Maar ram / cpu is het probleem niet, het is puur de internet connectie die continu spikedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:18 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Wat soms ook helpt bij spikes is om (als er niks anders aan staat wat je connectie kan verprutsen) de priority van de LoLClient naar laag te verschuivenin taakbeheer. Aangezien die los van het spel zelf staat wil die nog weleens veel ram / cpu gebruiken tijdens een potje.
Laatst had ik daar een probleem mee, maar dat kwam omdat ik WoW speel. Als je dat ook speelt, kijk eens of de background downloader aan staat. Ik had daardoor 600 ms in LoL.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maar ram / cpu is het probleem niet, het is puur de internet connectie die continu spiked.
Speel ik niet meer, dus daar kan het niet aan liggen, andere spellen als dota2 lopen wel soepel, dus ik heb geen idee waar het aan kan liggen behalve het feit dat ik soms gewoon pech heb met routing ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:22 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Laatst had ik daar een probleem mee, maar dat kwam omdat ik WoW speel. Als je dat ook speelt, kijk eens of de background downloader aan staat. Ik had daardoor 600 ms in LoL.
Plotse spikes van 600-800ms? dat heb ik een hele tijd gehad en het werd steeds erger. Het is nu opgelost tho. Heb je UPC?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Speel ik niet meer, dus daar kan het niet aan liggen, andere spellen als dota2 lopen wel soepel, dus ik heb geen idee waar het aan kan liggen behalve het feit dat ik soms gewoon pech heb met routing ofzo.
Ik ga zondag naar Gamescom, gratis skins oppikken!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef Jajong het volgende:
Riot Nasus & de nieuwe Riot Graves zijn in de store tijdens Gamescom, daarna niet meer te kopen via normale wegen... Die Riot Graves is wel cool... Hmm....
kan je er een paar voor ons mee hustlen denk je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar Gamescom, gratis skins oppikken!
Kan kijken hoeveel ik er mee kan krijgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
kan je er een paar voor ons mee hustlen denk je?
had zelf trouwens ook graag gegaan, wist niet dat het zo vlakbij in Keulen was
Ik lees dat 't niet zo makkelijk is.. Maarja heb 'm nu al gekochtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar Gamescom, gratis skins oppikken!
Nee, Ziggo, en wat er gebeurt is dat ik continu maar half zie wat er gebeurt, en dan 'fast forward' opeens alles naar het moment zelf, en dan blijft het weer hangen (ik zie bijvoorbeeld mijn HP bar wel naar beneden gaan, en die van creeps ook, maar zie niet dat ze doodvallen / ik abilities gebruik). Zo gaat dat dan iedere 10-15 seconden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
Plotse spikes van 600-800ms? dat heb ik een hele tijd gehad en het werd steeds erger. Het is nu opgelost tho. Heb je UPC?
Yep, exact het zelfde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, Ziggo, en wat er gebeurt is dat ik continu maar half zie wat er gebeurt, en dan 'fast forward' opeens alles naar het moment zelf, en dan blijft het weer hangen (ik zie bijvoorbeeld mijn HP bar wel naar beneden gaan, en die van creeps ook, maar zie niet dat ze doodvallen / ik abilities gebruik). Zo gaat dat dan iedere 10-15 seconden.
Omdat je bij een 100 steady ping continue vertraging hebt in je spel tov de tegenstander. Bij lagspikes heb je dat 1 x in de zoveel tijd. Gisteravond zelf ook last gehad van een constant hoge ping(200-300) terwijl ik normaal rond de 30 ping zit. En dan is blitzcrank spelen toch niet al te handig, met zon ping. Daarna pc gerestart en toen was mijn ping weer goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef Salamando het volgende:
Hoezo vind je lagspikes minder irritant dan 100 ping? Ik heb liever 100 steady ping dan continu dat lelijke gespike waarbij ik niet zie of ik gedived wordt of wat er gebeurt tot 5 seconden nadat het gebeurd is.
De spikes gebeurden in games waarin ik 13/2/4 en 7/0/nogwat stond, dan is zo'n lagspike niet heel erg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef Salamando het volgende:
Hoezo vind je lagspikes minder irritant dan 100 ping? Ik heb liever 100 steady ping dan continu dat lelijke gespike waarbij ik niet zie of ik gedived wordt of wat er gebeurt tot 5 seconden nadat het gebeurd is.
Lol, dat wordt nog wat.quote:
RAMMUS IS EEN GORDELDIER JAquote:
kuthonden.jpgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:06 schreef Xetran het volgende:
[ afbeelding ]'
useless top'
'useless shen'
'shen so bad'
aldus ashe katarina en sona. ashe had 75 cs uit laning phase.
Neem wel iets van damage man (wit's end oid). Als je je zo tanky maakt is er geen enkele reden om ook maar één seconde aandacht aan je te bestedenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:06 schreef Xetran het volgende:
[ afbeelding ]'
useless top'
'useless shen'
'shen so bad'
aldus ashe katarina en sona. ashe had 75 cs uit laning phase.
Nee...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar even echt, Shen #1 farm is best wel triest
Dat begrijp ik echt wel, maar dan nog vind ik het vrij treurig dat shen zoveel (90!) CS meer dan Cait heeft. Dat iemand anders dan de ranged carry #1 is gebeurt regelmatig, maar met zoveel verschil is het niets minder dan triest.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:15 schreef ems. het volgende:
Shen die de hele tijd aan het splitpushen is met sunfire cape kan vrij gemakkelijk uit de hand lopen qua farm hoor.
Relevantie mist.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij komt net kijken broekmans, rustig aan.
Ja, zit ik ook vaak aan te denken maar ik ben dan weer bang tankyness te verliezen. wanneer zou je die het beste kunnen kopen? en is iets als vampiric sceptre(MR en AP toch?) niet een beter idee?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Neem wel iets van damage man (wit's end oid). Als je je zo tanky maakt is er geen enkele reden om ook maar één seconde aandacht aan je te besteden
Als je uit warwick of andere champs ontsnapt hebben die champs nog andere spells dan hun ult, maar malzahars E, W EN R worden verwijderd door één meizerig itempje. Zijn Q heeft een halve seconde delay en doet minder dammage dan Annie's nuke. Voor malz is het dus veel oneerlijker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:59 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Quicksilver sash. Dit item kan vrijwel alle CC / debuffs verwijderen dus het werkt ook op bijv. warwick ult.
Hij is niet noodzakelijk waardeloos in ranked an sich, het gaat eerder om high elo play. Als jij in ranked met malzahar gaat spelen kan je net zo goed op 1600+ elo komen als iemand die swain of leblanc of wat dan ook gebruikt.
Voor mij heeft soraka een heilige plaats in ranked maar dat komt omdat ik met haar tot nu toe nog 100% winrate heb
Dat van die ult uit zicht hebben zoveel champs last van.
Heb trouwens haat aan LoL's verkoopmodel, heb ondertussen al richting de honderd skins
edit: waarom is er geen HoN topic
Nauwelijks, een standaard warwick heeft eigenlijk alleen zijn ult waarmee hij de carry van de tegenstander 3 seconden bezig houdt. Verder is hij vrij defensief.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als je uit warwick of andere champs ontsnapt hebben die champs nog andere spells dan hun ult, maar malzahars E, W EN R worden verwijderd door één meizerig itempje. Zijn Q heeft een halve seconde delay en doet minder dammage dan Annie's nuke. Voor malz is het dus veel oneerlijker.
Mwa, de AP scaling van Shen is niet om over naar huis te schrijven. Zijn passive proct echter wel vaker met de attack speed van Wit's end en bovendien krijg je in combinatie met je shieldje des te meer ki strikes.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ja, zit ik ook vaak aan te denken maar ik ben dan weer bang tankyness te verliezen. wanneer zou je die het beste kunnen kopen? en is iets als vampiric sceptre(MR en AP toch?) niet een beter idee?
Ongetwijfeldquote:trouwens, mensen op dit niveau blijven vaak toch wel aan me hangen hoor
Malzahar heeft al zijn spells op 5+ seconden cooldown en is een squishy mage zonder defense nadat iemand dat item gebruikt. Dat is daar echt niet mee te vergelijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Nauwelijks, een standaard warwick heeft eigenlijk alleen zijn ult waarmee hij de carry van de tegenstander 3 seconden bezig houdt. Verder is hij vrij defensief.
Te pro daarvoor?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
voordat shen gebuffed werd heb ik em een tijdje gemained top, en bouwde hem nooit fulltank, altijd tanky dps (frozen mallet, bers boots, wits end, atmas (oude atmas overigens) en mogs etc)
rapetrain echt.
nu hij gebuffed is speel ik em niet meer tho.
Naja, wel herkenbaar hoor. Sivir en Shen heb ik allebei maar een keertje of twee-drie gespeeld sinds de laatste reworks/buffs, terwijl ik die tot dan toe mainde en er alle skins voor had (tenminste, alle reguliere skins).quote:
Hey ik ben beroemd. Ik was die carryende Darius. Niet zeuren trouwens. Ik had daarvoor een 2/7 anivia die dacht dat het handig was om gp/10's te bouwen ipv AP.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en daarom klik je tab en kijk je constant wat iedereen build zodat je weet wie je niet moet focussen als malzahar.
p.s. http://www.leaguereplays.(...)-599be6db343c-s0.jpg
en onze graves was een troll of volgens groarr 'just bad' nou sorry maar als hij slechts bad was geweest dan had hij op zn minst nog iemand anders dan skarner gefocussed in de hele game, en elke TF niet weggerend met 3 kwart hp.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als je uit warwick of andere champs ontsnapt hebben die champs nog andere spells dan hun ult, maar malzahars E, W EN R worden verwijderd door één meizerig itempje. Zijn Q heeft een halve seconde delay en doet minder dammage dan Annie's nuke. Voor malz is het dus veel oneerlijker.
Voor zover ik weet wordt Malzahar's AoE %hp poel (W) niet verwijderd door QSS.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Malzahar heeft al zijn spells op 5+ seconden cooldown en is een squishy mage zonder defense nadat iemand dat item gebruikt. Dat is daar echt niet mee te vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |