abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 augustus 2012 @ 16:22:23 #101
182073 invine
blablabla etc.
pi_115748999
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens gedacht dat ik een miskoop had en dan bleek 't niet zo te zijn. Had bijvoorbeeld Medal of Honor: Allied Assault gekocht en vond de SP redelijk klote, en dat was zo'n 10 jaar geleden. Een maand of twee na Mohaa gekocht te hebben, stapten we over op ADSL en toen dacht ik, nou dan check ik wel even wat dat online spelen precies is. _O- Gelijk verslaafd aan Mohaa online, enige spel waarvoor ik ooit in een "clan" heb gezeten, al bakte ik er niet zo heel veel van. :P
Hoe kan je de SP daar niet tof van vinden? Die is legendarisch! Landing op omaha beach omg dat was te vet! Over het online gedeelte heb je zeker gelijk, wat een toppertje!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_115749450
MOH vond ik vroeger echt super geniaal. Dat was ook de betere dan COD, maar tegenwoordig is het helaas COD die de betere is ;(
pi_115750046
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:22 schreef invine het volgende:

[..]

Hoe kan je de SP daar niet tof van vinden? Die is legendarisch! Landing op omaha beach omg dat was te vet! Over het online gedeelte heb je zeker gelijk, wat een toppertje!
Omaha was geniaal inderdaad, maar daarna werd het een "gewone" shooter zeg maar, waarbij je veel stealth missies moest doen. Niet mijn idee van oorlog in ieder geval.

Tot ik dus online ontdekte en 't daar echt heeeeeeerlijk knallen was, vooral Team Deathmatch en Objectives. Met een groepje die brug opblazen bij Crossroads, of die epische slachtpartijen in de gangen bij de V2-fabriek. Iemand doet deur open, tweede gooit granaat. Ontploffing, helft van andere team gelijk dood. _O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 19 augustus 2012 @ 17:06:50 #104
182073 invine
blablabla etc.
pi_115750506
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 16:35 schreef FerryNL het volgende:
MOH vond ik vroeger echt super geniaal. Dat was ook de betere dan COD, maar tegenwoordig is het helaas COD die de betere is ;(
Call of Duty 1 was anders ook aardig legendarisch :)
  zondag 19 augustus 2012 @ 18:39:59 #105
381942 klakkiemakkiesakkie
klakkiemakkiesakkie Ondertitel
pi_115753509
final fantasy XIII-2 daar ging me 28euro en sinds 2weken red dead redemption save files verloren...
psn: Zkweelur
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:11:21 #106
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_115754498
Kingdoms of Amalur. Op zich geen slecht spel maar te makkelijk, had echt een topper kunnen zijn.

Verder Xenoblade Chronicles. Verschrikkelijke balans. Ben op de helft gestopt maar wel jammer, want het verhaal is geweldig.
pi_115826547
Just Cause 2 was ook wel redelijk ruk :r
Doodsaaie missies, de AI kwam uit de jaren 80 zo slecht was het.
  zaterdag 29 december 2012 @ 11:12:55 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120903466
Call of Duty niks voor mij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_120903958
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens gedacht dat ik een miskoop had en dan bleek 't niet zo te zijn. Had bijvoorbeeld Medal of Honor: Allied Assault gekocht en vond de SP redelijk klote, en dat was zo'n 10 jaar geleden. Een maand of twee na Mohaa gekocht te hebben, stapten we over op ADSL en toen dacht ik, nou dan check ik wel even wat dat online spelen precies is. _O- Gelijk verslaafd aan Mohaa online, enige spel waarvoor ik ooit in een "clan" heb gezeten, al bakte ik er niet zo heel veel van. :P
Met de legendarische Stalingrad map.
Ahw Mohaa, mis het nog steeds :'(
pi_120906122
I am Alive,kut besturing. en je kan kan nog geen meter van het vooraf gestelde pad afwijken.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  zaterdag 29 december 2012 @ 12:51:50 #111
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_120906408
Guild Wars 2... level 80, daarna nooit meer aangeraakt :P
ⁿڻⁿ
pi_120906778
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:51 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Guild Wars 2... level 80, daarna nooit meer aangeraakt :P
:'(
Mooi spel man
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_120912799
Black Ops 2 (360).

Het verhaal vond ik erg saai, en vooral die tactische missies (je hoefde ze niet te doen maar toch) werkte voor geen meter. Ook had het verhaal geen memorabele momenten als je het mij vraagt. En de multiplayer was ook niet je van het. De lagcompensatie was voor mij niet te harden. Als ik de tegenstander in de rug schiet, en alles uit mijn magazijn on target is, en dan alsnog verlies doordat hij omdraait en een paar schoten lost op mij, dan ben ik al snel klaar. En spawns waren ook tergend slecht. Veel mensen die hier problemen mee hebben, maar Treyarch doet er blijkbaar niet veel aan. Ik heb alle CoD games gespeeld daar niet van, maar deze was het hem net niet voor mij. Daarom ingeruild voor een game waar ik wel veel plezier mee heb.
pi_120916111
quote:
7s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:23 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Sowieso die third-person view alleen al. Ziet er echt niet uit.

Nee, ik kan zo 20 punten noemen waarom het een kutspel is.
Heb je ooit een ander spel van Bethesda gespeeld?
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:06:45 #115
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120916189
quote:
18s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:05 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Heb je ooit een ander spel van Bethesda gespeeld?
Alleen Skyrim, en dat is voor mij het beste spel ooit.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_120916223
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:06 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Alleen Skyrim, en dat is voor mij het beste spel ooit.
En waarom wel Skyrim, en geen Fallout?
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_120917171
Mijn miskoop was GTAIV. Vond het even leuk maar je was te lang onderweg naar een missie, en als je dood ging moest je een heel stuk opnieuw doen. Hoeren kapot slaan was even leuk, maar ging ook snel vervelen.
pi_120925430
1. Hitman: Absolution
- Totaal niet zoals vorige delen, alles speelt zich af in murrica
- Absoluut geen enkele relatie met oudere delen, behalve diana
- Cinematische missies, geen sandbox ervaring
- Geen weapon menu vooraf aan missie
- Te gedetaileerde texturen, gaat ten koste van gameplay
- Maps zijn te abstract
- Geen Jesper Kyd

2. CoD: Black Ops II
- Slechte graphics en lichteffecten
- Zeer langzame animaties
- Wapens hebben weinig impact
- Weer zo'n slecht, saai en veel te realistisch oorlogsverhaal

3. Mafia II
- Erg slechte controls & aiming
- Slechte physics
- Voelt traag, net zoals GTA IV
- Hand-to-hand combat is veel te onberekenbaar

4. Fable II
- Geen fable gevoel
- Goedkope poging om het succes van Fable te hergenereren
- Erg oppervlakkige moraliteit
- Veel te makkelijk

5. Batman: Arkham Asylum
- Sfeer is overal hetzelfde
- Alle gangen lijken hetzelfde
- Ieder gevecht is hetzelfde
- Zeer repetitief, in alles behalve het verhaal

[ Bericht 4% gewijzigd door mzmr7 op 30-12-2012 16:19:57 ]
pi_120925655
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 12:51 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Guild Wars 2... level 60, daarna nooit meer aangeraakt :P
  zaterdag 29 december 2012 @ 20:54:13 #120
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_120926278
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2012 13:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

:'(
Mooi spel man
Wel heel erg van hetzelfde. Vooral die maps rondlopen om alle hartje, vista's etc... te doen, daardoor was je binnen no-time level 80
ⁿڻⁿ
  zondag 30 december 2012 @ 16:37:56 #121
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_120961333
Guild wars 2 inderdaad. Diablo 3 was nog een tikkeltje erger. Ook Hitman Absolution was een faal van een game.
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
pi_120962245
Call Of Duty Black Ops heb ik me geld aan verspilt, na anderhalve maand was het al saai geworden en daarna had ik BF3 gekocht en vond ik COD BO een achterlijk spel, BF3 is veel beter.

En aan SWTOR had ik ook geld verspilt toen die uitkwam, nu is die opeens F2P, omdat te weinig mensen het nu spelen en daar heb ik rond de 100 euro aan verspilt (maandelijks betalen en 60 euro voor het spel zelf.)
En nadat ik daar level cap had gehaald was het al saai geworden.
  zondag 30 december 2012 @ 17:31:52 #123
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_120963934
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 16:55 schreef InfernoBlast54 het volgende:
Call Of Duty Black Ops heb ik me geld aan verspilt, na anderhalve maand was het al saai geworden en daarna had ik BF3 gekocht en vond ik COD BO een achterlijk spel, BF3 is veel beter.

En aan SWTOR had ik ook geld verspilt toen die uitkwam, nu is die opeens F2P, omdat te weinig mensen het nu spelen en daar heb ik rond de 100 euro aan verspilt (maandelijks betalen en 60 euro voor het spel zelf.)
En nadat ik daar level cap had gehaald was het al saai geworden.
Ohja SWTOR vond ik ook een poepspel :@
pi_120963969
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:31 schreef Broodje_Zaad het volgende:

[..]

Ohja SWTOR vond ik ook een poepspel :@
Had je die ook gekocht toen die nog geld kostte?
  zondag 30 december 2012 @ 17:34:10 #125
330565 Broodje_Zaad
Hmmm slijmerig broodje!
pi_120964058
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:32 schreef InfernoBlast54 het volgende:

[..]

Had je die ook gekocht toen die nog geld kostte?
Ja, wanneer was het ook alweer? Vorig jaar december, januari? Had er een ventje tot lvl 38 of 48 ofzo. Bounty Hunter. Maar was er op een gegeven moment wel weer klaar mee.
Ik snap niet waarom ik telkens MMO's blijf kopen. Na een maandje of twee ben ik er helemaal weer klaar mee :')

En Guild Wars 2 vind ik een nog schadelijkere zaak. GW1 draaide om teamplay. GW2 kan je in je eentje alles halen wat je wil.
  zondag 30 december 2012 @ 17:34:27 #126
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120964071
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:07 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

En waarom wel Skyrim, en geen Fallout?
Alleen al de besturing, daar kon ik maar niet aan wennen. Graphics zijn ook een stapje of 10 omlaag maar daar kan ik me nog wel overheen zetten. Het duurde ook allemaal zo lang en was gewoon zo lomp en sloom. Het wist me echt niet te bekoren. Ben nu wel aan het overwegen om F:NV aan te schaffeb trouwens.. :P
pi_120964236
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Broodje_Zaad het volgende:

[..]

Ja, wanneer was het ook alweer? Vorig jaar december, januari? Had er een ventje tot lvl 38 of 48 ofzo. Bounty Hunter. Maar was er op een gegeven moment wel weer klaar mee.
Ik snap niet waarom ik telkens MMO's blijf kopen. Na een maandje of twee ben ik er helemaal weer klaar mee :')
December 2011 kwam hij uit. Ik had hem zelfs gepre-orderd, ik kon niet wachten tot hij uitkwam, ik dacht dat ik er heel lang verslaafd aan zou zijn en dat het een fantastische MMO zou worden, maar nadat mijn Commando level 50 was speelde ik nog op wat andere gastjes van rond de lvl 10 die ik nog had en daarna had ik er echt geen zin meer in, raids doen op me lvl 50 was gwn niks aan, ik ging steeds dood bij die raids, ze waren te moeilijk en zo slecht was me armour niet eens.

Ik ben zo langzamerhand wel klaar met MMO's, ik hoef geen enkele MMO meer te spelen.

quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef Broodje_Zaad het volgende:
En Guild Wars 2 vind ik een nog schadelijkere zaak. GW1 draaide om teamplay. GW2 kan je in je eentje alles halen wat je wil.
Ik heb nog nooit Guild Wars gespeeld, heb er wel van gehoord.
pi_120966092
Mijn miskopen van de afgelopen 5 jaar, en dat zijn er nog al wat.

Diablo 3 - Grootste miskoop, moest heel vet worden en bleek uiteindelijk geen ruk aan. Leuk, hetzelfde spel 20 keer uitspelen. Ik ben er na 1 keer uitspelen mee gestopt.
Skyrim - Eerste paar uur erg vet, daarna werd het saai om telkens weer die dungeons in te moeten. Goed verhaal.
Street Fighter IV - Niet mijn type spel, weet niet waarom ik het heb gekocht.
Fifa 12 - Slechtste fifa in jaren.
Brothers in Arms: Hell's Highway - Leek heel erg vet, bleek heel erg kut.
Fallout 3 - Niet mijn type spel, vind het wel erg leuk om er let's plays van te kijken.
Crusader Kings 2 - Heb er het geduld niet voor, vind het wel leuk om let's plays van te kijken.
Modern Warfare 2 - Kut spel
Black Ops - Kut spel
Empire: Total War - Zelfde verhaal als CK2
Mount & Blade - Vet concept, niet boeiend uitgewerkt. Combat voelt ook slecht aan, kan aan mijn onkunde liggen.
Natural Selection 2 (omdat mijn pc het niet aan kan ;_;)
Terraria - Kon me niet boeien, kostte me gelukkig maar 2 euro.
Minecraft - Kon me niet boeien en snap niet waarom iedereen er zo laaiend over is.
SWTOR (de starwars mmo?) - Heb me laten overhalen, vond WoW altijd erg vet, star wars heeft me nooit kunnen boeien en vond het dermate ook een ruk spel.
GTA IV - bood absoluut niet het GTA gevoel van de vorige delen.
pi_120980139
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:19 schreef Keselo het volgende:
Skyrim - Eerste paar uur erg vet, daarna werd het saai om telkens weer die dungeons in te moeten. Goed verhaal.
Hoezo is Skyrim volgens jou een miskoop? Da's een leuk spel.
pi_120980281
Rc helicopter. Werkt al niet meer na 5x spelen... Zucht!
pi_120981617
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:57 schreef InfernoBlast54 het volgende:

[..]

Hoezo is Skyrim volgens jou een miskoop? Da's een leuk spel.
Repetitief, iedere quest is hetzelfde (ooh nee, ik ben X kwijt, ga naar dungeon Y en haal het terug). Je hebt in 10 uur al de beste gear in het spel waardoor niets meer een uitdaging is.

Ik heb het een weekendje gespeeld, Main story line + Dark Brotherhood questline gedaan en toen was ik er klaar mee.
pi_120990183
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Keselo het volgende:

[..]

Repetitief, iedere quest is hetzelfde (ooh nee, ik ben X kwijt, ga naar dungeon Y en haal het terug). Je hebt in 10 uur al de beste gear in het spel waardoor niets meer een uitdaging is.

Ik heb het een weekendje gespeeld, Main story line + Dark Brotherhood questline gedaan en toen was ik er klaar mee.
Ja ik ook, ik vond Skyrim ook helemaal niet zo vet als dat iedereen zei. Het is best een goed spel maar een beetje teveel gehypt.
  maandag 31 december 2012 @ 00:48:47 #133
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120991901
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 22:14 schreef Keselo het volgende:

[..]

Na 10 uur al de beste gear? Dan weet je er echt geen fluit van.
pi_120992896
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 00:48 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Na 10 uur al de beste gear? Dan weet je er echt geen fluit van.
Sorry.
  maandag 31 december 2012 @ 01:16:15 #135
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120992980
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 01:14 schreef Keselo het volgende:

[..]

Sorry.
Geeft niet hoor.
pi_120999093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef invine het volgende:
Age of Conan & Warhammer online, beide gepreordered en beide waren gewoon ruk.. alhoewel ik de setting van beide wel enorm tof vond, maar age of conan was gewoon niet te spelen in het begin en toen ik level 40+ was waren de quests op...
Deze 2 zijn mij idd ook enorm tegengevallen.

- Age of Conan , dat levelen ging echt helemaal nergens over.
Grinden grinden en nog eens grinden.
Kwam je een nieuw dorpje in kreeg je 1 of 2 questjes , voor de rest moest je mobs killen om te levelen.

- Warhammer Online zat erg goed in elkaar de eerste 20 levels , daarna ging het snel berg afwaarts.
Het levelen was boring ( amper questjes ) en de endgame die er in zat was helemaal niet af , dus uber snel bored op het hoogste level.

- Aion idem dito.

- Final Fantasy 13 , wat was dat een kutgame zeg... damn..
1 lange tunnel waar je in principe doorheen liep , totaal geen freeroaming meer helaas ..

- Sacred-2

Zal vast nog wel wat miskopen in huis hebben van de laatste jaren , maar deze komen zo even in me op.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_120999277
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:44 schreef Altron het volgende:

[..]

Kwam je een nieuw dorpje in kreeg je 1 of 2 questjes , voor de rest moest je mobs killen om te levelen.

- Warhammer Online zat erg goed in elkaar de eerste 20 levels , daarna ging het snel berg afwaarts.
Het levelen was boring ( amper questjes ) en de endgame die er in zat was helemaal niet af , dus uber snel bored op het hoogste level.

- Aion idem dito.

- Final Fantasy 13 , wat was dat een kutgame zeg... damn..
1 lange tunnel waar je in principe doorheen liep , totaal geen freeroaming meer helaas ..

- Sacred-2

Zal vast nog wel wat miskopen in huis hebben van de laatste jaren , maar deze komen zo even in me op.
FF is al dood sinds X-2 helaas ;(
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_120999372
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:53 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

FF is al dood sinds X-2 helaas ;(
Ja idd..

Maar had zoiets van , nou laat ik het weer eens proberen. :'(
- Djehoetie / Jehuty -
pi_121000784
F1 2010: Speel dat spel zowat nooit, maarja hij kostte toen maar ¤15,- dus kon de verleiding niet weerstaan :P

Modern Warfare 2: Eerste paar dagen vond ik het wel leuk, maar het is eigenlijk gewoon een overhypde kut spel.

En misschien ook wel Battlefield 3. Het is wel een dik spel en mooie graphics, maar speel het ook niet zo vaak als ik had verwacht.

Maarja zo te zien zijn schietspellen niet echt mijn ding. Doe mij maar sportspellen zoals FIFA & NBA2K. :)
pi_121000995
Ïk vond Skyrim persoonlijk erg tegenvallen.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_121001063
Rage
Nothing to see here, carry on
pi_121001149
Far Cry 3: zag er leuker uit op YouTube :')

Back Ops 2: ik haal CoD standaard dus was wel te verwachten.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_121001335
Forza Horizon :{
  maandag 31 december 2012 @ 12:18:41 #144
182073 invine
blablabla etc.
pi_121003729
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:44 schreef Altron het volgende:

[..]

Ze zagen er beide, op hun eigen manier, erg goed uit en hadden heel veel potentie!
  maandag 31 december 2012 @ 12:19:52 #145
182073 invine
blablabla etc.
pi_121003780
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 18:19 schreef Keselo het volgende:
Mijn miskopen van de afgelopen 5 jaar, en dat zijn er nog al wat.

Crusader Kings 2 - Heb er het geduld niet voor, vind het wel leuk om let's plays van te kijken.

Als je eenmaal weet hoe het moet is het een erg makkelijk spel. Zeker als je als koning begint..
pi_121003876
Maar 1 miskoop eigenlijk dit jaar; Guild Wars 2.
Na aanraden van vrienden aangeschaft, maar vind er geen reet aan. Ziet er prachtig uit, maar het kon me niet boeien. Paar uur gespeeld en uiteindelijk maar gedeïnstalleerd... zonde van het geld.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121004314
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef invine het volgende:

[..]

Ze zagen er beide, op hun eigen manier, erg goed uit en hadden heel veel potentie!
Yep inderdaad , de public quests in warhammer bijvoorbeeld waren echt tof in het begin.

Zelfde natuurlijk met Swtor , hoewel ik daar nog best wat plezier aan beleefd heb en ik het geen miskoop vind , viel hij me uiteindelijk wel tegen en was het spel gewoon nog niet af helaas...eeuwig zonde.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_121004412
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Altron het volgende:

[..]

Yep inderdaad , de public quests in warhammer bijvoorbeeld waren echt tof in het begin.

Zelfde natuurlijk met Swtor , hoewel ik daar nog best wat plezier aan beleefd heb en ik het geen miskoop vind , viel hij me uiteindelijk wel tegen en was het spel gewoon nog niet af helaas...eeuwig zonde.
swtor is wel weer drukker dan ooit tevoren; na 3 maanden maar weer eens ingelogd en het is nu gewoon druk te noemen in veel gebieden :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121004888
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

swtor is wel weer drukker dan ooit tevoren; na 3 maanden maar weer eens ingelogd en het is nu gewoon druk te noemen in veel gebieden :)
Dat komt natuurlijk door het free2play verhaal..

Maar goed , ik zal hem binnenkort nog eens een keer opstarten.
Had al een paar keer mailtjes gehad dat m'n companion -Blizz- me miste etc :)

Blijft imo de tofste companion :D
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 31 december 2012 @ 13:45:44 #150
182073 invine
blablabla etc.
pi_121007244
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:33 schreef Altron het volgende:

[..]

Heb ik een beetje met GW2, geen slecht spel maar gewoon niet zo interessant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')