Sacred 2:• totaal nietszeggende side/sub quests (je moet ze toch doen vanwege de experience die je bouwt)
• niet bereikbare locaties
• broken quests
• respawn is irritant (te hoog afgesteld)
• irritante level scaling totaal geen "god" feeling
• loot system slaat nergens op (constant uniques van andere klasse)
• game end sequence.... een doorspoelende toilet geeft meer voldoening
• Vanwege de gebruikte engine kan je de game NIET pauzeren...hoe verzin je het...
De makers van Sacred 2 doen eigenlijk hetzelfde als Sacred 1 het is een click orgie zonder je enig gevoel van quest en vooruitgang te geven (naar mijn mening). De omgeving van Sacred 2 is ongelovelijk mooi en gedetailleerd en daar kon je zoveel meer mee doen...
Dragon Age 2:• TOTAAL geen band met characters
• ogren (DA1) heeft meer character dan alle characters van DA 2 bijelkaar
• gameplay versimpeling / GUI versimpeling...het is om te kotsen dat ALLES mainstream moet en makkelijker gemaakt moet worden
• er zijn 2 battles (Stone wraith / Arishok) veel te moeilijk gemaakt op "goedkope" manier.
(absurd hoge armor en HP, party build heeft bijna geen invloed... gewoon kiten en slaan/schieten.)
Ik kan me BioWare games herinneren die met goede party/character builds de game in moeilijkste moeilijkheidsgraad toch speelbaar hielden en je een echte challange gaven.
• de topic-thread geeft mijn mening nog een keer weer (reactie van: Sacred_fantasy)
http://social.bioware.com(...)/141/index/6673747/2• ook TOTAAL geen gevoel van een doel hebben...in DA 1 was ik er op gebrand om wraak te nemen op de 2 kloothommels die verantwoordelijk waren voor de dood van mijn family.
In deel 2 heb ik dit gevoel niet.
• de focus op battle verveeld te snel
• de conversies in de basecamp e.d. (DA 1) waren echt meesterlijk! In deel 2 kan ik niet converseren met mijn party members zoals deel 1.
En dan nog scoort DA 2 hoog....het is echt niet geloven...
Alleen omdat het Bioware is??? Voordat DA2 uitkwam durfde ik bijna zowat mijn hand voor in het vuur te steken dat Bioware altijd dikke kwaliteit zou/zal leveren....maar na DA 2 geloof ik Bioware niet meer.
Area 51 Blacksite (vervolg van Area 51):De eerste Area 51 was een overlooked topper maar blacksite:
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2320230Alan WakeSuperspannende game maar het kon zoveel beter:
Alan Wake: It's coming in 2010!Alan wake zou ik alsnog willen aanraden, maar de overige 3 genoemde afgekakt stuk nageboortes die ze games durven te noemen...ontwijk ze voor je eigen best wil.