Hoe kan je de SP daar niet tof van vinden? Die is legendarisch! Landing op omaha beach omg dat was te vet! Over het online gedeelte heb je zeker gelijk, wat een toppertje!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens gedacht dat ik een miskoop had en dan bleek 't niet zo te zijn. Had bijvoorbeeld Medal of Honor: Allied Assault gekocht en vond de SP redelijk klote, en dat was zo'n 10 jaar geleden. Een maand of twee na Mohaa gekocht te hebben, stapten we over op ADSL en toen dacht ik, nou dan check ik wel even wat dat online spelen precies is.Gelijk verslaafd aan Mohaa online, enige spel waarvoor ik ooit in een "clan" heb gezeten, al bakte ik er niet zo heel veel van.
Omaha was geniaal inderdaad, maar daarna werd het een "gewone" shooter zeg maar, waarbij je veel stealth missies moest doen. Niet mijn idee van oorlog in ieder geval.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:22 schreef invine het volgende:
[..]
Hoe kan je de SP daar niet tof van vinden? Die is legendarisch! Landing op omaha beach omg dat was te vet! Over het online gedeelte heb je zeker gelijk, wat een toppertje!
Call of Duty 1 was anders ook aardig legendarischquote:Op zondag 19 augustus 2012 16:35 schreef FerryNL het volgende:
MOH vond ik vroeger echt super geniaal. Dat was ook de betere dan COD, maar tegenwoordig is het helaas COD die de betere is
Met de legendarische Stalingrad map.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens gedacht dat ik een miskoop had en dan bleek 't niet zo te zijn. Had bijvoorbeeld Medal of Honor: Allied Assault gekocht en vond de SP redelijk klote, en dat was zo'n 10 jaar geleden. Een maand of twee na Mohaa gekocht te hebben, stapten we over op ADSL en toen dacht ik, nou dan check ik wel even wat dat online spelen precies is.Gelijk verslaafd aan Mohaa online, enige spel waarvoor ik ooit in een "clan" heb gezeten, al bakte ik er niet zo heel veel van.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:51 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Guild Wars 2... level 80, daarna nooit meer aangeraakt
Heb je ooit een ander spel van Bethesda gespeeld?quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Sowieso die third-person view alleen al. Ziet er echt niet uit.
Nee, ik kan zo 20 punten noemen waarom het een kutspel is.
Alleen Skyrim, en dat is voor mij het beste spel ooit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb je ooit een ander spel van Bethesda gespeeld?
En waarom wel Skyrim, en geen Fallout?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alleen Skyrim, en dat is voor mij het beste spel ooit.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:51 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Guild Wars 2... level 60, daarna nooit meer aangeraakt
Wel heel erg van hetzelfde. Vooral die maps rondlopen om alle hartje, vista's etc... te doen, daardoor was je binnen no-time level 80quote:
Ohja SWTOR vond ik ook een poepspelquote:Op zondag 30 december 2012 16:55 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Call Of Duty Black Ops heb ik me geld aan verspilt, na anderhalve maand was het al saai geworden en daarna had ik BF3 gekocht en vond ik COD BO een achterlijk spel, BF3 is veel beter.
En aan SWTOR had ik ook geld verspilt toen die uitkwam, nu is die opeens F2P, omdat te weinig mensen het nu spelen en daar heb ik rond de 100 euro aan verspilt (maandelijks betalen en 60 euro voor het spel zelf.)
En nadat ik daar level cap had gehaald was het al saai geworden.
Had je die ook gekocht toen die nog geld kostte?quote:Op zondag 30 december 2012 17:31 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ohja SWTOR vond ik ook een poepspel
Ja, wanneer was het ook alweer? Vorig jaar december, januari? Had er een ventje tot lvl 38 of 48 ofzo. Bounty Hunter. Maar was er op een gegeven moment wel weer klaar mee.quote:Op zondag 30 december 2012 17:32 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Had je die ook gekocht toen die nog geld kostte?
Alleen al de besturing, daar kon ik maar niet aan wennen. Graphics zijn ook een stapje of 10 omlaag maar daar kan ik me nog wel overheen zetten. Het duurde ook allemaal zo lang en was gewoon zo lomp en sloom. Het wist me echt niet te bekoren. Ben nu wel aan het overwegen om F:NV aan te schaffeb trouwens..quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En waarom wel Skyrim, en geen Fallout?
December 2011 kwam hij uit. Ik had hem zelfs gepre-orderd, ik kon niet wachten tot hij uitkwam, ik dacht dat ik er heel lang verslaafd aan zou zijn en dat het een fantastische MMO zou worden, maar nadat mijn Commando level 50 was speelde ik nog op wat andere gastjes van rond de lvl 10 die ik nog had en daarna had ik er echt geen zin meer in, raids doen op me lvl 50 was gwn niks aan, ik ging steeds dood bij die raids, ze waren te moeilijk en zo slecht was me armour niet eens.quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Ja, wanneer was het ook alweer? Vorig jaar december, januari? Had er een ventje tot lvl 38 of 48 ofzo. Bounty Hunter. Maar was er op een gegeven moment wel weer klaar mee.
Ik snap niet waarom ik telkens MMO's blijf kopen. Na een maandje of twee ben ik er helemaal weer klaar mee
Ik heb nog nooit Guild Wars gespeeld, heb er wel van gehoord.quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Broodje_Zaad het volgende:
En Guild Wars 2 vind ik een nog schadelijkere zaak. GW1 draaide om teamplay. GW2 kan je in je eentje alles halen wat je wil.
Hoezo is Skyrim volgens jou een miskoop? Da's een leuk spel.quote:Op zondag 30 december 2012 18:19 schreef Keselo het volgende:
Skyrim - Eerste paar uur erg vet, daarna werd het saai om telkens weer die dungeons in te moeten. Goed verhaal.
Repetitief, iedere quest is hetzelfde (ooh nee, ik ben X kwijt, ga naar dungeon Y en haal het terug). Je hebt in 10 uur al de beste gear in het spel waardoor niets meer een uitdaging is.quote:Op zondag 30 december 2012 21:57 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Hoezo is Skyrim volgens jou een miskoop? Da's een leuk spel.
Ja ik ook, ik vond Skyrim ook helemaal niet zo vet als dat iedereen zei. Het is best een goed spel maar een beetje teveel gehypt.quote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Repetitief, iedere quest is hetzelfde (ooh nee, ik ben X kwijt, ga naar dungeon Y en haal het terug). Je hebt in 10 uur al de beste gear in het spel waardoor niets meer een uitdaging is.
Ik heb het een weekendje gespeeld, Main story line + Dark Brotherhood questline gedaan en toen was ik er klaar mee.
Na 10 uur al de beste gear? Dan weet je er echt geen fluit van.quote:Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Repetitief, iedere quest is hetzelfde (ooh nee, ik ben X kwijt, ga naar dungeon Y en haal het terug). Je hebt in 10 uur al de beste gear in het spel waardoor niets meer een uitdaging is.
Ik heb het een weekendje gespeeld, Main story line + Dark Brotherhood questline gedaan en toen was ik er klaar mee.
Sorry.quote:Op maandag 31 december 2012 00:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Na 10 uur al de beste gear? Dan weet je er echt geen fluit van.
Deze 2 zijn mij idd ook enorm tegengevallen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef invine het volgende:
Age of Conan & Warhammer online, beide gepreordered en beide waren gewoon ruk.. alhoewel ik de setting van beide wel enorm tof vond, maar age of conan was gewoon niet te spelen in het begin en toen ik level 40+ was waren de quests op...
FF is al dood sinds X-2 helaasquote:Op maandag 31 december 2012 09:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Deze 2 zijn mij idd ook enorm tegengevallen.
- Age of Conan , dat levelen ging echt helemaal nergens over.
Grinden grinden en nog eens grinden.
Kwam je een nieuw dorpje in kreeg je 1 of 2 questjes , voor de rest moest je mobs killen om te levelen.
- Warhammer Online zat erg goed in elkaar de eerste 20 levels , daarna ging het snel berg afwaarts.
Het levelen was boring ( amper questjes ) en de endgame die er in zat was helemaal niet af , dus uber snel bored op het hoogste level.
- Aion idem dito.
- Final Fantasy 13 , wat was dat een kutgame zeg... damn..
1 lange tunnel waar je in principe doorheen liep , totaal geen freeroaming meer helaas ..
- Sacred-2
Zal vast nog wel wat miskopen in huis hebben van de laatste jaren , maar deze komen zo even in me op.
Ja idd..quote:Op maandag 31 december 2012 09:53 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
FF is al dood sinds X-2 helaas
Ze zagen er beide, op hun eigen manier, erg goed uit en hadden heel veel potentie!quote:Op maandag 31 december 2012 09:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Deze 2 zijn mij idd ook enorm tegengevallen.
- Age of Conan , dat levelen ging echt helemaal nergens over.
Grinden grinden en nog eens grinden.
Kwam je een nieuw dorpje in kreeg je 1 of 2 questjes , voor de rest moest je mobs killen om te levelen.
- Warhammer Online zat erg goed in elkaar de eerste 20 levels , daarna ging het snel berg afwaarts.
Het levelen was boring ( amper questjes ) en de endgame die er in zat was helemaal niet af , dus uber snel bored op het hoogste level.
Als je eenmaal weet hoe het moet is het een erg makkelijk spel. Zeker als je als koning begint..quote:Op zondag 30 december 2012 18:19 schreef Keselo het volgende:
Mijn miskopen van de afgelopen 5 jaar, en dat zijn er nog al wat.
Crusader Kings 2 - Heb er het geduld niet voor, vind het wel leuk om let's plays van te kijken.
Yep inderdaad , de public quests in warhammer bijvoorbeeld waren echt tof in het begin.quote:Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef invine het volgende:
[..]
Ze zagen er beide, op hun eigen manier, erg goed uit en hadden heel veel potentie!
swtor is wel weer drukker dan ooit tevoren; na 3 maanden maar weer eens ingelogd en het is nu gewoon druk te noemen in veel gebiedenquote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep inderdaad , de public quests in warhammer bijvoorbeeld waren echt tof in het begin.
Zelfde natuurlijk met Swtor , hoewel ik daar nog best wat plezier aan beleefd heb en ik het geen miskoop vind , viel hij me uiteindelijk wel tegen en was het spel gewoon nog niet af helaas...eeuwig zonde.
Dat komt natuurlijk door het free2play verhaal..quote:Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
swtor is wel weer drukker dan ooit tevoren; na 3 maanden maar weer eens ingelogd en het is nu gewoon druk te noemen in veel gebieden
Heb ik een beetje met GW2, geen slecht spel maar gewoon niet zo interessant.quote:Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep inderdaad , de public quests in warhammer bijvoorbeeld waren echt tof in het begin.
Zelfde natuurlijk met Swtor , hoewel ik daar nog best wat plezier aan beleefd heb en ik het geen miskoop vind , viel hij me uiteindelijk wel tegen en was het spel gewoon nog niet af helaas...eeuwig zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |