quote:'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.
Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.
Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.
De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
Rumoured performances include the following:quote:Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.
The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.
De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.
Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.
De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
Hij knipt zo zijn stropdas af.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef marcodej het volgende:
Rogge doet een Clausje, maar dan saai.
of badr hariquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat Muhammad Ali het vuur nog uitslaan ofzo?
Nee, hij gaat erinquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat Muhammad Ali het vuur nog uitslaan ofzo?
en kleine kinderenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Het enige wat ontbreekt is een Urbi et Orbi en bedankt voor de bloemen.
en witte rook?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Kent U Kirsten Stewart? Nee, die kent U niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rogge: De enige mens die zonder botox-overdosis al geen spier in zijn gezicht kan aanspannen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef Cee het volgende:
Dies ar de best keems sins toetausendeet!
nee dat doen ze niet meer meen ik???quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef Cee het volgende:
Dies ar de best keems sins toetausendeet!
Dit dus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef golfer het volgende:
Vooraf geschreven speeches die beginnen met Your Majesty....maar die is er niet!
Ik dacht dat zij slechte CGI was maar ze is dus echt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kent U Kirsten Stewart? Nee, die kent U niet.
hij is net zo saai als blatterquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:48 schreef MrBadGuy het volgende:
RoggeElke keer weer hetzelfde deuntje
Dan zijn we allang in de polonaise en hebben we hier geen aandacht meer voor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:48 schreef tralalala het volgende:
Dat applaus elke keer.
Dat gaan we in 2028 niet doen toch?
terwijl een kaartje slecht 2.5k kosttequote:
BEDANKT DE HELE AVOND DEED MIJN FUCKING TV HET NIET HET IS DAT JIJ PLAATJES BLEEF POSTEN!! BEDANKT!!quote:
Nerd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Doe het anders ook nog even in 't Klingon.
Nee man, Feijenoord weer begonnenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Beetje leegte. Roland Garros, EK voetbal, Wimbledon, Tour De France en Olympische Spelen, allemaal voorbij.
wat bezield die man, echt de hele avond van die tering plaatjesquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
BEDANKT DE HELE AVOND DEED MIJN FUCKING TV HET NIET HET IS DAT JIJ PLAATJES BLEEF POSTEN!! BEDANKT!!
Paralympische Spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Beetje leegte. Roland Garros, EK voetbal, Wimbledon, Tour De France en Olympische Spelen, allemaal voorbij.
Vuelta a Españaquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Zeiden de Amerikanen tegen de nazi's. Maar ze luisterden niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef Bundesrepublik het volgende:
Gewoon de gaskraan dicht toch?
Dinsdag Clasica San Sebastian, zaterdag begint de Vuelta.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Lijkt verdacht veel op die ene butler vriend van Dianaquote:
william is geilerquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef Ericr het volgende:
In Rio steken ze gewoon wat favela's de fik om de vlam te laten branden, wordt episch. Cidade de Fogo
Ik ookquote:
Deden ze in in 1945 ook.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef Bundesrepublik het volgende:
Gewoon de gaskraan dicht toch?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het waren fijne OS met jullie allemaal. Ik zie jullie in VBL of met de Vuelta of in het OS 2014 sub
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef Ericr het volgende:
In Rio steken ze gewoon wat favela's de fik om de vlam te laten branden, wordt episch. Cidade de Fogo
oh echtquote:
Die ene pokemon is een basketballer.quote:
nee moltresquote:
Als je ouder dan 12 bent wel.quote:
waar worden de os van 2014 eigenlijk gehouden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het waren fijne OS met jullie allemaal. Ik zie jullie in VBL of met de Vuelta of in het OS 2014 sub
Rioquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
waar worden de os van 2014 eigenlijk gehouden?
quote:
Sotsjiquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik zie je wel met het EK Snelwandelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
ik heb besloten alle sporten te blijven volgen ik zie jullie in sport, kijken of de nederlanders blijven falen
sotsjiquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sotchi, langste stad van Europa.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Rule the world.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe heet dit liedje?
Het is best aanstekelijk
Sotsji, Ruslandquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Moltres jewaidsquote:
Ik niet. Tot over 4 jaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef j0rdiiii het volgende:
ik heb besloten alle sporten te blijven volgen ik zie jullie in sport, kijken of de nederlanders blijven falen
Thanksquote:
faalquote:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 13-08-2012 om 00:52:31Zo, kunnen we dat hoofdstuk echt afsluiten. Samen onze Nederlandse buren hebben we hier toch maar netjes 23 medailles weggekaapt #londen2012 reageer retweet
Ik ook, alleen jammer dat het niet buiten het stadion te zien was.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:53 schreef Poeke het volgende:
Overigens vond ik het olymischvuur ding dit jaar heel erg mooi bedacht.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:53 schreef marcodej het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 13-08-2012 om 00:52:31Zo, kunnen we dat hoofdstuk echt afsluiten. Samen onze Nederlandse buren hebben we hier toch maar netjes 23 medailles weggekaapt #londen2012 reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:53 schreef marcodej het volgende:
![]()
Ah, the Aussie way.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:53 schreef marcodej het volgende:
![]()
The Who.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:53 schreef Oidipous het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie dit zijn??!?!!?!?!
Haahahhaquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:53 schreef marcodej het volgende:
![]()
Madonna en Björk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:54 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Krijgen we in Sotsji dan optredens van Pussy Riot?
roel de woorrrldddd!!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijk baggernummers is dit.
van poetin himselfquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:54 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Krijgen we in Sotsji dan optredens van Pussy Riot?
serieus ? nooit gewetenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:54 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zin in Paralympics
of patiencequote:
Snelwandelenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:54 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zin in Paralympics
Justin Timbaland is toch een Portugees?quote:
incl de hockeydames en Ramono in de blote kontquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als afsluiter: Mooi wark - in de blote kont
bye bye byequote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:54 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zin in Paralympics
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:55 schreef Karina het volgende:
Ah zij gaat verbrand worden, wordt het toch nog spannend.
zijn ik al tig minuten eerderquote:
Niemand wist wat ik bedoelde met Durant, maar dat is dus een pokemon naar de basketballer vernoemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |