quote:'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.
Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:
Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.
Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.
De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
Rumoured performances include the following:quote:Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.
The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.
De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.
Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.
Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.
De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
Zangeres van eurytmix? Van pump up the jamquote:
Nou sweet dreams zijn niet gemaakt van dit playbackfestival hoorquote:
Die gaan straks zo erg tegenvallen dat je zou willen dat George Michael nog een paar geautotunede kneiters komt playbacken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:29 schreef June. het volgende:
Alleen de spice girls kunnen de ceremonie nog redden![]()
annie lennoxquote:
Voor jouw tijdquote:
Pump up the jam, waar de f heb jij het over?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zangeres van eurytmix? Van pump up the jamWTF? (voor mijn tijd)
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zangeres van eurytmix? Van pump up the jamWTF? (voor mijn tijd)
quote:
BH en Live aidquote:
Nee man, dat is Paul McCartney.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef F_JD het volgende:
Annie Lennox, het grootste cliché op dit soort Britse evementen..
Ja, het had wel wat less is more gemogenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef Nielsch het volgende:
Ik had me hier echt op verheugd maar eigenlijk is het een grote anti-climax.
Ah, dat is wel heel bekend idd.quote:
Laat ik dat nummer nou kennen (niet van de Eurytmics dan)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Pump up the jam, waar de f heb jij het over?
Dan moet ze toch wel stevig zuigenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
Dit zuigt net zo erg als Fatima Moreira de Melo.
Oh ik kende die guppieband van toenstraks dan weer niet. One Direction.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat is wel heel bekend idd.
Nooit geweten wie de artiest was
Alleen Britse Bands, de Stones komen uit Noorwegenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef fluts_ het volgende:
kwamen de stones ook nog of zijn die al geweest of was dat een hoax?
Blijf eens on-topic.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Falco het volgende:
Morgen weer een aflevering van VI, yesss
Da's Mieke Telkampquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:31 schreef Adelante het volgende:
ik ken d'r alleen van crematies: whaaaahaaaahaaaaaiiiiiiii
Jawel, net Lennox klopt niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Klopt er nou nog wat van die lijst?
De Spijs gurls moeten de meubelen redden.quote:
dat, het is het nummertje, dus dat. Niet die.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Maver24 het volgende:
doe dan een bekend nummertje die iedereen kent,
nee niet waarheen, maar whyquote:
Niks inderdaad dit, ze spelen op safe en doen alleen maar easy listening achtige nummersquote:
Omdat Nederland baas is, daarom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom wordt Nedwrland zo vaak in beeld gebracht? Of zijn er meerdere feeds?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:32 schreef Elusive het volgende:
wat een ellende, wat kut zeg als je zo belabberd bent dat je je eigen nummer moet gaan playbacken
Dit is echt wel live.quote:
Je gaat me toch verdomme niet vertellen dat we al die tijd naar de Openingsceremonie hebben gekeken?quote:
fatboy slim is nog niet geweest, even geduld jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Die jurk van Annie is wel wat voor carnaval.
Ligt het aan mij of valt dit tegen ivm de opening?
Dit.quote:
Zoals McCartney bij de opening?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef PirE het volgende:
[..]
De Spijs gurls moeten de meubelen redden.
De regisseur doet het met Salineroquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom wordt Nedwrland zo vaak in beeld gebracht? Of zijn er meerdere feeds?
Ik heb echt vanavond al meer OS gezien dan aan sportquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Bundesrepublik het volgende:
Hele reputatie van Londen 2012 in een show verdwenen.
slechte smaakquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Falco het volgende:
Playlist is uitgelekt op Fok! en nu gaan ze de volgorde veranderen? Spice Girls als slotact
Jij hebt iets met vampiersquote:
Fins.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Maver24 het volgende:
Bombfunk MC?, waren die ook niet engels ??
En terecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Falco het volgende:
Playlist is uitgelekt op Fok! en nu gaan ze de volgorde veranderen? Spice Girls als slotact
The Who zijn echt wel de baas van de kruidenkutjes hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Falco het volgende:
wat?quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjonge jonge zeg. Wat laat GB zich hier ongeloofelijk kennen. Gewoon nog steeds vinden dat ze zelf het geweldigste land van de wereld zijn door uitdrukkelijk in het verleden te leven. Niets geleerd van de Eerste Wereldoorlog.
Vasthouden anders is het midden terein leegquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Felixa het volgende:
Bij andere Spelen liepen de atleten vaak weg tijdens de eindshow. Nu kunnen ze geen kant op.
Finland toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Maver24 het volgende:
Bombfunk MC?, waren die ook niet engels ??
Ik dacht Battersea Power Station gespot te hebben, dan zou het nog logisch zijn. Blijkbaar heb ik het verkeerd gezien. Eeuwig zonde dat ze niet spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dit.
Hier moest ik ook gelijk aan denken aan de manier waarop ze naast de modellen liepen onder muziekje van Bowie.
Erg the wall achtig.
Wie weet wat ze daarmee uithalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
fatboy slim is nog niet geweest, even geduld ja
Wat zit jij te flippen. Wij vinden het allemaal kutquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Eyd het volgende:
Wat zitten jullie te janken. Ik vind het allemaal tot dus ver wel fabelachtig hoor.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:35 schreef Knaller het volgende:
Ik wist niet dat Prins Harry gitaar kon spelen.
giltquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:35 schreef Anonymousz het volgende:
geef een gil als de spice girls komen
okquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:35 schreef Anonymousz het volgende:
geef een gil als de spice girls komen
haha ;-)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:35 schreef Knaller het volgende:
Ik wist niet dat Prins Harry gitaar kon spelen.
Paul iets met paul dacht ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:35 schreef Stefan het volgende:
Die Singer Songwriter komt toch ook nog, kom hoe heet ie, van Mull of Kyntire
Na jouw tijd. Veel te populair nu.quote:
Art Garfunkel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:35 schreef Stefan het volgende:
Die Singer Songwriter komt toch ook nog, kom hoe heet ie, van Mull of Kyntire
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:35 schreef Cheiron het volgende:
Had liever een bekender nummer gehad, en wat passender, maar toch cool.
Wtf zit iedereen trouwens uit te kijken naar de spice girls? Konden toen al niet zingen, nu waarschijnlijk nog niet
Vond t al zo gek dat Epke opeens kaal was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef marcodej het volgende:
Doe lul heeft het haar van onze Epke gejat.
Echt?quote:
DIT!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Ah wel Nick Mason op drums![]()
HELD
al had ie dit beter over kunnen slaan
ze de live versie van PF maar eens opquote:
vast iets van de eo jongerendag ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wie is Ed Sheeran en waarom ken ik hem niet?
Kippevel gaat te verquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Pink Floyd is legendarisch man. Hebben je ouders dat niet verteld?
Hij is van The A-Team en van Lego House en je kent hem niet omdat je je waarschijnlijk niet verdiept in de hedendaagse populaire muziek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Wie is Ed Sheeran en waarom ken ik hem niet?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is van The A-Team en van Lego House en je kent hem niet omdat je je waarschijnlijk niet verdiept in de hedendaagse populaire muziek.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is van The A-Team en van Lego House en je kent hem niet omdat je je waarschijnlijk niet verdiept in de hedendaagse populaire muziek.
A-Team kan ik echt niet meer horenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
bij de opening had je tenminste lopende bomen enzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:37 schreef knep het volgende:
Komt zeker niet in de buurt van de opening maar toch nog wel aardig.
je bedoelt zoals One Directionquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Typisch wel, dat al die FOK!kers wat nieuwere bekende artiesten allemaal niet kennen, ongeacht of je hun muziek kan waarderen.
Prima liedje hoor.quote:
ik vind dat ie het eigenlijk wel redelijk doet.... de muziek kwaliteit op zo'm show is doorgaans toch om te huilen zo slecht (qua techniek enzo)quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
VreselijkB-artiest die 1 van de beste nummers ooit speelt. Dit mag alleen Pink Floyd spelen
koorddanser is het nog altijd johquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Bundesrepublik het volgende:
MENSEN KIJK WAT EEN ACT! EEN KOORDANSER!
GMTA.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Zelva het volgende:
Helemaal niet de verwachte verkrachting van Wish You Were Here.
Beste wat we tot nu toe gezien hebben.
Doe het goed of doe het niet dan, en wie is die rooie? En ook nog bowie door die kutband, wat een bagger.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja.
Maar wel de bassist van Genesis, ook tof.
quote:
sorryquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
koorddanser is het nog altijd joh
iemand die over een koor heenloopt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
koorddanser is het nog altijd joh
Geen idee, maar vond het geen slechte cover. Verre van.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe het goed of doe het niet dan, en wie is die rooie? En ook nog bowie door die kutband, wat een bagger.
Dan heb jij geen smaak in mannen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is wel gruwelijk lelijk trouwens
Zo'n easy listening versie kan mij compleet niet bekorenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
Nou snap ik waarom die koorddanser in de fik vloog... Russel Brand aankondigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |