Nee joh, hier is het bewijs.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:38 schreef gers het volgende:
Pele de een na beste voetballer na cruijff
Coldplay wilde 3 miljoen hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:33 schreef the85mc het volgende:
Waarom wel jessie J en geen coldplay? De grootste engelse band van dit moment...
En hij komt niet eens uit Rioquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Best wel fucked up trouwens. Voetbal is de minste Olympische sport, maar in Beijing was het Beckham en hier weer Pele, opnieuw een voetballerZe kunnen toch niet zonder he.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef wdn het volgende:
Ik heb genoten ...
van de opening
van de spelen
van de sluitingsceremonie
Het waren 16 leuke dagen
Tot over 1.5 jaar bij de OWS
Ze hadden 'lucky' (underrated) Nelson nog kunnen sturen.quote:
Wat een kapsones.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Coldplay wilde 3 miljoen hebben
rijke elite, maar een veel grotere laag arme bevolking, tegenstellingen zijn erg grootquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:40 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Haha nee, best een opkomende economie met rijke elite.
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 13-08-2012 om 00:25:47Ik waarschuw vast: tot de grootste internationale hits uit eigen land behoren De vogeltjesdans en het Smurfenlied. #OS2028 reageer retweet
en ook geen olympische sport , bovendien tegen je teamgenoot racenquote:
Wut?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:40 schreef RedFever007 het volgende:
Nou ik ben dr wel klaar mee
Overall gezien slechte sluitingsceremonie maar van de OS zelf wel genoten
Bye bye
3 miljoen voor een paar minuten playbacken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeker waar, maar dan is dus niet iedereen armquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
rijke elite, maar een veel grotere laag arme bevolking, tegenstellingen zijn erg groot
Ik bedoel ook niet dat we dood gaan, maar dat er geen westerse steden meer gekozen worden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik maak nog genoeg westerse Spelen mee hoor. Ik ben pas 21. Moet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |