SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Ik ben nu 1350ELO met mn ranked 5s team, maar pas iets van 11 potjes gedaan ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:34 schreef Keselo het volgende:
5 Ranked team op een rij gewonnen, lekker hoor
Ik ook, 11 games. 8 gewonnen 3 verloren. Maar om de een of andere reden hadden we na 2 wins 2 losses al 1400 elo. 1549 current rating nu. Altijd mijn duoqueue partner supporten op bot, begint echt een goed samenwerkingsverband te worden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nice! Ik ben nu 1350ELO met mn ranked 5s team, maar pas iets van 11 potjes gedaan ofzo.
Op sommige champs snap ik niet hoe sommige mensen kunnen spelen ZONDER smartcast. Denk aan bijv. Ryze.quote:Op maandag 13 augustus 2012 05:20 schreef Skillstorm het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen spelen met smartcast, ik MOET de range kunnen zien, zorgt er ook voor dat ik movements kan anticiperen enzo.
Als je een champion veel speelt, dan leer je de range wel (tenminste, dat heb ik dan). Ik weet nu dus hoe ver nautilus zijn anker kan gooien, hoe ver corki's ult komt, etc. Natuurlijk zal je er wel eens naast zitten door movement, etc. Maar het smartcasten laat je toch net iets vlugger zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 05:20 schreef Skillstorm het volgende:
Ik snap niet hoe mensen kunnen spelen met smartcast, ik MOET de range kunnen zien, zorgt er ook voor dat ik movements kan anticiperen enzo.
Knop ingedrukt houden om te mikken. Loslaten als je wilt schieten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:50 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Als je een champion veel speelt, dan leer je de range wel (tenminste, dat heb ik dan). Ik weet nu dus hoe ver nautilus zijn anker kan gooien, hoe ver corki's ult komt, etc. Natuurlijk zal je er wel eens naast zitten door movement, etc. Maar het smartcasten laat je toch net iets vlugger zijn.
Alleen Varus (van wat ik gespeeld heb) kan je niet constant smartcasten, omdat hij zijn arrow charged bij de eerste cast (en smartcast vuurt em instantly)
Ah, kijk! Ik drukte altijd gewoon 1 keer zonder shift, en daarna met shiftquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:08 schreef znarch het volgende:
[..]
Knop ingedrukt houden om te mikken. Loslaten als je wilt schieten.
Daarom moet je ook 'smartcast indicator' aanzetten ergens bij settings. Dan heb je een hybride tussen smartcast en gewoon cast. Je ziet namelijk de range wanneer je een spel indrukt en kan dan nog sturen maar als je loslaat schiet hij meteen die richting op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 05:20 schreef Skillstorm het volgende:
Ik moet helemaal niksquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:30 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 'smartcast indicator' aanzetten ergens bij settings. Dan heb je een hybride tussen smartcast en gewoon cast. Je ziet namelijk de range wanneer je een spel indrukt en kan dan nog sturen maar als je loslaat schiet hij meteen die richting op.
Meer spelen, komt automatisch. Ik doe vrijwel niet anders dan smartcasten meer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 05:20 schreef Skillstorm het volgende:
Heb je nu een ban dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:36 schreef Jajong het volgende:
Ik ga m'n chatknop unbinden overigens ik rage veel te veel en als ik nog een keer gebanned word en moet spelen om m'n lvl14 smurf flip ik door.
Ja al een week, tot vannacht half 2 ofzo.quote:
En daarom was mijn post ook niet voor jou bedoeldquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niksVergeet niet dat je wel een kleine vertraging inbouwt als je het zo doet (pas op keyrelease wordt je skill geschoten)
als ze je eerst "charged" kan ze die charge niet nog een keer gebruiken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:44 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En daarom was mijn post ook niet voor jou bedoeld
------
Ik haat diana. Ik moest tegen één lanen en ik wist dat die champ een charge had maar had nooit gedacht dat is ZO FACKING!!!! veel range had. Dus het ging als volgt: Charge > Q > ??? > dood.
En ze heeft meer wins dan Malphite. http://www.lolking.net/champions/diana#statistics
Het is gewoon een Akali met mega-range. Meer is het niet. Hoe counter je deze?
Wachten op de nerf, zoals bij alle nieuwe champsquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:44 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En daarom was mijn post ook niet voor jou bedoeld
------
Ik haat diana. Ik moest tegen één lanen en ik wist dat die champ een charge had maar had nooit gedacht dat is ZO FACKING!!!! veel range had. Dus het ging als volgt: Charge > Q > ??? > dood.
En ze heeft meer wins dan Malphite. http://www.lolking.net/champions/diana#statistics
Het is gewoon een Akali met mega-range. Meer is het niet. Hoe counter je deze?
ga je dan met een pistool door de straten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:36 schreef Jajong het volgende:
Ik ga m'n chatknop unbinden overigens ik rage veel te veel en als ik nog een keer gebanned word en moet spelen om m'n lvl14 smurf flip ik door.
Sejuani nerfen?....quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:50 schreef ems. het volgende:
Ik blijf maar wachten op die Sejuani nerf
Helaas gaat elke diana die ik tegen kom 5+-0-0. Geen idee waarom.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:49 schreef jagga het volgende:
[..]
als ze je eerst "charged" kan ze die charge niet nog een keer gebruiken.
t punt is dat ze eerst die Q moet hitten(die best langzaam is en redelijk makkelijk te ontwijken is) als ze die mist, mist ze meteen 50% van der burst, EN de mogelijkheid om 2x die dash te doen.
Als je trouwens geganket word, en ze doet R > E> W+Q kun je het wel shaken trouwens,dat dan weer wel.
Maar dat kun je ook als je geganked wordt en je lane tegenstander is akali...
quote:
Oke, lol, mensen zijn wel erg snel op de teentjes getrapt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje, omdat 1 op de 10 champs niet OP wordt gereleased sherlock
Dat vond ik juist zo ongelofelijk kut werken zelf. Iedereen zijn voorkeur natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:30 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 'smartcast indicator' aanzetten ergens bij settings. Dan heb je een hybride tussen smartcast en gewoon cast. Je ziet namelijk de range wanneer je een spel indrukt en kan dan nog sturen maar als je loslaat schiet hij meteen die richting op.
Preciesquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:01 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje, omdat 1 op de 10 champs niet OP wordt gereleased sherlock
Als je van die opmerkingen maakt vraag je gewoon om zulke replies. Komt wel goed hoor, schatjequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
[..]
Oke, lol, mensen zijn wel erg snel op de teentjes getrapt.
Ehm nee, hoe moest ik weten dat hij een grapje maakte?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je van die opmerkingen maakt vraag je gewoon om zulke replies. Komt wel goed hoor, schatje
Omdat normale mensen sarcasme snappen, tenzij je een vrouw bent..quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ehm nee, hoe moest ik weten dat hij een grapje maakte?
Er was geen aanleiding naar een sarcastische grap of dergelijke. Misschien een andere post, maar die heb ik dus niet gelezen dan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Omdat normale mensen sarcasme snappen, tenzij je een vrouw bent..
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er was geen aanleiding naar een sarcastische grap of dergelijke. Misschien een andere post, maar die heb ik dus niet gelezen dan.
Goed antwoord, veel uitleg ook.quote:
Er is altijd aanleiding voor een grap, sarcastisch of niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er was geen aanleiding naar een sarcastische grap of dergelijke. Misschien een andere post, maar die heb ik dus niet gelezen dan.
Eens. Darius was bij release lichtjes OP en Zyra was zwaar OP, maar voor de rest moet ik helemaal tot misschien Ahri in December 2011 teruggaan voor een OP @ release, en eigenlijk vond ik die ook nog wel meevallen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Precies
Maar ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor, met hoe OP de champs nieuwe champs zouden zijn. Varus is niet OP, Draven is allesbehalve OP, Lulu is als support nog nihil gebruikt, Darius zit prima op niveau.
Diana vind ik het eerlijk gezegd nog te vroeg om wat over te zeggen. Maar ik ben haar dan ook nog niet zo vaak tegengekomen. Voor zover ik het nu zie heeft ze ongeveer dezelfde handleiding als Akali.
Ahri is nu al een veilige nuker. Dan was ei bij release gewoon zwaar op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Eens. Darius was bij release lichtjes OP en Zyra was zwaar OP, maar voor de rest moet ik helemaal tot misschien Ahri in December 2011 teruggaan voor een OP @ release, en eigenlijk vond ik die ook nog wel meevallen.
Graves vergeten? Daar kon je na release botlane mee soloen zonder supportquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Eens. Darius was bij release lichtjes OP en Zyra was zwaar OP, maar voor de rest moet ik helemaal tot misschien Ahri in December 2011 teruggaan voor een OP @ release, en eigenlijk vond ik die ook nog wel meevallen.
graves was zelfs nog eerder dan ahri.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Graves vergeten? Daar kon je na release botlane mee soloen zonder support![]()
![]()
![]()
Of kwam graves na ahri?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |