Ik vind Fallout 3 ook beter dan Vegas, maar dat komt merendeels door de sfeer die in 3 zit. Creepy metrostelsels en die DC ruins, en natuurlijk Three Dogggggggggquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Fallout 3 vond ik geweldigMaar Vegas ......
Dat vond ik geniaal ja, een compleet kapotgeschoten wereld met mutanten en zo en dan dit:quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik vind Fallout 3 ook beter dan Vegas, maar dat komt merendeels door de sfeer die in 3 zit. Creepy metrostelsels en die DC ruins, en natuurlijk Three Doggggggggg
Ik vond NV "beter" als in wat gebalanceerder en doordachter uitgewerkt. Maar qua sfeer en omgeving vind ik het origineel inderdaad ook 'beter'.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:39 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik vind Fallout 3 ook beter dan Vegas, maar dat komt merendeels door de sfeer die in 3 zit. Creepy metrostelsels en die DC ruins, en natuurlijk Three Doggggggggg
Echt ik kan gewoon genieten met die muziek aan terwijl ik door die wereld loop. Damn als ik nog aan de eerste weken terug denk toen ik dit spel voor het eerst speeldequote:Op maandag 13 augustus 2012 13:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vond ik geniaal ja, een compleet kapotgeschoten wereld met mutanten en zo en dan dit:![]()
Dat vond ik altijd heel leuk aan Fallout. Op de een of ander manier begin je toch die muziek te waarderen. Ik heb normaal nooit wat met die jaren 50 muziek, maar toch zaten er een paar leuke nummers tussen. En ik had het soms niet door, maar ik zat soms gewoon een beetje mee te zingen en mee te neuriën.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond NV "beter" als in wat gebalanceerder en doordachter uitgewerkt. Maar qua sfeer en omgeving vind ik het origineel inderdaad ook 'beter'.Bij beide was de soundtrack wel echt prachtig inderdaad, heeft mij een hoop nieuwe cd's om te luisteren opgeleverd.
Diablo 3 is mijn meest recente miskoop.
Ik heb rond de 400 uur in Fallout (het 1e deel) Fallout 3 heeft voor mij gewoon helemaal niets meer van de sfeer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:50 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Echt ik kan gewoon genieten met die muziek aan terwijl ik door die wereld loop. Damn als ik nog aan de eerste weken terug denk toen ik dit spel voor het eerst speelde![]()
Wat heb ik dit spel veel gespeeld zeg, en ik durf gewoon te zeggen dat ik nog steeds niet alles van het spel heb gezien
Elder Scrolls game*quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:47 schreef CoolStoryBro het volgende:
Skyrim, echt spijt dat ik het gekocht heb. Maar 1 dagje gespeelt vindt het een erg saai spel/verhaal.
Mijn eerste en laatste oblivion game, verwachte er veel van door de goede reviews, viel erg tegen.
Ik zou jou die batta geven met fifaquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:28 schreef RickoKun het volgende:
Diablo 3 en Fifa 12.
Fifa omdat ik er niks van bak en na zo'n 10 potjes al heb opgegeven.
Ik geloof best mii mattiej maar dat kan iedereenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou jou die batta geven met fifa
In tegenstelling tot Halo (de definitie van overrated) vond ik gears of war eigenlijk juist wel één van de weinige shooters die leuk is om te doen op console.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef DeX090 het volgende:
Gears of War. Toen ik mijn 360 ging kopen, wilde ik eigenlijk Saints' Row erbij kopen, maar die hadden ze toen bij de MM niet meer. Heb ik gevraagd om Gears of War. Wat een afschuwelijk saai kutspel is dat zeg, ongelofelijk. Ik was al nooit zo'n shooter-fan maar er zijn er wel een paar bij waar ik van genoten heb. GoW heeft echt alles wat een game naar mijn mening slecht maakt; geen verhaal, lelijke omgevingen, repetitieve saaie gameplay. Snap echt niet dat daar nog een trilogie van gemaakt is.
Oh, ik vond het wel meevallen. Ik vond het spel al leuk voordat ik het hadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:43 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik game niet zoveel meer, maar door de hele hype had ik eventjes Arma 2 gekocht voor die Day Z mod. Dit was echt weggegooid geld, Arma 2 zelf is al een ontzettend brak en bugged spel, maar Day Z slaat echt alles, wat werkt dat slecht zeg. Daarnaast moet je echt heel erg veel tijd in dat spel steken voordat het een beetje leuk wordt, want je loopt gewoon de helft van de tijd.
Ik vind het idee echt heel erg goed bedacht, alleen vind ik de uitwerking niet zo goed. Maar het is natuurlijk nog in ontwikkeling en ik hoorde dat het nu ook standalone wordt, dus het zal allemaal wel beter worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef ems. het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Halo (de definitie van overrated) vond ik gears of war eigenlijk juist wel één van de weinige shooters die leuk is om te doen op console.
[..]
Oh, ik vond het wel meevallen. Ik vond het spel al leuk voordat ik het had
Ik speel shooters sowieso niet online, dus mijn ervaring heeft alleen betrekking op de singleplayer. Halo heb ik überhaupt nooit gespeeld, en beide games dus ook niet in multiplayer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:46 schreef ems. het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Halo (de definitie van overrated) vond ik gears of war eigenlijk juist wel één van de weinige shooters die leuk is om te doen op console.
[..]
Oh, ik vond het wel meevallen. Ik vond het spel al leuk voordat ik het had
Mijn ervaring met GoW is ook slechts de single player (en wat splitscreen gekloot waar ik al helemaal niets van bak met gamepadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:05 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik speel shooters sowieso niet online, dus mijn ervaring heeft alleen betrekking op de singleplayer. Halo heb ik überhaupt nooit gespeeld, en beide games dus ook niet in multiplayer.
Wilde ik nog gaan kopen eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:11 schreef nattermann het volgende:
Max Payne 3. Wat een saaie/trage kutgame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |