quote:Hoi,
om mezelf verder te helpen door middel van oefening en zo ook weer andere te helpen bied ik aan foto's te retoucheren/repareren.
Ik werk bij een fotostudio als beeldbewerker, ik wil echter nog meer leren.
Mocht je een foto hebben of een voorstel tot een andere kleine fotografie opdracht wil ik er indien ik tijd heb zeker naar kijken.
Ik ga echter niet het werk van andere dtp ers uitvoeren!![]()
Denk zelf aan:
Ik heb een oude foto van oma die ik graag mooier wil
Ik heb een foto van mijzelf en deze wil ik in een andere omgeving plaatsen
Ik heb het af en toe erg druk, ik kan dus niet zeggen wanneer iets af is en ik wil geen tijdseisen horen.
Mocht je iets leuks hebben stuur me dan een pm!
quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:48 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zijn ze.
kan je hier iets mee?
even een herhaling van mijn vraag:
volgende maand is mijn moeder jarig en ik wil haar graag verrassen met een mooie foto van haar katten. de onderste kat is vorig jaar overleden.
wie kan van deze foto's één mooie foto maken?
ik weet niet zo goed wat voor achtergrond geschikt zou zijn, ik had zelf het idee van natuur oid.
het zijn echter binnenkatten, dus buiten zijn ze nooit geweest.
iemand een suggestie?
Inderdaad, heb er even mee lopen spelen, en er is wel iéts mee te doen, maar als je betere (grotere) foto's hebt maakt dat het een stuk makkelijker..quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn wel aan de kleine kant....
hee wat vreemd. de originele zijn 3264 x 2448quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:04 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Inderdaad, heb er even mee lopen spelen, en er is wel iéts mee te doen, maar als je betere (grotere) foto's hebt maakt dat het een stuk makkelijker..
Afdrukken als foto zou met deze grote wel eens problematisch kunnen worden..
Wat ik tot zover had, ga er vanavond weer even mee verder als je geen andere foto's hebt..
[ afbeelding ]
Dat zou heel goed kunnen, of je hebt per ongeluk de verkleining gelinkt en niet het origineel... Zet ze anders even op tinypic.com of een andere host...quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hee wat vreemd. de originele zijn 3264 x 2448
zou mijnalbum ze verkleind hebben?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:53 schreef lady-wrb het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/40/basiiq.jpg/ (copy/paste deze link) ]
wat is dit nu weer ?
nou istie weer zo klein. ik weet het echt niet meer hoor.
hoe krijg ik een foto van bovenstaand formaat geupload, zonder te verkleinen?
http://www.imgur.comquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:53 schreef lady-wrb het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/40/basiiq.jpg/ (copy/paste deze link) ]
wat is dit nu weer ?
nou istie weer zo klein. ik weet het echt niet meer hoor.
hoe krijg ik een foto van bovenstaand formaat geupload, zonder te verkleinen?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe deed je dat? kan je dat ook voor die foto hieronder?
Natuur, als in gras...?quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
oohh dit vind ik al heel mooi
zou je ook iets kunnen met natuur erbij? of ben ik nu heel veeleisend
Ik mis de bloemetjes!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:16 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Natuur, als in gras...?![]()
[ afbeelding ]
Wacht! ik heb nog niet gezegd dat hij af is!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:19 schreef lady-wrb het volgende:
ah jaaaa die is ook heel mooi.
knap dat je dat kanheel erg bedankt!
ik heb er geen haast mee, mijn moeder is volgende maand de 13de jarig dus ik ben goed op tijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:21 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Wacht! ik heb nog niet gezegd dat hij af is!![]()
Het lijkt nu leuk, maar er klopt nog van alles niet, hoe snel heb je het nodig? Want dan ga ik hem even netjes maken, dit was maar een voorbeeldje voordat ik er meer tijd in ga steken..
Misschien een tikkie minder saturationquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef Eltonno het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is één, behalve natuurlijk als andere mensen nog een foutje zien..
De andere komt morgen!
Het lijkt of de zwart witte in de grond weggezakt isquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:22 schreef Eltonno het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is één, behalve natuurlijk als andere mensen nog een foutje zien..
De andere komt morgen!
Rechter kat, linker oor. (voor de kijker)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:10 schreef Eltonno het volgende:
Grassprietjes kloppen, maar die dingen zijn een hel om netjes te krijgen..
Saturation ietsje lager gezet, check!
Zwarte poes iets bijgedraaid, check! (hopelijk beter zo, hij lag inderdaad een beetje 'in' de grond)
Gras bijgewerkt, op een speciale manier, kijken of het iemand opvalt, check!
[ afbeelding ]
Haha oeps! maskerfoutje, is alweer opgelost!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rechter kat, linker oor. (voor de kijker)
Je kijkt er recht doorheen.
Goed zo toch...verder weinig mogelijkheden met deze foto's....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:10 schreef Eltonno het volgende:
Zwarte poes iets bijgedraaid, check! (hopelijk beter zo, hij lag inderdaad een beetje 'in' de grond)
[ afbeelding ]
oh en op het kussen
[ afbeelding ]
Op- en aanmerkingen zijn weer welkom!
Beter. Die rechter op het kussen vind ik er heel onnatuurlijk uitzien. enorm lange dunne nek, of ontbrekend stuk lichaam en botten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:26 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Haha oeps! maskerfoutje, is alweer opgelost!
Tja, beperking van het origineel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter. Die rechter op het kussen vind ik er heel onnatuurlijk uitzien. enorm lange dunne nek, of ontbrekend stuk lichaam en botten.
Klopt, maar met wat originaliteit valt er nog wat te bereiken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:08 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Tja, beperking van het origineel.
Als aanmerking, ik mis de schaduw van de katten op het kussen en in het gras, let goed op de licht/schaduw verhouding van de achtergrond waar je een andere item(dier) in plaatst.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:10 schreef Eltonno het volgende:
[ afbeelding ]
oh en op het kussen
[ afbeelding ]
Op- en aanmerkingen zijn weer welkom!
Oowww dies mooi zeg!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:10 schreef Eltonno het volgende:
[ afbeelding ]
ongeveer a5 formaat.. 238x141mm om precies te zijn. je kán ze nog vergroten richting 474x282mm , maar dan zak je naar de 150dpi en kan de kwaliteit wat minder worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind ze allebei geweldig
hoe groot kan ik deze af laten drukken zodat ze nog mooi blijven?
ik hoor goede verhalen over www.profotonet.nl maar ken ze zelf niet..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:03 schreef lady-wrb het volgende:
o dat is een mooi formaatje.
heb je ook nog een tip waar ik het mooiste resultaat krijg qua afdrukken?
13 september gaat al opschieten.
afdrukken op fotopapier, profotonet.nlquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:03 schreef lady-wrb het volgende:
o dat is een mooi formaatje.
heb je ook nog een tip waar ik het mooiste resultaat krijg qua afdrukken?
13 september gaat al opschieten.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Ireth het volgende:
Zijn er nog mensen die wat willen stoeien met een oud prentje?? Ik kreeg deze opgestuurd...
[ afbeelding ]
Helemaal rechts, met snor, mijn overovergrootvader! Naast hem mijn overovergrootmoeder. Helemaal links mijn oud-tante (hun oudste dochter) in mannenkostuum en daarnaast mijn oudoom in vrouwenkostuum. Zittend op de voorgrond hun oudste zoon, en dat is dan mijn eehh... ja daar ben ik hem even kwijt
quote:Op maandag 3 september 2012 23:28 schreef Eltonno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets![]()
Snel gedaan, maar anders heb ik pas aanstaand weekend weer tijd.. Of iemand anders moet het oppakken..
En volgens mij is dat jochie dan ook een oudoom?
Ooww ik zie deze nu pas! Wat issie mooi geworden! Thanks!quote:Op maandag 3 september 2012 23:28 schreef Eltonno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets![]()
Snel gedaan, maar anders heb ik pas aanstaand weekend weer tijd.. Of iemand anders moet het oppakken..
En volgens mij is dat jochie dan ook een oudoom?
Als je die nu zou tegenkomen zou je idd heel hard moeten rennen... Geloof dat deze foto uit 1910 is ofzoquote:Op donderdag 6 september 2012 23:37 schreef koffielepel het volgende:
Mooi resultaat met die oude foto zeg!
Ik hoop niet dat ik nu iemand beledig maar die 2e van links wil je ook niet in een donker steegje tegenkomen zeg :$
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:18 schreef hugsy33 het volgende:
Is er iemand die deze hamster op mijn arm wil shoppen??
(Het liefst zoveel mogelijk aan de rechterkant)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:11 schreef hugsy33 het volgende:
whaaahahaha
Zou je die misschien als avatar willen maken maar dan alleen de hamster?? ( en misschien iets langzamer)
Netjes.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze was niet makkelijk. Degene die dat watermerk heeft geplaatst wist precies wat hij deed, over de dakpannen en ook nog eens over de takken van die boom. Dit is het beste wat ik er van kon maken...
Ik heb ook die 3 gaatjes aan de bovenkant even weggewerkt...
2 keuzes... Deze...
[ afbeelding ]
Of deze...
[ afbeelding ]
Gaaaafffff!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze was niet makkelijk. Degene die dat watermerk heeft geplaatst wist precies wat hij deed, over de dakpannen en ook nog eens over de takken van die boom. Dit is het beste wat ik er van kon maken...
2 keuzes... Deze...
[ afbeelding ]
Of deze...
[ afbeelding ]
Graag gedaan...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaaaafffff!
Super bedankt, dat zal hij wel tof vinden..
Ik ga eens kijken of ik het verschil tussen de 2 kan ontdekken, maar dat zal waarschijnlijk niet meevallenIk vind ze allebei erg mooi geworden, super bedankt!
Ach, degene die hem op de website had gezet had hem eigenlijk ook tegen download 'beveiligd', maarja...
Wow!!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
2 keuzes... Deze...
[ afbeelding ]
Of deze...
[ afbeelding ]
verbluffendquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:53 schreef IceBeach het volgende:
Ik heb m'n best gedaan.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:53 schreef IceBeach het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan en maak er wat moois van!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat dit zo mooi zou lukken! Thanks! Ga ik even verder stoeien nu om er een mooi kaartje van te maken!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:53 schreef IceBeach het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de foto hier post, kan er altijd wel iets gemaakt worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb van het weekend een foto gemaakt met een iPhone 4s bij iemand thuis. Het was aardig donker en er was niet veel belichting. De foto is gelukt, niet heel scherp, maar je ziet nog wie er op staan. alleen zie ik bij iedereen witte ogen (geen rode) door de flits. Weet iemand hoe je die wegkrijgt?
Ik stuur de foto wel in een pm ofzo.
Edit: Heb inmiddels over de PM contact gehad. Helaas kon die foto niet "hersteld" worden. Jammer, maar het is niet anders.
De enige oplossing was om de pupillen opnieuw in te tekenen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Als je de foto hier post, kan er altijd wel iets gemaakt worden.
Ontruizen lukt redelijk hoor! een het is geen rocketscience, gewoon een filtertje in PS.. Anyway! Dit heb ik er zo van gemaakt, je kan de ruis nog wel meer onderdrukken maar dan ga je inleveren op de details.. (btw ook de belichting even licht aangepakt)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:42 schreef hugsy33 het volgende:
Is er iemand die iets met deze foto kan, er zit zoals je ziet érg veel ruis in(iemand was dat effect van de camera aan het testen maar ik vind dit een erg lieve foto waar je nu weinig mee kunt).
Ontruizen(is dat een woord?) is denk ik lastig maar als dat niet lukt misschien een leuk ander effect oid?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen idee of er hier nog mensen zijn die het leuk vinden om zich uit te leven op wat oude foto's, maar ik heb een heel oud gehavend fotootje van mijn tante als klein ukje. Ze zou het heel leuk vinden als ie weer wat "gerepareerd" zou kunnen worden. Misschien dat iemand het nog leuk vind om zich er op te storten?
[ afbeelding ]
Dat kleintje aan de linkerkant is dus mijn tante
Dat wordt best een hele klus maar ik ga een poging wagen. Ben wel een beetje bang dat het niet helemaal perfect gaat worden met al die krassen, vooral die kras over de mond van het rechter meisje wordt moeilijk. Maar ik kan de foto op zijn minst een heel stuk opknappen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geen idee of er hier nog mensen zijn die het leuk vinden om zich uit te leven op wat oude foto's, maar ik heb een heel oud gehavend fotootje van mijn tante als klein ukje. Ze zou het heel leuk vinden als ie weer wat "gerepareerd" zou kunnen worden. Misschien dat iemand het nog leuk vind om zich er op te storten?
[ afbeelding ]
Dat kleintje aan de linkerkant is dus mijn tante
Zou je niet beter een grotere scan aan Ireth kunnen vragen? Dit kleine fotootje kan je niks mee, zeg maar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat wordt best een hele klus maar ik ga een poging wagen. Ben wel een beetje bang dat het niet helemaal perfect gaat worden met al die krassen, vooral die kras over de mond van het rechter meisje wordt moeilijk. Maar ik kan de foto op zijn minst een heel stuk opknappen...
Wel even geduld hebben...
Deze foto is juist dat formaat dat is mijn moeder en mijn tante daarop wij kregen hem ook op deze formaat jaren terugquote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:43 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zou je niet beter een grotere scan aan Ireth kunnen vragen? Dit kleine fotootje kan je niks mee, zeg maar.
Leuk topic dit, trouwens. Heb nog wat teveel last van rsi om mee te doen met Photoshoppen helaas
Niks is ook weer een groot woord..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 01:43 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zou je niet beter een grotere scan aan Ireth kunnen vragen? Dit kleine fotootje kan je niks mee, zeg maar.
Leuk topic dit, trouwens. Heb nog wat teveel last van rsi om mee te doen met Photoshoppen helaas
Ik heb al een aanbod van iemand via PMquote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:17 schreef Eltonno het volgende:
Kandijfijn, stuur maar op, ik ga wel tukken maar heb morgen wel tijd. Als iemand het eerder oppakt dan zie ik dat wel..
*ahum* Volgens mij krijg je het hele topic niet aan de gang zo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg tinypic niet aan de gang
ik ben mijn wachtwoord daar vergeten en als ik bij wachtwoord vergeten mijn wachtwoord wil laten opsturen, zegtie dat ik het later moet proberen....... al maanden
Ja maar d´r zitten natuurlijk altijd kosten aan, dat begrijp ik ook wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:47 schreef Eltonno het volgende:
Een beetje stil hier. dus even een voorstel/klein verhaaltje.
Ik ben de laatste tijd steeds meer gaan houden van de FHF mentaliteit, nu vind ik dat ik zelf weinig toe te voegen heb, ik heb geen grote financiele middelen, ben niet de beste in sociale contacten, maar er is één ding dat ik wel kan, en dat is dtp-en/grafisch vormgeven. Kleine achtergrond; na een lange omzwerving via een aantal studies, en een PDD-NOS diagnose, ben ik gaan doen wat ik echt leuk vond, en dat is grafisch vormgeven. Onderhand ben ik cum laude afgestudeerd als dtp-er en studeer nu door voor grafisch vormgever.
Dus wil ik hierbij mijn diensten aanbieden voor iedereen die het nodig heeft en voor wie het via de reguliere (betaalde) weg niet zo vanzelfsprekend is als voor andere mensen. Dus eigenlijk een beetje wat er hier al gebeurt, maar het mag van mij ook verder gaan. Begin je een eigen bedrijfje, maar heb je geen geld om een huisstijl te laten maken? Housewarming-, geboorte- of verjaardagskaartje? etc.etc... Ik maak het met veel plezier!
Enige betaling die ik wil? Het plezier om een keer iemand te helpen ipv dat ik geholpen moet worden. En de ervaring is natuurlijk ook mooi meegenomen..
Een briljante foto!quote:Op donderdag 1 november 2012 11:45 schreef dvo1976 het volgende:
bedankt voor het bewerken van de foto va mijn ma en mijn tante hij is super geworden ze is er heel erg blij mee
Netjes gedaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dit is het beste wat ik er van kan maken. Alle krassen weggewerkt, de gelige verkleuring weggewerkt en de foto wat scherper gemaakt...
[ afbeelding ]
Graag gedaan, altijd leuk om iemand blij te maken...quote:Op donderdag 1 november 2012 11:45 schreef dvo1976 het volgende:
bedankt voor het bewerken van de foto va mijn ma en mijn tante hij is super geworden ze is er heel erg blij mee
Bedankt,,,quote:
SPOILER: Het LogoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef dockx het volgende:
Ik heb een klein probleempje met het clublogo..
Ik heb de achtergrond transparant gekregen. Lucky Me![]()
Echter zijn de letters SVC meegegaan in het transparant maken, maar die horen natuurlijk wit te zijn.
Voor mij een hele taak, voor jou een kleinigheidje.
Zou je de letters wit kunnen maken? Mijn dank is groot
Wil je de rest van het schild wel transparent hebben, of liever wit? Anyway, alsjeblief:SPOILER: Het LogoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op maandag 12 november 2012 15:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wil je de rest van het schild wel transparent hebben, of liever wit? Anyway, alsjeblief:Ja helemaal super dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |