As usualquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit wordt een zeer productief dagje gok ik zo
Ik mag even het halve archief inscannenquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
As usual. Vandaag intake, migratietraject
. Dat word hard werken
Wat een feestquote:Op maandag 13 augustus 2012 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag even het halve archief inscannen
dies nie wijsquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn baas is gek hoor![]()
Gaat ie mij midden in de nacht mailen
Ik ben de babyquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben jij die baby of ben je tienermoeder?
We hebben alles ook digitaal maar geen idee waar de contracten bijvoorbeeld ergens staan opgeslagen dus mag ik het nog een keer allemaal inscannen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een feest. Toch maar digitaliseren?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben de babyalthans... ongeveer 23,5 jaar geleden dus
Ach ik vind het prima hoor zolang hij maar geen antwoord van mij verwacht om half 2 's nachtsquote:
niet je tieten op het apparaat leggen!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben alles ook digitaal maar geen idee waar de contracten bijvoorbeeld ergens staan opgeslagen dus mag ik het nog een keer allemaal inscannen.
Mijn baas hoort nu eigenlijk druk te zijn met genezen van de zware operatie die hij 6 weken geleden heeft gehad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
als hij om die tijd nou wil werken.......
* Huppelmuts cancelled mailtje naar Rivalquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
niet je tieten op het apparaat leggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |