Maar ram / cpu is het probleem niet, het is puur de internet connectie die continu spikedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:18 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Wat soms ook helpt bij spikes is om (als er niks anders aan staat wat je connectie kan verprutsen) de priority van de LoLClient naar laag te verschuivenin taakbeheer. Aangezien die los van het spel zelf staat wil die nog weleens veel ram / cpu gebruiken tijdens een potje.
Laatst had ik daar een probleem mee, maar dat kwam omdat ik WoW speel. Als je dat ook speelt, kijk eens of de background downloader aan staat. Ik had daardoor 600 ms in LoL.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maar ram / cpu is het probleem niet, het is puur de internet connectie die continu spiked.
Speel ik niet meer, dus daar kan het niet aan liggen, andere spellen als dota2 lopen wel soepel, dus ik heb geen idee waar het aan kan liggen behalve het feit dat ik soms gewoon pech heb met routing ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:22 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Laatst had ik daar een probleem mee, maar dat kwam omdat ik WoW speel. Als je dat ook speelt, kijk eens of de background downloader aan staat. Ik had daardoor 600 ms in LoL.
Plotse spikes van 600-800ms? dat heb ik een hele tijd gehad en het werd steeds erger. Het is nu opgelost tho. Heb je UPC?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Speel ik niet meer, dus daar kan het niet aan liggen, andere spellen als dota2 lopen wel soepel, dus ik heb geen idee waar het aan kan liggen behalve het feit dat ik soms gewoon pech heb met routing ofzo.
Ik ga zondag naar Gamescom, gratis skins oppikken!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef Jajong het volgende:
Riot Nasus & de nieuwe Riot Graves zijn in de store tijdens Gamescom, daarna niet meer te kopen via normale wegen... Die Riot Graves is wel cool... Hmm....
kan je er een paar voor ons mee hustlen denk je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar Gamescom, gratis skins oppikken!
Kan kijken hoeveel ik er mee kan krijgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef Xetran het volgende:
[..]
kan je er een paar voor ons mee hustlen denk je?
had zelf trouwens ook graag gegaan, wist niet dat het zo vlakbij in Keulen was
Ik lees dat 't niet zo makkelijk is.. Maarja heb 'm nu al gekochtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar Gamescom, gratis skins oppikken!
Nee, Ziggo, en wat er gebeurt is dat ik continu maar half zie wat er gebeurt, en dan 'fast forward' opeens alles naar het moment zelf, en dan blijft het weer hangen (ik zie bijvoorbeeld mijn HP bar wel naar beneden gaan, en die van creeps ook, maar zie niet dat ze doodvallen / ik abilities gebruik). Zo gaat dat dan iedere 10-15 seconden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:20 schreef Xetran het volgende:
[..]
Plotse spikes van 600-800ms? dat heb ik een hele tijd gehad en het werd steeds erger. Het is nu opgelost tho. Heb je UPC?
Yep, exact het zelfde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:20 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, Ziggo, en wat er gebeurt is dat ik continu maar half zie wat er gebeurt, en dan 'fast forward' opeens alles naar het moment zelf, en dan blijft het weer hangen (ik zie bijvoorbeeld mijn HP bar wel naar beneden gaan, en die van creeps ook, maar zie niet dat ze doodvallen / ik abilities gebruik). Zo gaat dat dan iedere 10-15 seconden.
Omdat je bij een 100 steady ping continue vertraging hebt in je spel tov de tegenstander. Bij lagspikes heb je dat 1 x in de zoveel tijd. Gisteravond zelf ook last gehad van een constant hoge ping(200-300) terwijl ik normaal rond de 30 ping zit. En dan is blitzcrank spelen toch niet al te handig, met zon ping. Daarna pc gerestart en toen was mijn ping weer goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef Salamando het volgende:
Hoezo vind je lagspikes minder irritant dan 100 ping? Ik heb liever 100 steady ping dan continu dat lelijke gespike waarbij ik niet zie of ik gedived wordt of wat er gebeurt tot 5 seconden nadat het gebeurd is.
De spikes gebeurden in games waarin ik 13/2/4 en 7/0/nogwat stond, dan is zo'n lagspike niet heel erg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef Salamando het volgende:
Hoezo vind je lagspikes minder irritant dan 100 ping? Ik heb liever 100 steady ping dan continu dat lelijke gespike waarbij ik niet zie of ik gedived wordt of wat er gebeurt tot 5 seconden nadat het gebeurd is.
Lol, dat wordt nog wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |