SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers![]()
Als je het in de context plaatst van iemand die in NC woont, is het voor mij een begrijpelijke postquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:31 schreef Esses het volgende:
[..]
In dit geval? Baptist. Je hele context is zum kotzen.
Was ook niet als discrimenatie bedoeld, alles behalve dat. Als ik ergens de schurft aan heb zijn het lieden die ivm huidskleur, religie, geschlacht, etc discrimineren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je het in de context plaatst van iemand die in NC woont, is het voor mij een begrijpelijke post
Black in de juiste context geplaatst hoeft in de USA niet per definitie discriminerend te zijn.
Geen zin in, zit op m'n kamer schattie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zet de tv aan joe spangboy
Zo had ik het ook niet gelezen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Was ook niet als discrimenatie bedoeld, alles behalve dat. Als ik ergens de schurft aan heb zijn het lieden die ivm huidskleur, religie, geschlacht, etc discrimineren.
Jajajaquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Well it's floodin' down in Texas
All of the telephone lines are down
Ik heb zo ongeveer minstens 300 militaire begravenissen gedaan. En bij geen ben ik minder respectloos geweest dan bij een ander. Om het even om welke huidskleur, religie etc het ook ging. En als je dan begravenissen hebt welke 10 keer zo lang duren omdat er meerdere preachers zijn, en je naar huis kan zwemmen omdat je uniform doorweekt is, is dat enkel een vast stelling, en heeft verder dus niks met respectloos te maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Esses het volgende:
Ik heb het niet over politiek correct amber. Ik heb het over de uitermate respectloos. Treurig gewoon. Maar dat maakt niet uit.
Ik ben ook draagploeglid geweest. Ik ben ingezet. mij heb je niet horen klagen over de duur van de dienst of ceremonie. Dat is het eerste respectloze. Dan kom je nog om de hoek met de term zwarte welke in een beladen context al snel de verkeerde kant op beladen word. Dat is twee.
Maar nu.echt slapen. Morgen vroeg op.
Tot heet moment dat je je posts terug leest en zien dat je er over klaagt. Sorry. Mij een brug te ver. Maar vrijheid vn meningsuiting. Fijne nacht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:45 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik heb zo ongeveer minstens 300 militaire begravenissen gedaan. En bij geen ben ik minder respectloos geweest dan bij een ander. Om het even om welke huidskleur, religie etc het ook ging. En als je dan begravenissen hebt welke 10 keer zo lang duren omdat er meerdere preachers zijn, en je naar huis kan zwemmen omdat je uniform doorweekt is, is dat enkel een vast stelling, en heeft verder dus niks met respectloos te maken.
Zal wel mijn Nederlandse afkomst zijn om (over alles) te klagen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Tot heet moment dat je je posts terug leest en zien dat je er over klaagt. Sorry. Mij een brug te ver. Maar vrijheid vn meningsuiting. Fijne nacht.
Ik heb geen direct geklaag gelezen hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Overreageren we niet een beetje betreffende het ''geklaag''?
Je begrijpt me verkeerd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geen direct geklaag gelezen hoor
Alleen dat het best zwaar is als je in 40C een paar uur ceremonieel moet staan voor de begravenis van een gevallen broeder.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd.
Ik bedoel dat sommigen onder ons wellicht een beetje overreageren betreffende het ''geklaag'' van Amber.
Ik niet, ik heb van alle funerals die ik heb bij gewoond, een groot aantal collegas ter graven moeten dragen. Maar ik heb nog nooit en te nimmer respectloos gehandeld. Om het even wat voor afkomst, dienstvak, huidskleur, etc, etc. het ging bij de overledene, het was altijd een brother (or sister) in arms. En het zou dus niet enkel on-Amerikaans zijn, maar ook nog eens on-militair.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Overreageren we niet een beetje betreffende het ''geklaag''?
Ons kent ons?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Opmerkelijk dat het altijd Nederlanders zijn die beweren dat Nederlanders klagen
Hahaquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar Amber heeft een Nederlandse afkomst, en waar zijn wij Nederlanders goed in....... yep klagen
Edit: en vergeet niet het klagen over anderen die klagen
Damnit! Jij begrijpt me ook verkeerdquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:56 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb van alle funerals die ik heb bij gewoond, een groot aantal collegas ter graven moeten dragen. Maar ik heb nog nooit en te nimmer respectloos gehandeld. Om het even wat voor afkomst, dienstvak, huidskleur, etc, etc. het ging bij de overledene, het was altijd een brother (or sister) in arms. En het zou dus niet enkel on-Amerikaans zijn, maar ook nog eens on-militair.
Ik ben in de loop der jaren in meerdere landen/culturen geweest, en weet dus uit ervaring dat men in Nederland mischien het klagen niet heeft uitgevonden, maar het wel instand houd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja of gewoon geloven in stereotypetjes die zij zelf hebben gemaakt
Ah, dus mag ik redelijkerwijze concluderen dat een ieder, met uitzondering van een persoon, die op dit onderwerp heeft gereageerd hetzelfde heeft gelezen in Ambers oorspronkelijke post?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha.
Ach, ik heb niks respectloos gelezen in Ambers post, dat kan ook niet anders als je zoveel naasten ten grave hebt moeten dragen.
[..]
Damnit! Jij begrijpt me ook verkeerd. Ik had het niet over jou. Ik bedoelde dat sommigen onder ons een beetje overreageerden op jouw post..
Ja, dat mag je zeker.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dus mag ik redelijkerwijze concluderen dat een ieder, met uitzondering van een persoon, die op dit onderwerp heeft gereageerd hetzelfde heeft gelezen in Ambers oorspronkelijke post?
Voor mij geldt hetzelfde, en het is in elk land hetzelfde. Alleen in Afrikaanse landen merk ik dat niemand ooit een keer klaagt, en dat er misschien juist daardoor nooit eens iets gebeurtquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:00 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik ben in de loop der jaren in meerdere landen/culturen geweest, en weet dus uit ervaring dat men in Nederland mischien het klagen niet heeft uitgevonden, maar het wel instand houd.
Of jij hoort het ivm vreemde taal niet. Ik spreek een paar woordjes over de grens, en weet uit ervaring dat ook in Afrikaanse landen geklaagt word.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde, en het is in elk land hetzelfde. Alleen in Afrikaanse landen merk ik dat niemand ooit een keer klaagt, en dat er misschien juist daardoor nooit eens iets gebeurt
Ik heb ook de nodige weekjes/maandjes in het buitenland gewerkt. En in mijn geval, ja ik ben echt anders naar 'de Nederlanders' aan gaan kijken toen ik zag hoe men in andere landen over ons denkt, en ook hoe vaak onze 'gestandaardiseerde' meningen over een ander volk/land niet kloppen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde, en het is in elk land hetzelfde. Alleen in Afrikaanse landen merk ik dat niemand ooit een keer klaagt, en dat er misschien juist daardoor nooit eens iets gebeurt
Nou goed, geen zin om over persoonlijke ervaringen een discussie te maken. Ik spreek de taal niet van landen waar ik lang heb verblevenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:05 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Of jij hoort het ivm vreemde taal niet. Ik spreek een paar woordjes over de grens, en weet uit ervaring dat ook in Afrikaanse landen geklaagt word.
Maar dat is niet iets waar de Nederlander octrooi op heeft. Ook in andere landen komt dit venomeen voor. Vaak zijn het mensen die een beperkte zicht op zaken hebben, en/of angst voor het vreemde hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ook de nodige weekjes/maandjes in het buitenland gewerkt. En in mijn geval, ja ik ben echt anders naar 'de Nederlanders' aan gaan kijken toen ik zag hoe men in andere landen over ons denkt, en ook hoe vaak onze 'gestandaardiseerde' meningen over een ander volk/land niet kloppen.
Sandalen nodig?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nou goed, geen zin om over persoonlijke ervaringen een discussie te maken. Ik spreek de taal niet van landen waar ik lang heb verbleven
En dat geld voor denk ik 80% van ieder volk/land. Omdat slechts 20% (en nee vraag mij niet om cijfers) van de mensen echt durven buiten de grenzen van het bekende te kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mar dat is niet iets waar de Nederlander octrooi op heeft. Ook in andere landen komt dit venomeen voor. Vaak zijn het mensen die een beperkte zicht op zaken hebben, en/of angst voor het vreemde hebben.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Now for something totally different:
Dames, nog datingtips?
Wat nou, even de sfeer wat omhoog. Heeft iedereen weer wat te lachen enzoquote:
Zorgen dat je niet stinktquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Dames, nog datingtips?
Oh dus ik zat je net tips voor een goed doel te geven?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat nou, even de sfeer wat omhoog. Heeft iedereen weer wat te lachen enzo. Ik doe 't voor het grotere goed! xD
Géén bloemen meenemen op een first datequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Dames, nog datingtips?
Nee hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh dus ik zat je net tips voor een goed doel te geven?
Nah, secret meet dinsdag aanstaandequote:Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Oh dus ik zat je net tips voor een goed doel te geven?
Handigquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Géén bloemen meenemen op een first date
Ook niet tegen haar zeggen dat je van haar houd
Gewoon lekker kletsen over wat zij leuk vind om over te kletsen, maar als het over bijv. schoenen gaat waar jij niets mee hebt dat ook duidelijk maken.
Komen jullie me dan ook troosten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, secret meet dinsdag aanstaande
Er zijn wat meelevende hier die Sam graag een blauwtje ziet lopen
Esses komt ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, secret meet dinsdag aanstaande
Er zijn wat meelevende hier die Sam graag een blauwtje ziet lopen
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Komen jullie me dan ook troosten?
Dat was toch al algemeen bekend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Esses komt ook![]()
whehehehehe
Oh welgemeende complimenten zijn ook goed, maar over doe het nietquote:
Als je dat wilt, kan je me een ticket kopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Komen jullie me dan ook troosten?
No thanks, I'll passquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:21 schreef -Amber- het volgende:
Als je dat wilt, kan je me een ticket kopen.![]()
quote:
Gaat Sam toch wel doen. Hij zit hier in DEF hč, niet in R&P waar hij serieuze antwoorden op zijn vragen zou kunnen verwachtenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mag ik lije dat je hellemaal in elkaar stort en je de ogen uit je kop jankt![]()
Zit te hopen dat ik bij kan tekenen en ik nog een plaatsing Afghanistan krijg. Dan kan ik op de heen, en/of terug weg in Nederland vakantie houden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En als we nu allemaal met de pet rondgaan? Ticket Washington DC Amsterdam kost maar ongeveer ¤800
Mijne waren ook zerre neus hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat Sam toch wel doen. Hij zit hier in DEF hč, niet in R&P waar hij serieuze antwoorden op zijn vragen zou kunnen verwachten
(Alhoewel de mijne wel serieus waren trouwens)
We wachten gewoon af. Als ik met de pet moet rond gaan om jou volgend jaar hier in NL te krijgen met veteranendag dan doe ik dat gewoonquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:25 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zit te hopen dat ik bij kan tekenen en ik nog een plaatsing Afghanistan krijg. Dan kan ik op de heen, en/of terug weg in Nederland vakantie houden.
Maar.. maarquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:22 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mag ik lije dat je hellemaal in elkaar stort en je de ogen uit je kop jankt![]()
dat staat al lang in de statutenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:28 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Hier als in DEF? Ben ik nu werkelijk zo'n ouwe trut?
Nu nog in de OPquote:
aan mijn smaak valt niet te twijfelen, die van jou daarentegen...quote:
Up yours buddyquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:30 schreef m.k het volgende:
[..]
aan mijn smaak valt niet te twijfelen, die van jou daarentegen...
Valt me nog meequote:
quote:These mist covered mountains
Are a home now for me
But my home is the lowlands
And always will be
Laat dat nummer dinsdag nou maar horen aan haarquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha
C-C-C-C-COMBO Breaker!
Eensch, egtquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha
C-C-C-C-COMBO Breaker!
Wil je haar op de vlucht jagen, Sampie heeft het al zwaar genoeg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Laat dat nummer dinsdag nou maar horen aan haar
Mooie tekst inderdaad.quote:
Beetje zoetsappig, maar af en toe toch hartverwarmendquote:
quote:I stood up in mine trench and began to sing along
Ook echt een klassieker.quote:
Ja wel catchy om te lerenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook echt een klassieker.
Volgens mij 1 van de 1e liedjes die ik op gitaar heb leren spelen.
quote:If there's a bustle in your hedgerow, don't be alarmed now,
It's just a spring clean for the May queen.
Yes, there are two paths you can go by, but in the long run
There's still time to change the road you're on.
Haha, ja. Duivelse boodschapquote:Op maandag 13 augustus 2012 02:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Toch blijft dit maar een vage nietszeggende tekst. Als je het omgekeerd afspeelt komt er gekke shit uit. Maakt het nummer nog net even wat spannender
[..]
Is 't ook niet waard. Er was namelijk weer iemand hier die koste wat het kost iemand wilde aansprekenquote:
Je bent gewoon een week te vroeg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:14 schreef paintmeester het volgende:
En ik ben de enige op de verdieping
?quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is 't ook niet waard. Er was namelijk weer iemand hier die koste wat het kost iemand wilde aanspreken
Helemaal gelijk lieverd.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is 't ook niet waard. Er was namelijk weer iemand hier die koste wat het kost iemand wilde aanspreken
Nee nee, dat was algemeen bedoeldquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:48 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb nog 2 weken verlof dus ik heb het niet nodig
Being?quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:55 schreef Esses het volgende:
Sammie vergeet haar favo smaak condooms niet te halen.
Heb je je pener al gewassen voor morgen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wedden, wedden: die kwam hard aan!
Ja en morgenochtend nog een keerquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je je pener al gewassen voor morgen?
Ze pijpt toch alleen met condoom.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja en morgenochtend nog een keer![]()
..
Is wel droefig ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Treurig http://www.gigwise.com/ne(...)classic-for-new-song
Hey, heikneuter!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Love and peacequote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey, heikneuter!!!Ha ouwe bok!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon geenquote:![]()
Hij wil zonder :pquote:
Over een tijdje horen we dat Sammy HIV heeftquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet. Zo snel niet iig.
Dus als ze het aan je vraagt zeg jij: Nee!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet. Zo snel niet iig.
Of ja, maar alleen zonderquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Dus als ze het aan je vraagt zeg jij: Nee!
Pas na een opwindende enema en na de tweede date... Anders zou ik er niet voor in zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Sammy, ga je haar ook anaal nemen??
Beetje oprekken met je vuist voor de 3de date?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Pas na een opwindende enema en na de tweede date... Anders zou ik er niet voor in zijn.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beetje oprekken met je vuist voor de 3de date?
4e date hele onderarm erinquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beetje oprekken met je vuist voor de 3de date?
2 voeten pas bij de 6de date? beetje laf hoorquote:
Leer dan ook eens quoten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef MaryMouse het volgende:
Lekker vriendelijk
sloeg niet op de post van Nibb-it
Wie zegt dat het een beer is? Daarnaast... lekker aardig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:06 schreef Schild het volgende:
Hier komen al de wildste plannen voorbij, terwijl die meid bij het zien van Sammie zijn beertje volgeduwd met omkoopgeld al hard weg loopt.
Eerst de bovenarm erbij he.quote:
Bij de 10de date moet z'n koppie er ook wel inkunnenquote:
10e date had ik toch gehoopt dat enkel het kopje er nog uit stak...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de 10de date moet z'n koppie er ook wel inkunnen
Ik geloof niet dat Sammy een Houdini is. Dus hou het maar op 10 dates.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:10 schreef Esses het volgende:
[..]
10e date had ik toch gehoopt dat enkel het kopje er nog uit stak...
quote:
Oh... hadden we het over sammy...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sammy een Houdini is. Dus hou het maar op 10 dates.
Tof wijf lijkt me.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Marianne Vos kwam ik vrijwel elke dag tegen als ze weer aan het hardlopen was tijdens mijn ritten
Oh, het speenvarken zit al aan het spit dusquote:
is ze ook, ze trained altijd in Meeuwen (NB) en omgeving, zwaait altijd en is goedlachsquote:
hamburgers, niet ze lekker als die van jouw (gewoon Grillburgers van de AH), en kippekluifjes met aardappelsalade en stokbrood.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, het speenvarken zit al aan het spit dus
Oh, je gaat dus grillenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hamburgers, niet ze lekker als die van jouw (gewoon Grillburgers van de AH), en kippekluifjes met aardappelsalade en stokbrood.
Dus Lotusss eet vandaag alleen de aardappelsalade?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hamburgers, niet ze lekker als die van jouw (gewoon Grillburgers van de AH), en kippekluifjes met aardappelsalade en stokbrood.
bbq in NL, Grillen in de USA jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, je gaat dus grillen
Ook lekker
Ze vind de kippenkluifjes en de dubbeldikke grillburgers ook wel lekkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus Lotusss eet vandaag alleen de aardappelsalade?
Welke van de 3?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie is die mafkees die nu de mic in handen heeft?
Dat dus.quote:
Die aan het "rappen" is. Met die lange haren.quote:
Dat is alibi man.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die aan het "rappen" is. Met die lange haren.
Maar die Nick en Simon ken je wel?quote:
Die weer wel ja, daar was Thaboel toch eens heengeweest?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar die Nick en Simon ken je wel?
Als dat al waar is dan vast alleen omdat een chick het wouquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die weer wel ja, daar was Thaboel toch eens heengeweest?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als dat al waar is dan vast alleen omdat een chick zusje het wou.
quote:
Ja, behoorlijk. maar god, het is crisis hč?quote:
Je bent zelf een discussiequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens.. die discussie van post 157 t/m post 171.. moest dat echt?
Oja, klopt. Goed excuus bro.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:59 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Tis hier dan ook pas 11 uur in de ochtend he
Kutfilmquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Ze wou The Exorcist eens een keertje met een vriendin kijken, vriendin wou niet.
Zal ik me aanbieden, of is The Exorcist niet zo'n geschikte film?
Geen geschikte film, dan ziet ze jou namelijk van een hele andere kantquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Ze wou The Exorcist eens een keertje met een vriendin kijken, vriendin wou niet.
Effe serieusquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:05 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Geen geschikte film, dan ziet ze jou namelijk van een hele andere kant
Jammer dat ze 'm al gezien heeft. Anders zou ze tegen je aankruipen van angst.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, haar vriendin heeft 'm al gezien. Maar zij zelf nog nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat ze 'm al gezien heeft. Anders zou ze tegen je aankruipen van angst.
Nicequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef EllaN het volgende:
Goede keuze. Grote kans dat ze (een pietsie aangedikt) bang doet en tegen je aan kruipt.
Dan ga je mazzel hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, haar vriendin heeft 'm al gezien. Maar zij zelf nog niet.
Hehequote:Op maandag 13 augustus 2012 17:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zou haar ook een keertje laten schrikken. Dan kan ze heel zielig 'nooouuuu' zeggen.
Of je krijgt een klap voor je muil.quote:
Dat zou wel baas zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of je krijgt een klap voor je muil.
Kan jij zielig doen en mag zij jou troosten.quote:
Preciesquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan jij zielig doen en mag zij jou troosten.
quote:
Zoiets ja.quote:
Hoi Lotusssquote:
Haha, die 2e ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
Best goed en grappig eigenlijk!"The life of Brian" in een ander vorm.
De eerste 1,5 minuut van het eerste filmpje zat ik echtquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
Best goed en grappig eigenlijk!"The life of Brian" in een ander vorm.
- knip -
- knip -
Ik ga ´m maar eens bestellen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De eerste 1,5 minuut van het eerste filmpje zat ik echtmaar daarna werd het
en de 2e is gewoon lachen
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, C4 mijn katten zijn niet zo gek als die van ER en Lotusss
Ze roken aan de fishermans friend en liepen vervolgens naar het kastje met kattenbrokjes en begonnen aan het deurtje te krabbelen
Plakkerig vies door het benauwde weer. Denk dat ik zo maar voor de 3e keer vandaag even onder de douche ga staan. Verderquote:
Ja hier is het ook plakkerig, maar gelukkig zit ik binnen en heb de AC aan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Plakkerig vies door het benauwde weer. Denk dat ik zo maar voor de 3e keer vandaag even onder de douche ga staan. Verder
Geen AC hier, helaas. En het is windstil dus het heeft ook geen zin om de ramen en deuren tegen elkaar open te zetten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja hier is het ook plakkerig, maar gelukkig zit ik binnen en heb de AC aan.
I know. Ach voor die paar warme dagen die wij per jaar hebben is het echt niet lonend om een AC aan te laten leggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:02 schreef -Amber- het volgende:
Als je hier geen AC hebt, ga je kapot
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
[..]Iedereen
Ik zou maar oppassen als ik jou was. Je schijnt genote te kunnen worden voor smiley diarreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:12 schreef jankaas020 het volgende:
En, we hebben er weer één:![]()
Europees LegerJa zijn altijd weer van die lui die buiten de realiteit levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ohquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen als ik jou was. Je schijnt genote te kunnen worden voor smiley diarree
Da's alleen in ABO.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen als ik jou was. Je schijnt genote te kunnen worden voor smiley diarree
Zo dus dit zou dus een waarschuwing waard zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's alleen in ABO.
Ik geef in DEF eerst een waarschuwing als ik het té acht
Hangt af van de context. Aangezien dit een voorbeeld is, niet in dit geval.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zo dus dit zou dus een waarschuwing waard zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's alleen in ABO.
Ik geef in DEF eerst een waarschuwing als ik het té acht
Maar wel een mooi voorbeeld toch? Zeg eens eerlijk, heb ik m'n best gedaan of niet?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hangt af van de context. Aangezien dit een voorbeeld is, niet in dit geval.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Maar wel een mooi voorbeeld toch? Zeg eens eerlijk, heb ik m'n best gedaan of niet?
Studeer ze ouwequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
trusten heren/dames, ik ga pitten
Ikquote:
gebroken bierflesquote:
quote:
hetgeen voorhandenquote:
* samthegreat5 is gestorven van een epilepsieaanvalquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:40 schreef m.k het volgende:
http://thebest404pageever.com/swf/rgb.swf
Deze is nog het beste tot nu toe. Luiaards zijn fucking awesomequote:Op maandag 13 augustus 2012 22:51 schreef m.k het volgende:
http://thebest404pageever.com/swf/the_Slothfather.swf
Hč Bredebroertjequote:
Hallo EllaN hoe is het daar?quote:
Geef ze eens ongelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:19 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zijn altijd weer van die lui die buiten de realiteit leven
quote:
Als vanoudsquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Heyjongens
alles
goed
hier
![]()
Uuuuuhhh Nou ze zijn onwetend, want hebben er 0 verstand van. Prima, maar daarom is dat hun realiteit. Waardoor het een pricipe-discussie wordt. Want zodra ze met feiten proberen aan te komen kan iedereen binnen DEF ze pakken, dus zullen ze dat niet proberen. En een pricipe debat is vervelend:Pquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ow wacht, (kwartjes vallen bij mij vaak traag), bedoel je dat het voor sommigen beter is om buiten de realiteit te leven omdat je dan minder geconfronteerd wordt met de realiteit?
Ah, OK. Maar dat heeft JanKaas al heel mooi in dat topic samengevat met quotes uit 2008. En ze kenmerkingen zich (voor wat ik uit de diverse DEF-topics herinner) juist door wél een mening te hebben, maar die niet met feitelijke cijfers te kunnen ondersteunen, die de DEF-er wel heeft.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:19 schreef TMartina het volgende:
[..]
Uuuuuhhh Nou ze zijn onwetend, want hebben er 0 verstand van. Prima, maar daarom is dat hun realiteit. Waardoor het een pricipe-discussie wordt. Want zodra ze met feiten proberen aan te komen kan iedereen binnen DEF ze pakken, dus zullen ze dat niet proberen. En een pricipe debat is vervelend:P
Aan jou de eerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |