quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
De Spelen in Rio worden de Spelen van Churandy, ik voel het gewoon!!
[ afbeelding ]
Zekerquote:
Klopt, maar niet minder terechtquote:
Maar in China werd dan ook je familie uitgeroeid als je uit de pas danste. Dit zooitje heeft vanmiddag bedacht dat ze lekker gaan swingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
In China gingen dit soort dingen gelijker.
Over 4 jaar is het ook veel grootser.quote:
Amsterdam 2028quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Lemans24 het volgende:
Ik realiseer me ineens dat dit waarschijnlijk de laatste 'westerse' spelen worden die we meemaken, hierna alleen nog maar cultureel verantwoorde dansjes...
Hopelijk wordt het nog Madrid 2020, maar dat zal helaas wel niet.
Ik maak nog genoeg westerse Spelen mee hoor. Ik ben pas 21. Moet lukken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Lemans24 het volgende:
Ik realiseer me ineens dat dit waarschijnlijk de laatste 'westerse' spelen worden die we meemaken, hierna alleen nog maar cultureel verantwoorde dansjes...
Goed punt. Amsterdam 2028 toch nog?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Lemans24 het volgende:
Tokio, Madrid of Istanbul zijn de opties voor 2020.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Lemans24 het volgende:
Je hebt gelijk, nog 4,5 uur en dan gaat de wekkerquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik haak af... morgen een lange werkdag en ik ben er eigenlijk wel klaar mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |