het echt tot een vies, mislukt woord. Het woord kwark is sowieso lelijk.
Pap als in Brinta.quote:
Mannenbrinta.quote:
Klinkt niet, vooral niet als je weet dat brinta een afkorting is en het dus eigenlijk mannenbreakfastinstanttarwe is.quote:
Mannenpap it isquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klinkt niet, vooral niet als je weet dat brinta een afkorting is en het dus eigenlijk mannenbreakfastinstanttarwe is.
Ja dan moet ik wel de hele raket bevolken met spuitende mannen hè, als ik naar de maan wil.quote:
Ik geef je elke keer genoeg brandstof voor een retourtje Vught-Rosmalenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dan moet ik wel de hele raket bevolken met spuitende mannen hè, als ik naar de maan wil.Maar ach, als het mooie mannen zijn...
Gelukkig is het niet zo ver, anders zou ik een derde partij in moeten schakelen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik geef je elke keer genoeg brandstof voor een retourtje Vught-Rosmalen
Je krijgt extra als je verder weg moetquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet zo ver, anders zou ik een derde partij in moeten schakelen.
Je weet dat ik over 2 weken naar Berlijn ga hè?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je krijgt extra als je verder weg moet
Dan wordt het tijd dat we vandeweek eens goed bij gaan tanken!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je weet dat ik over 2 weken naar Berlijn ga hè?
Oké, nu wordt het echt te vies, ik stop.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat we vandeweek eens goed bij gaan tanken!
Het wordt net lekker. Mijn naam is Ron Tankstationquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, nu wordt het echt te vies, ik stop.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het wordt net lekker. Mijn naam is Ron Tankstation
Muisraket lekker voor in bedquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het wordt net lekker. Mijn naam is Ron Tankstation
Muisraket in een andere slowchatquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:20 schreef Muisraket het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik soms naar een andere SC verhuis.
Ik keek serieus voor het eerst door je posthistoriequote:Op maandag 13 augustus 2012 20:20 schreef Muisraket het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik soms naar een andere SC verhuis.
Leugens!quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik keek serieus voor het eerst door je posthistorie
Serieus, ik was verrast door het contrast tussen huid/make-up topics afgewisseld met KPD topicsquote:
Ik reageer daar wel eens ja, maar post er zelf geen foto's o.i.d.quote:
Zo rol ik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Serieus, ik was verrast door het contrast tussen huid/make-up topics afgewisseld met KPD topics
first thing i checkedquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik reageer daar wel eens ja, maar post er zelf geen foto's o.i.d.
Ik dacht dat je dat al lang gezien zou hebben joh, of lurk jij nooit meer in KPD?quote:
Nee laatste weken eigenlijk weinig ge-fok!t naast dit topicquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al lang gezien zou hebben joh, of lurk jij nooit meer in KPD?
Had je toch allang?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:26 schreef bijdehand het volgende:
Nu heb ik ook toegang aangevraagd hoor
/fixedquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had je toch allang?En nogmaals: ik post zelf geen foto's o.i.d. en ik weet dat jij dat toch alleen maar raar/eng/vies zou vinden als je bekenden (met uitzondering van VV) zou zien.
Had ik ja, nu niet meer. En ik zou ook geen foto's van je willen zien maar nu wil ik weten wat voor subforum dat precies isquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had je toch allang?En nogmaals: ik post zelf geen foto's o.i.d. en ik weet dat jij dat toch alleen maar raar/eng/vies zou vinden als je bekenden zou zien.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
ja bdh ze heeft zelfs foto's gepost!!!!!!!!
Dat is geen bekende van me.quote:
Je hebt daar toch al ooit gezeten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had ik ja, nu niet meer. En ik zou ook geen foto's van je willen zien maar nu wil ik weten wat voor subforum dat precies is
Ja maar nooit in gekeken volgens mijquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je hebt daar toch al ooit gezeten?Zal wel niet veel veranderd zijn...
Hij kent VV niet, dat zal wellicht schelen voor hem. Oh en VV is gewoonquote:
/fixedquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij kent VV niet, dat zal wellicht schelen voor hem. Oh en VV is gewoon, dat scheelt ook.
Maar ik denk dat hij het best vreemd zou vinden om foto's van Barrie, mij, jou, DJ of A_T tegen te komen.
Die hoef ik ook zeker niet te zienquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij kent VV niet, dat zal wellicht schelen voor hem. Oh en VV is gewoon, dat scheelt ook.
Maar ik denk dat hij het best vreemd zou vinden om foto's van Barrie, mij, jou, DJ of A_T tegen te komen.
Blaquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die hoef ik ook zeker niet te zien
Dan ga ik niet in die userfototopics zitten, want jij hebt me al tig keer verteld over die foto's dus ik wist al dat ik daar niet hoefde te kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan zou ik oppassen als je dat echt raar vindt, want VV en A_T staan in KPD.
Tig keer verteld? Valt toch wel mee?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ga ik niet in die userfototopics zitten, want jij hebt me al tig keer verteld over die foto's dus ik wist al dat ik daar niet hoefde te kijken.
Nou ik heb het vaak zat aangehoordquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tig keer verteld? Valt toch wel mee?Heb het volgens mij nooit echt over KPD, of in ieder geval niet met mensen buiten KPD.
100% serieus: kan me afgezien van 1 avond bij Barrie niet herinneren/voorstellen dat ik het over KPD zou hebben met personen buiten KPD.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:37 schreef shifto het volgende:
Oooooh dat A_T maar niet hoort dat je stiekem alle geheimen van KPD doorverteld aan non-members!![]()
![]()
![]()
![]()
Het probleem is dat als ik er een grapje over maak, mensen dat waarschijnlijk gaan geloven.quote:
En toch heb je het ooit over die foto's gehad. Serieus, waarom ga je er zo lang over door?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
100% serieus: kan me afgezien van 1 avond bij Barrie niet herinneren/voorstellen dat ik het over KPD zou hebben met personen buiten KPD.
Omdat ik het niet tof vind als mensen dingen over me zeggen die niet kloppen en door de userpolicy.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En toch heb je het ooit over die foto's gehad. Serieus, waarom ga je er zo lang over door?
quote:
Oh ja, want KPD is hetzelfde als KELquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:37 schreef shifto het volgende:
Oooooh dat A_T maar niet hoort dat je stiekem alle geheimen van KPD doorverteld aan non-members!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar je hebt het er wel over gehad, dus het kloptquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat ik het niet tof vind als mensen dingen over me zeggen die niet kloppen en door de userpolicy.
Nee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bekenden met VV is niet erg nee?
Volgens mij qua policy wel redelijk toch? Kwam laatst een KLB topic tegen waarin iemand klaagde over iets van KPD en kreeg toen een SEX mod op haar dak over de geheimhouding.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, want KPD is hetzelfde als KEL
JIj mag VV heul niet alleen voor jezelf hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee.Waarom denk je dat ik stiekem bezig ben om met shifty een plan te verzinnen haar te ontvoeren? Dat ik vervolgens bacteriestammen uit één van de vele VU-labs mee heb genomen en in zijn eten stop zodat ik VV voor mezelf heb, weet hij alleen nog niet.
Iddquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
JIj mag VV heul niet alleen voor jezelf hebben
Nou oké, oké, dan deel ik haar wel met jou, shifto en de rest van KPD, ook goed.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
JIj mag VV heul niet alleen voor jezelf hebben
Maar KLB users moeten sowieso een schop hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij qua policy wel redelijk toch? Kwam laatst een KLB topic tegen waarin iemand klaagde over iets van KPD en kreeg toen een SEX mod op haar dak over de geheimhouding.
Ik snap ook niet waar haar behoorlijk paniekerige reactie vandaan komtquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat gelul over KPD in dit topic is de moeite niet waard, je noemt niemand bij naam of maakt niemand zwart.
Als ze in dit topic controleren zal ik alles ontkennenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef Muisraket het volgende:
Mensen die bij naaktfoto's ontzettend slijmen.
Alleen met mij hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou oké, oké, dan deel ik haar wel met jou, shifto en de rest van KPD, ook goed.
Dat is een KLB-topic uit 2010.. waarom zit je dat uberhaupt te bekijken..?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef Muisraket het volgende:
Mensen die bij naaktfoto's ontzettend slijmen.
Zag het in de pohi van iemand.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een KLB-topic uit 2010.. waarom zit je dat uberhaupt te bekijken..?
Stond het bovenaan of moest je zoeken?quote:
Vrij bovenaan, denk dat het een kloon was voor KPD, SEX etc.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stond het bovenaan of moest je zoeken?
Wel toevalligquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrij bovenaan, denk dat het een kloon was voor KPD, SEX etc.
Zegt meneer shifty 'Hoe heet VV in het echt?' shiftens.quote:
Van bijna geen een user hoor, alleen bij diegene dus en bij wederkerige stalkers.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
MR is gewoon een viespeuk die zoekt op KPD en SEX in pohi's (pohi, serieus) van andere users
Kom op, hoeveel lekkere wijven in Den Bosch hebben met een Thijs en komen op FOK! Daarbij kreeg ik ook sterk het gevoel dat het zon persoon was die alleen van buiten heel braaf overkomen (omf het maar verder te specificeren). De kans is best kleinquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zegt meneer shifty 'Hoe heet VV in het echt?' shiftens.
Alles wat jij zegt komt lullig over. Daarom zou jij mijn geliefde zijn als ik ook homo zou zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom op, hoeveel lekkere wijven in Den Bosch hebben met een Thijs en komen op FOK! Daarbij kreeg ik ook sterk het gevoel dat het zon persoon was die alleen van buiten heel braaf overkomen (omf het maar verder te specificeren). De kans is best klein![]()
En sorry MR dat ik niet alles stalk en mijn laatste herinnering aan VV een semi-naakt foto is ergens op het zand waarbij ik nog meer weet van het zand dan van VV, wat lulliger klinkt dan bedoeld
Dan heb je toch op de verkeerde dingen gelet bij die foto'squote:Op maandag 13 augustus 2012 20:58 schreef shifto het volgende:
En sorry MR dat ik niet alles stalk en mijn laatste herinnering aan VV een semi-naakt foto is ergens op het zand waarbij ik nog meer weet van het zand dan van VV, wat lulliger klinkt dan bedoeld
Altijd vervelend die stalkersquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Van bijna geen een user hoor, alleen bij diegene dus en bij wederkerige stalkers.
Que?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan heb je toch op de verkeerde dingen gelet bij die foto's
Neem een voorbeeld aan MR
Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt met je eerste alinea.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom op, hoeveel lekkere wijven in Den Bosch hebben met een Thijs en komen op FOK! Daarbij kreeg ik ook sterk het gevoel dat het zon persoon was die alleen van buiten heel braaf overkomen (omf het maar verder te specificeren). De kans is best klein![]()
Wss dat hij niet stalkt maar dat hij heel makkelijk aan die info is gekomen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt met je eerste alinea.
Ik moet zeggen dat ik die Hitler helemaal niet goed vindt.quote:
Iets van dat shifty vermoedt dat VV net als jij van buiten heel braaf overkomt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat je bedoelt met je eerste alinea.
Ik bén dan ook heel braaf. Serieus, wanneer houdt die discussie op?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Iets van dat shifty vermoedt dat VV net als jij van buiten heel braaf overkomt?
Misschien als je er niet meer op hapt?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bén dan ook he
el braaf. Serieus, wanneer houdt die discussie op?Van VV weet ik het niet, maar ze komt in ieder geval wel braaf over ja, wat een pluspunt is.
Goeie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien als je er niet meer op hapt?
Dit jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ken nog zo'n meisje die kei braaf overkomtquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bén dan ook heel braaf. Serieus, wanneer houdt die discussie op?Van VV weet ik het niet, maar ze komt in ieder geval wel braaf over ja, wat een pluspunt is.
Ik dacht dat je braaf was totdat ik wist dat je een nazi bentquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
En MR je komt inderdaad braaf over, en je bent het. Maar kijk je post bijv. wel in KPD. Je maakt het er niet makkelijker op.
¿quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat je braaf was totdat ik wist dat je een nazi bent
Met je rassenhaatquote:
Ja nou dat is overdreven.quote:
Dat denk ik niet hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja nou dat is overdreven.Maargoed door de uitspraken die ik er hier over heb gedaan snap ik best dat jij dat dan denkt.
Ach dat kanquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor.Maar je kwam wat... extreem over
Ik hou nog gewoon van jou hoorquote:
Juist welquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan heb je er denk ik meer van meegekregen dat als je er midden instondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 07:44 schreef Ceased2Be het volgende:
was pas tegen 16u thuis van m'n ouders en heb het maar op tv gekeken
Klopt jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Denk het ook ja
Als je zag dat de mensen tot op de brug bij het oude ABN pand stonden
quote:
Basisscholen gister, middelbare scholen volgende weekquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Wanneer beginnen de scholen eigenlijk weer?
quote:
Ik vond er nooit iets grappigs aanquote:
Hoe lang ben jij ook alweer van de VU af? Niet zo lang volgens mij. Dus bakkes, opa.quote:
School is wel even wat anders dan de Uni jongedamequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij ook alweer van de VU af? Niet zo lang volgens mij. Dus bakkes, opa.
VU is gewoon universiteit. Niemand hier zit nog op school tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij ook alweer van de VU af? Niet zo lang volgens mij. Dus bakkes, opa.
Ga toch weg. Ik kan echt niet tegen dat elitaire gedrag. Dat het opeens uni is en 'college voorbereiden' en zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
School is wel even wat anders dan de Uni jongedame
En zo praten wij niet tegen ouden van dagen he
ik noem het meestal 'school' en 'huiswerk'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga toch weg. Ik kan echt niet tegen dat elitaire gedrag. Dat het opeens uni is en 'college voorbereiden' en zo.
Nja huiswerk vind ik wel raar klinken, maar dat komt omdat wij niet echt losse opdrachtjes krijgen, alleen maar projecten en zo. En voorbereiden van practica dan, maar dat deed ik meestal last-minute in de trein, dus dat is treinwerk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik noem het meestal 'school' en 'huiswerk'Ik vind het altijd een beetje raar overkomen om alleen nog maar uni en college voorbereiden te gebruiken. Of in A_T's geval: Uni en College Voorbereiden
Ik heb alleen maar HAVO maar vind het gebitch tussen HBO en Uni altijd zo grappigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik noem het meestal 'school' en 'huiswerk'Ik vind het altijd een beetje raar overkomen om alleen nog maar uni en college voorbereiden te gebruiken. Of in A_T's geval: Uni en College Voorbereiden
Dat is ook echt bitchen om het bitchen, ik doe er soms zelf ook aan mee. Mn zusje doet HBO en ze zegt dat dat hetzelfde is als uniquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar HAVO maar vind het gebitch tussen HBO en Uni altijd zo grappig
Docenten bij ons noemen het gewoon huiswerkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nja huiswerk vind ik wel raar klinken, maar dat komt omdat wij niet echt losse opdrachtjes krijgen, alleen maar projecten en zo. En voorbereiden van practica dan, maar dat deed ik meestal last-minute in de trein, dus dat is treinwerk.
Tja, ligt een beetje aan welke richting. Mijn ex deed een talenstudie op Universitair niveau maar die had voor 12 uur per week wat te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is ook echt bitchen om het bitchen, ik doe er soms zelf ook aan mee. Mn zusje doet HBO en ze zegt dat dat hetzelfde is als uni
Ah jij bedoelt een verkapte cursus die je naast je werk/andere studie doetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, ligt een beetje aan welke richting. Mijn ex deed een talenstudie op Universitair niveau maar die had voor 12 uur per week wat te doen.
Jaloezie is een bitchquote:
Ik schrijf 21 augustus iig op mijn kalenderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:07 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet wat ik deprimerender vind trouwens: de timeline of het gedreig op mijn FB dat mijn timeline op 21 augustus sowieso online komt.
Stom dat ze mensen niet gewoon de keus geven of ze het wel of niet willenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:07 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet niet wat ik deprimerender vind trouwens: de timeline of het gedreig op mijn FB dat mijn timeline op 21 augustus sowieso online komt.
Ik zit erover te denken om dat kreng gewoon online te gooien, zodat ik er vanaf ben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik schrijf 21 augustus iig op mijn kalender
Nouja, als je kijkt naar de meeste websites... Daar wordt het gewoon in één keer voor iedereen ingevoerd, dus dan is dit nog 'lief'. Het is minder lief als je beseft waarom ze het ingevoerd hebben, maar dat is een 2e.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stom dat ze mensen niet gewoon de keus geven of ze het wel of niet willen
Even mensen irriteren, dat werkt blijkbaar goed zo op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:00 schreef bijdehand het volgende:
Uni met een hoofdletter schrijven, wtf
Ik had dat niet gedaan hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om dat kreng gewoon online te gooien, zodat ik er vanaf ben.
Alsof ik serieus elitair zou zijn, dat is een goeiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ga toch weg. Ik kan echt niet tegen dat elitaire gedrag. Dat het opeens uni is en 'college voorbereiden' en zo.
Waarom is dat dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja, als je kijkt naar de meeste websites... Daar wordt het gewoon in één keer voor iedereen ingevoerd, dus dan is dit nog 'lief'. Het is minder lief als je beseft waarom ze het ingevoerd hebben, maar dat is een 2e.
Het irriteert me niet, maar ik vond het lachewekkend wannabe-elitair overkomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Even mensen irriteren, dat werkt blijkbaar goed zo op de vroege ochtend
Wat is die reden dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja, als je kijkt naar de meeste websites... Daar wordt het gewoon in één keer voor iedereen ingevoerd, dus dan is dit nog 'lief'. Het is minder lief als je beseft waarom ze het ingevoerd hebben, maar dat is een 2e.
Omg ja wat een voorbeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom is dat dan?
[..]
Het irriteert me niet, maar ik vond het lachewekkend wannabe-elitair overkomenZelfde als mensen die niet zeggen dat ze hun auto geparkeerd hebben maar dan een duurder model gaan noemen, da's ook beetje sneu
Weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Alsof ik serieus elitair zou zijn, dat is een goeie
Dat kan ik me nog voorstellen ja. Kutfacebookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:16 schreef Muisraket het volgende:
Ik kan de link niet meer 1,2,3 vinden, maar volgens mij had het te maken met gerichte marketing aan de hand van dingen van vroeger, omdat de timeline mensen zou stimuleren om gebeurtenissen voordat ze Facebook hadden, toe te voegen.
Oh wel logisch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:16 schreef Muisraket het volgende:
Ik kan de link niet meer 1,2,3 vinden, maar volgens mij had het te maken met gerichte marketing aan de hand van dingen van vroeger, omdat de timeline mensen zou stimuleren om gebeurtenissen voordat ze Facebook hadden, toe te voegen.
Facebook is dan ook een grote marketingmachine/gebruikersdatabank.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:16 schreef Muisraket het volgende:
Ik weet het nog niet zekerquote:
Facebook komt dan ook in steeds grotere problemen omdat meer en meer mensen het mobiel gebruiken en ze daardoor advertentie inkomsten missen. Ben benieuwd hoe het er over een jaar uitziet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Facebook is dan ook een grote marketingmachine/gebruikersdatabank.
Er wordt goud geld betaald door bedrijven aan facebook, zodat ze informatie kunnen krijgen mbt jouw voorkeuren.
Niks en een film. En fitnessquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |