hehe jij bent de enige fhf 'er die ik op mijn fb heb tbhquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik laat ook niet iedereen toe op mijn fb
alleen leuke mensen
Maar dolfie is ook leuk!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe jij bent de enige fhf 'er die ik op mijn fb heb tbh
ik ben ook heeeeeeeeeeeeeel leukquote:
Tsja, ik klik meestal wel op accepteren, en na verloop van tijd schoon ik de boel eens opquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik laat ook niet iedereen toe op mijn fb
alleen leuke mensen
Dat zeg ik niet.. we kunnen ook gezellig gaan facebooken samen.. Over bekende foksters enzoquote:
Je weet niet wat je mist...quote:
quote:
Huh? Hoe kan dat nouquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
jij hebt mn verzoek gewoon nooit geaccepteerd
mss niet gezien? heb je zelfs nog een pm gestuurd op fb ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan dat nouik accepteer altijd alles en iedereen
(stom, i know)
Doe nog eens danquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
mss niet gezien? heb je zelfs nog een pm gestuurd op fb ook
De weg was recht, de weg was krom, noooooooooit kwam berend botje weer om!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Berendbotje ging uit varen met zijn scheepje naar ZUIDLAREN!!
1..2..3..4..5..6..7.. waar is Berend Botje gebleven?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
De weg was recht, de weg was krom, noooooooooit kwam berend botje weer om!
Naar Amerika ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
1..2..3..4..5..6..7.. waar is Berend Botje gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |