Jongeuh die was super vet. Broodjefrikandel als cheatcodequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef Enchanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ook zo een topper![]()
Echt waardeloos
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef Elvi het volgende:
Ik heb het nooit meer gespeeld omdat ik te overstuur was
Zou Portal 2 toch nog wel een keer spelen hoor. Echt een geniaal spelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Grootste miskoop? Echte 'miskopen' zijn het niet, maar o.a. L4D2 en Portal 2 speel ik niet of nauwelijks, die haalde ik bij de steamsale dus het is niet alsof ik veel geld verspilde maar ik kom niet aan die games toe met alles wat ik nog heb liggen.
Alhoewel, ik kan mijn broertje wel blijmaken met de code, maar ik had het achteraf misschien niet hoeven kopen.
dan moet je meer reviews lezen en kijken want die vertelde je allemaal dat het juist geen GTA was met freeroamingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef Elvi het volgende:
Ik vind LA Noire heel erg tegenvallen.Ik dacht dat het meer op GTA zou lijken (free roam, losse missies, grotere stad en een duidelijke route!).
En Creatures 2. Ik heb dat geloof ik 1 keer gespeeld en toen ging mn Creature dood omdat ik haar per ongeluk het water in sloegIk heb het nooit meer gespeeld omdat ik te overstuur was
Hoe kan je de SP daar niet tof van vinden? Die is legendarisch! Landing op omaha beach omg dat was te vet! Over het online gedeelte heb je zeker gelijk, wat een toppertje!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens gedacht dat ik een miskoop had en dan bleek 't niet zo te zijn. Had bijvoorbeeld Medal of Honor: Allied Assault gekocht en vond de SP redelijk klote, en dat was zo'n 10 jaar geleden. Een maand of twee na Mohaa gekocht te hebben, stapten we over op ADSL en toen dacht ik, nou dan check ik wel even wat dat online spelen precies is.Gelijk verslaafd aan Mohaa online, enige spel waarvoor ik ooit in een "clan" heb gezeten, al bakte ik er niet zo heel veel van.
Omaha was geniaal inderdaad, maar daarna werd het een "gewone" shooter zeg maar, waarbij je veel stealth missies moest doen. Niet mijn idee van oorlog in ieder geval.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:22 schreef invine het volgende:
[..]
Hoe kan je de SP daar niet tof van vinden? Die is legendarisch! Landing op omaha beach omg dat was te vet! Over het online gedeelte heb je zeker gelijk, wat een toppertje!
Call of Duty 1 was anders ook aardig legendarischquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:35 schreef FerryNL het volgende:
MOH vond ik vroeger echt super geniaal. Dat was ook de betere dan COD, maar tegenwoordig is het helaas COD die de betere is
Met de legendarische Stalingrad map.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens gedacht dat ik een miskoop had en dan bleek 't niet zo te zijn. Had bijvoorbeeld Medal of Honor: Allied Assault gekocht en vond de SP redelijk klote, en dat was zo'n 10 jaar geleden. Een maand of twee na Mohaa gekocht te hebben, stapten we over op ADSL en toen dacht ik, nou dan check ik wel even wat dat online spelen precies is.Gelijk verslaafd aan Mohaa online, enige spel waarvoor ik ooit in een "clan" heb gezeten, al bakte ik er niet zo heel veel van.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:51 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Guild Wars 2... level 80, daarna nooit meer aangeraakt
Heb je ooit een ander spel van Bethesda gespeeld?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Sowieso die third-person view alleen al. Ziet er echt niet uit.
Nee, ik kan zo 20 punten noemen waarom het een kutspel is.
Alleen Skyrim, en dat is voor mij het beste spel ooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb je ooit een ander spel van Bethesda gespeeld?
En waarom wel Skyrim, en geen Fallout?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alleen Skyrim, en dat is voor mij het beste spel ooit.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:51 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Guild Wars 2... level 60, daarna nooit meer aangeraakt
Wel heel erg van hetzelfde. Vooral die maps rondlopen om alle hartje, vista's etc... te doen, daardoor was je binnen no-time level 80quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |