SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
fles ? ik heb geen flesquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
wa doede vanavond trouwes? neem fles mee naar mij
never stopped you beforequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:11 schreef AapO het volgende:
[..]
fles ? ik heb geen flesik ga zowiezo niet drinken vandaag, morgen motor lessen enzo
Zijn je biertjes eindelijk op?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:08 schreef shifto het volgende:
wa doede vanavond trouwes? neem fles mee naar mij
Binnenkort nachtje doorhalen met je beste vriend of met mijquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:00 schreef DeJori het volgende:
Goeiesmiddags.
Mijn ritme is echt verneukt
Lol. Afgesproken. Eerst kermis in nuland, dan zuipen, en dan zat films kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Binnenkort nachtje doorhalen met je beste vriend of met mij
En die serie van The Naked Gun uiteraard.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Lol. Afgesproken. Eerst kermis in nuland, dan zuipen, en dan zat films kijken
Die jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En die serie van The Naked Gun uiteraard.
Ik vrees dat ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Die jaO god, dan ga ik in mijn broek pissen van het lachen. Letterlijk
Volgens mij is er de komende tijd praktisch overal kermis, in Vught ook al. En Rosmalen binnenkort geloof ik, toch bdh?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:16 schreef MohMi het volgende:
Is het binnenkort hier niet kermis ergens..? Eind augustus ofzo?
deze ventquote:
Die is al afgelopenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij is er de komende tijd praktisch overal kermis, in Vught ook al. En Rosmalen binnenkort geloof ik, toch bdh?
Lucky you.quote:
Hoezo dat? De kermis in Rosmalen is episch. Niet zo episch als die in Nuland though...quote:
Kermissen zijn altijd een terechte klacht. Stad/dorp is minder makkelijk te doorkruisen, volk wat er op afkomt, de muziek...quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo dat? De kermis in Rosmalen is episch. Niet zo episch als die in Nuland though...
Te doorkruisenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kermissen zijn altijd een terechte klacht. Stad/dorp is minder makkelijk te doorkruisen, volk wat er op afkomt, de muziek...
Terwijl het beide kermissen van niks zijn eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoezo dat? De kermis in Rosmalen is episch. Niet zo episch als die in Nuland though...
Niet haten op mijn taalgebruik!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Te doorkruisenBij ons is het op een plein, niemand heeft er last van
[..]
Terwijl het beide kermissen van niks zijn eigenlijk
Hoe kun je dat zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terwijl het beide kermissen van niks zijn eigenlijk
Zo bedoelde ik het niet, bedoelde meer dat het verkeer er in Rosmalen geen last van heeftquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet haten op mijn taalgebruik!
Met schaamte in mijn achterhoofdquote:
GEFELICIFLAPSTAARTquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
7001e forumpost!(En daar kwam ik SERIEUS bij toeval achter.
)
Al een echte Fok!-nerdquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:24 schreef Muisraket het volgende:
7001e forumpost!(En daar kwam ik SERIEUS bij toeval achter.
)
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:29 schreef AapO het volgende:
oh btw, voor degene die straks fatsoenlijk naar huis willen rijden, om 4 uur is het feest rondom den bosch qua file enzo
jij bent met de homotreinquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:01 schreef MohMi het volgende:
[..]You dont say, slowpoke
Maar toch lief, hoor
Mag toch hopen dat het met de files wel meevalt..quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:29 schreef AapO het volgende:
oh btw, voor degene die straks fatsoenlijk naar huis willen rijden, om 4 uur is het feest rondom den bosch qua file enzo
true, OV is meestal wel erger met vertraging n shitquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die houd ik toch ook wel in de gaten hoor, ge wit ooit nooit niej met het OV :/
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:12 schreef shifto het volgende:
Ja maar dat is lekker! Met snowboots ergens in de sneeuw hangen met een shirtje omdat de zon schijnt
Nu heb ik zin in wintersport
Winter is altijd awesome. Dit weer valt nog wel mee vind ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:10 schreef Muisraket het volgende:
Hitte. En het gaat van de week nog erger worden.Maar als het winter is, wil ik de zon weer terug. Zucht. 't Is nooit goed.
Winter. is. echt. zwaar. kut. Ik glijd ALTIJD uit op de fiets of als ik hakken draag, dus dat kan niet en dat is niet leuk als je 's ochtends om 7 uur op het station moet staan en lopen wel even duurt. Tevens vind ik benauwdheid soms wel stom, maar altijd nog beter dan compleet bevriezen. Echt een kutgevoel als je lang buiten bent.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Winter is altijd awesome. Dit weer valt nog wel mee vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |