quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Freddie, had je toch niet zoveel in je kont laten neuken
Dit nummer moet door een mannenstem gezongen worden, dit klinkt niet zo geweldig.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Dit haalt het toch niet bij Freddy...
Hoop dan dat ze AIDS krijgt ervan.quote:
Dat is toch een NL regisseur?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef TheFastOne het volgende:
Regisseur heeft een crush op de hockeyheren.
quote:Just think: two weeks ago the world thought we were rubbish at sport and great at music
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Op zich kan ze wel zingen... maar van dit soort nummers moet je afblijven
Dat zal de 2e zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoop dan dat ze AIDS krijgt ervan.
Echt slecht dit.
Jammer dat ie de laatste tijd wat minder optreedt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef il_Tonno het volgende:
Jessie J zingt niet vals in ieder geval. Maar dit is toch echt alleen een bazennummer als Freddy zingt
Queen en grappen over AIDSquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoop dan dat ze AIDS krijgt ervan.
Echt slecht dit.
paar weken ademhalen en dan lekker de Vueltaquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Serieus sportzomer is nu gewoon over.
Ohquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Daar ben ik nu ook wel achter. Ik kende alleen die dooie hommo
Dat zou het meest epische zijn jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jessie J en Queen
?? Doe mij maar George Mischael weer als gastzanger van Queen, die kan tenminste zingen
![]()
Emma van de Spice Girls. Dan had Queen tenminste nog een keer een zangeres met status en faam.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:19 schreef Karina het volgende:
had George Michael dit laten zingen...
Zeker. Had ik wel verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jessie J en Queen
?? Doe mij maar George Mischael weer als gastzanger van Queen, die kan tenminste zingen
![]()
Kan niet beterquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat een overgang ook zeg... van Queen naar een volkslied in 10 seconden
Maar die kan heul niet zingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Emma van de Spice Girls. Dan had Queen tenminste nog een keer een zangeres met status en faam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |