FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Gaat zonder een ervaren CV erbij een een vervanger voor Anita niet lukken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef manny het volgende:
We zijn weer begonnen. Mooi. Wegwezen met die fietsen, zwembaden, roeiboten en andere meuk. Let's go voor drie op een rij.
Als de ziekenboeg dit seizoen weer vol loopt, komen we er niet nog eens zo goed mee weg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat zonder een ervaren CV erbij een een vervanger voor Anita niet lukken.
Ja maar in de jaarcijfers van 10/11 zaten nog alle dure spelers van de MvB tijdperk. En volgens mij waren de kosten wat minder 95 miljoen toch? We maakten namelijk zo'n 10 mil winst wat ik me kan herinneren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:37 schreef TJV het volgende:
Ik zie inderdaad dat de huurkosten meevallen, zie echter ook dat de kosten in totaal nog zo'n 95 miljoen zijn, de opbrengsten 97 miljoen in 10/11. 50 miljoen kostten de salarissen alleen ons al, is nu wel minder door het vertrek van een aantal grootverdieners maar die gegevens heb ik (nog) niet. Opvallend bij de inkomsten is dat we maar liefst 24,1 miljoen omzet te danken hadden aan de Champions League, waarvan de helft premies. Ter vergelijking, de EL gaf ons 1.6(!) miljoen aan premies. Natuurlijk staan hier ook kosten tegenover, maar die lijken me een stuk lager.
Het lijkt me dus wel duidelijk dat de Champions League ons gered heeft 2 seizoenen geleden en dat het helemaal geen gek idee is om te snijden.
Ajax heeft trouwens 18.33 miljoen aandelen, waarvan 27%=5 miljoen uitgegeven zijn. Maal een beurskoers van ¤7 is een totaal van 35 miljoen wat het zou kosten. Reken daarbij nog de koersstijging op als bekend wordt dat Ajax alles terugkoopt en je komt ruim boven de 40 miljoen uit..
Links en rechts voorin.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef JesseOzil het volgende:
Weet iemand waar Sana allemaal kan spelen ?
Geen enkel, gaat ook niet gebeurenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Welk voordeel heeft ajax precies als ze de aandelen terugkopen?
Je hoeft geen dividend uit te betalen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:48 schreef TheDutchguy het volgende:
Welk voordeel heeft ajax precies als ze de aandelen terugkopen?
De nadelen van het terugkopen van die aandelen is groter dan het voordeelquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je hoeft geen dividend uit te betalen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |