ik houd niet van fotm champs, ik speel liever underdog champs thats all.quote:
Dit dus. Inb4 twee maanden yorick main, maar dat even terzijde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik houd niet van fotm champs, ik speel liever underdog champs thats all.
Wat als een champ fotm wordt zonder buffs of nerfs?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik houd niet van fotm champs, ik speel liever underdog champs thats all.
Dan wordt ie generfed. Zie Malphite, Rumble etc.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:06 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Wat als een champ fotm wordt zonder buffs of nerfs?
Ik doelde eerder op of Baaj die champs dan nog steeds speelt of wacht tot ze generft zijn, aangezien hij tot fotm gebuffte champs niet speelt terwijl sommige champs niet aangeraakt worden maar wel fotm worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan wordt ie generfed. Zie Malphite, Rumble etc.
Als andere champions (of bepaalde items) generfd worden dan ontvangt een niet generfde champion in feite dus een buff.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:21 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Ik doelde eerder op of Baaj die champs dan nog steeds speelt of wacht tot ze generft zijn, aangezien hij tot fotm gebuffte champs niet speelt terwijl sommige champs niet aangeraakt worden maar wel fotm worden.
Vb: Irelia is een (kort) tijdje zo'n middelmoot champ geweest. Geen nerfs, geen buffs en opeens was ze geweldig superfotm met bepaalde builds. (En werd ze tienmiljoen keer generft)
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef -0mega- het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet wordt Malzahar's AoE %hp poel (W) niet verwijderd door QSS.
Overigens weet ik niet waar jij je cijfers vandaan haalt, maar los van het feit dat al zijn skills meer damage doen dan Annie's skills (Base value *en* ratios, los van de ult als je tibbers meerekent.) krijgt hij ook *elke keer* een silence op z'n Q. (Die dubbel kan triggeren). Annie heeft wel iets betere cooldowns.
Uiteraard ligt het natuurlijk ook nog aan jezelf en je team om in te schatten wanneer die persoon QSS zal gebruiken. Als jij bang bent gecounterd te worden door QSS is het natuurlijk dom om je E en R en ignite tegelijk te gebruiken op 1 persoon, om vervolgens te klagen dat je compleet gecounterd wordt door QSS. Ook zijn er genoeg viable malzahar builds die wat tanky ap items gebruiken om niet super squishy te zijn.
Uiteindelijk is LoL een teamspel en als jij je bijdrage als Malzahar volledig laat afhangen van een of meerdere QSS's dan ben je helaas niet goed bezig. Ik mag dan ook hopen dat in die situaties jouw ult niet de enige stun in je team is en je E niet de enige DoT.
Bedankt voor je feedback, hier kan ik wel veel mee. Ik heb wel eens wit's end gebouwd maar dat was wel heel late game waar het niet heel gek veel meer uit maakte(erg gefeed ed.) Frozen mallet ook al eens over gedacht maar ik twijfelde of dat geen domme keuze was. Ik ga het eens uitproberenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Mwa, de AP scaling van Shen is niet om over naar huis te schrijven. Zijn passive proct echter wel vaker met de attack speed van Wit's end en bovendien krijg je in combinatie met je shieldje des te meer ki strikes.
En ja, je verliest wel wat tankyness, maar er blijft zat over hoorBovendien is de MR van wit's end (en z'n stacks) ook niet mis. Items als frozen mallet zijn trouwens ook prima op Shen. Survivability en een perma-dikke-slow erbij (en wederom meer damage van ki strike). Doe je je team ook een plezier mee.
[..]
OngetwijfeldMaar probeer het eens. Is ook wel leuker vind ik om óók wat damage te doen. En met die vrij-goedkope wit's end gaat die best flink omhoog dankzij je ki strikes
fair enoughquote:Malzahar's Nether Grasp
Damage will still be applied if you don't leave tether.
beetje zoals taric, dat is mn main... maar hij is een geval appart, erryboddy needs sum taric.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:06 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Wat als een champ fotm wordt zonder buffs of nerfs?
Ik vind het ook leuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vind het eigenlijk alleen maar mooi. Hoe harder het gaat, hoe minder sommige champs gespeeld worden, hoe leuker die vaak zijn om te spelen.
Rengar lijkt me idd ook wel erg gaaf. Ik heb nog geen AP runes, dus de AP mid laat ik voor wat het is voor nu (dus ook Syndra, die champs trekken me toch minder dan top/jungle en enkele AD carries).quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk.
Wat ik leuk vind is dat er steeds meer champions komen, steeds meer variaties etc etc.
Maar ik bedoel, Rengar is nog niet eens uit.
Oh en ik vind Rengars passive echt een van de leukste passives.![]()
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
God allejezus sion rework? Wat de FUCK allemachtig ik heb net een week geleden de laatste ontbrekende skin gekocht en speel sinds een weekje weer regelmatig met hem!
Weet iemand wat er gaat gebeuren/hoezo ze een rework willen?
Op de champion page van de lol wikiquote:
Ehm...ik zie mensen alleen maar vragen om een rework. Maar geen link naar een bron ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Op de champion page van de lol wiki
De tering, als dit waar is ga ik gillen godverdomme zeg
Ik vind het juist zo'n leuk champ zoals hij is, lekker tegen de meta aanschoppen en met beide routes (AD/AP) verrekte viable zijn.![]()
Niet op ZIJN champion page, op de algemenequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ehm...ik zie mensen alleen maar vragen om een rework. Maar geen link naar een bron ofzo?
Ooh ja, maar hij staat alleen onder visual.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet op ZIJN champion page, op de algemene
HAH beat you to itquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:58 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ooh ja, maar hij staat alleen onder visual.
Hij krijgt dus een nieuwe classic skin.
Lol.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HAH beat you to it
Ik raakte even te snel in paniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes! Doe even 1x de tutorial en ga gewoon tegen normale mensen spelen (niet tegen botjes dus), dan leer je het het snelst. Ohja, negeer geflame, meer dan je best kun je niet doen en je bent nieuwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:22 schreef GlenSpey het volgende:
Al sinds lange tijd hoor ik heel veel over deze game, dat het geweldig schijnt te zijn... nou, vandaag ga ik het proberende download staat al aan.
Het spel is enorm leuk en de community is itt veel online games erg volwassen en warm, ook voor nieuwe spelers. Ik denk dat je het wel naar je zin zult krijgen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:22 schreef GlenSpey het volgende:
Al sinds lange tijd hoor ik heel veel over deze game, dat het geweldig schijnt te zijn... nou, vandaag ga ik het proberende download staat al aan.
Waarom moet je liegen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
de community is itt veel online games erg volwassen en warm
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Het spel is enorm leuk en de community is itt veel online games erg volwassen en warm, ook voor nieuwe spelers. Ik denk dat je het wel naar je zin zult krijgen!
Wacht even, ik heb trouwens nog wel een last hitguide voor je volgens mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je daar niet blij mee zijn, Sion is echt een poepchamp atm.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
God allejezus sion rework? Wat de FUCK allemachtig ik heb net een week geleden de laatste ontbrekende skin gekocht en speel sinds een weekje weer regelmatig met hem!
Weet iemand wat er gaat gebeuren/hoezo ze een rework willen?
Je moesje is een poepchamp. Sion is lastiger dan veel andere champs maar niet slecht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet blij mee zijn, Sion is echt een poepchamp atm.
Waarom? Zowel AD als AP kan hij redelijk gespeeld worden. Geen topper, maar zeker in een betere staat dan champs als Evelynn, Heimer, Karma etc.quote:
Maar het is echt veel leuker om in extremen te denken dan genuanceerde meningen te geven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Waarom? Zowel AD als AP kan hij redelijk gespeeld worden. Geen topper, maar zeker in een betere staat dan champs als Evelynn, Heimer, Karma etc.
Bedankt voor de uitleg, topquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens even onthouden: je hebt runes en masteries.
Runes zijn 24 (3x9 + 3) "voordeeltjes" die aan tiers gebonden zijn en de ingame valuta kosten.
De tiers zijn:
Tier 1 = t/m summoner level tien
Tier 2: = summoner level tien t/m twintig
Tier 3: = summoner leven twintig t/m dertig
Koop pas runes vanaf level twintig en zorg dat die tier 3 zijn. Tier 1&2 zijn verspilling van de ingame-valuta.
Verder heb je de masteries; een soort van skilltree waarin je per summoner level een punt kunt verdelen. In totaal dus dertig punten voor dertig levels en de punten kunnen over verschillende categorietjes verdeelt worden.
Per "groep" champions (range carry, AP carry, tank, support e.d.) maak je een aparte pagina, uiteindelijk maak je ook pagina's voor individuele champs.
De voordelen van runes en masteries zijn o.a. lifesteal, health regen, extra HP, meer mana, meer aanvalssnelheid, armor penetration, kortere cooldowns enz. enz. enz.
Ingame heb je twee valuta: RP en IP.
RP koop je voor geld, IP verdien je door games te winnen. Beide kun je gebruiken om champs te unlocken of runes en runepages te kopen, skins kun je alleen met RP kopen. Geld uitgeven geeft geen voordelen t.o.v. andere spelers.
Je hebt met twee soorten levels te maken; ingame levels en summoner levels.
Ingame levels resetten bij iedere game die je speelt, dus je probeert elke keer level achttien te worden (= max. ingamelevel).
Summonerlevel hou je altijd , max is daar dertig. Summonerlevel wordt bij matchmaking, het "vrijspelen" van de gamemodes en het leren van nieuwe "summonerspells" gebruikt.
Dat vind ik wel leuk, ja. Maar dat neemt niet weg dat dat (mits de omstandigheden/compo het toelaten) heel erg goed kan werken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:42 schreef Jajong het volgende:
Jij vindt het gewoon leuk om tegen mij in te gaan omdat je denkt dat jij mij op de kast kan krijgen. Jij denkt ook dat GP viable is top en dat AD Sion botlane niet slecht is.
Let maar op, die gaan je carrien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef Jajong het volgende:
En geloof 't of niet, net nu ik dat type gaat iemand AD Sion bot en GP top in mijn game.
Hm? Met GP kan ik het niet lastig vinden om aan ganks te ontsnappen (cc remove, MS steroid en slow), maar Sion kan wel lastig zijn (stun a la, maar die is ook niet eeuwig en is single target).quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:52 schreef tdrone het volgende:
Ik denk dat en GP en Sion allebei viable zijn in bepaalde situaties, enig probleem dat ik met ze heb als ik ze top speel is dat ik me zo nutteloos voel als ik gegankt word en niet meer weg kan komen.
Goede beginchamps zijn trouwens Ashe, Annie en Garen. Die zijn allemaal erg makkelijk en erg sterk de eerste pak hem beet twintig levels.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, topDe download en updates zijn klaar, dus we gaan het in de praktijk brengen
GP top is ook viable. Wederom lang niet de beste optie, maar je kan in principe je lane houden en als je lang genoeg kan farmen kun je lategame wel degelijk een toevoeging aan je team zijn. Bepaalde matchups win je zelfs zodra je je philo stone hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:42 schreef Jajong het volgende:
Jij vindt het gewoon leuk om tegen mij in te gaan omdat je denkt dat jij mij op de kast kan krijgen. Jij denkt ook dat GP viable is top en dat AD Sion botlane niet slecht is.
Ik ben sowieso een erg slechte top lanerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm? Met GP kan ik het niet lastig vinden om aan ganks te ontsnappen (cc remove, MS steroid en slow), maar Sion kan wel lastig zijn (stun a la, maar die is ook niet eeuwig en is single target).
Daarom is het daar wel erg belangrijk om alert te blijven, maar een onmogelijke opgave zou ik het niet willen noemen.
[..]
Goede beginchamps zijn trouwens Ashe, Annie en Garen. Die zijn allemaal erg makkelijk en erg sterk de eerste pak hem beet twintig levels.
Erg goedkoop ook, daar kun je geen buil aan vallen.
Vul "Melfino" maar in, sympathieke user.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef GlenSpey het volgende:
Trouwens, mocht iemand er iets aan hebben hier; ik heb de 'reffered by a friend' pagina nog open staan. Dus als iemand zijn summoner name daar nog ingevuld wil hebben voor ingame rewards dan roep het maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |