Ik vond het gewoon ontzettend kut spelen. Meer kan ik er niet van zeggen.quote:
OKquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon ontzettend kut spelen. Meer kan ik er niet van zeggen.
Ik zit het letterlijk nu te spelen. Met een jointje erbij is dit goed toeven.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon ontzettend kut spelen. Meer kan ik er niet van zeggen.
Sowieso die third-person view alleen al. Ziet er echt niet uit.quote:
Ik vind het echt een geweldig spel. Het is trouwens ook mijn eerste Bethesda game waar ik echt verslaafd aan was.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zit het letterlijk nu te spelen. Met een jointje erbij is dit goed toeven.
Doe maar nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Sowieso die third-person view alleen al. Ziet er echt niet uit.
Nee, ik kan zo 20 punten noemen waarom het een kutspel is.
Ik vind Skyrim dan wel weer helemaal geweldig. Maar ik heb Fallout ook nog geen 10 uur gespeeld, het kostte me gewoon teveel moeite om uberhaupt fatsoenlijk te kunnen spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb een huisgenoot die de Fallout games ook niet kan luchten. Dat de graphics ruk zijn, dat klopt. Dat het buggy als de hel is, dat klopt. Maar ik kan dan ook 20 positieve punten opnoemen, wel meer. Uiteindelijk is Fallout voor de liefhebbers een errug vette game. Maar goed, da's met alles zo, en doodt de discussie natuurlijk.
Grappig is dat, Skyrim en Oblivion doen mij weer helemaal niks.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vind Skyrim dan wel weer helemaal geweldig. Maar ik heb Fallout ook nog geen 10 uur gespeeld, het kostte me gewoon teveel moeite om uberhaupt fatsoenlijk te kunnen spelen.
quote:
Bij mij andersom, The Elder Scrolls kan me niet boeien.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vind Skyrim dan wel weer helemaal geweldig. Maar ik heb Fallout ook nog geen 10 uur gespeeld, het kostte me gewoon teveel moeite om uberhaupt fatsoenlijk te kunnen spelen.
Oh ja, Skyrim tel ik ook mee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Grappig is dat, Skyrim en Oblivion doen mij weer helemaal niks.
Fallout 3 vond ik geweldigquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij mij andersom, The Elder Scrolls kan me niet boeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |