Ik weet het zo niet uit m'n hoofd. Tof nummer, wel!quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:47 schreef lunko1979 het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer van Knife Party? Geen Cerpentine oid toch?
Ah ok, ik ga slapen iigquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, dat is al een paar weken zo...
Trustequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, ik ga slapen iig, wekker gaat om 06:00 alweer
.
Ja, perfect!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Alweer die tering winston en zijn vodafone.
PINO!quote:
Ik heb je gemistquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoiwat zit je nou weer op mij te schelden???
Jij doet niet meer mee, je frunnikt al aan een andere meidquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
Zeg hallo, doe dat eens in een PM ofzo, ik heb ook gevoelens
Ah ja, mijn kleine lieve nymfomaantjequote:Op maandag 13 augustus 2012 11:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij doet niet meer mee, je frunnikt al aan een andere meid
Dat bedoel ik... Laat mij me dan ook ajb m'n lusten botvierenquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah ja, mijn kleine lieve nymfomaantje
Hier staat Veronica weer eens opquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... Laat mij me dan ook ajb m'n lusten botvieren![]()
Love for love, das lang geleden
Net goedquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier staat Veronica weer eens opKan ik niet eens meegenieten
Geen idee, maar dit was een kwijlplaatquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:28 schreef alors het volgende:
Waarom draaien ze altijd deze en nooit Queen of California?
Dag schatquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:31 schreef minthy het volgende:
Zeg jongens, vierkant de tering! Ik ben er vandoor
Graag gedaan, schat!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef wolfrolf het volgende:
minthy nog bedankt voor de fapfotoos gr gr
Ik moest héél diep nadenken bij welke nummers die naam ook weer hoorde, maar ik weet 't weerquote:
En terecht natuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:52 schreef themauster het volgende:
Volgens mij is de Spice Girls airplay behoorlijk verhoogd overal op de radio na gisteravond.
Naja, heel af en toe is leuk, maar niet teveel graagquote:
Zo te zien, nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iemand interesse in FapFotoosMinthy.rar ?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gangnam Style Supercrazyturbotophit![]()
Nee. En sowieso hoe oud is die meuk wel niet? Omdat het nu een hype is kunnen ze niet achterblijvenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is echt een gaaf nummer
Alsof niet zowat elke SCTTH de afgelopen maanden uiteindelijk MH is gewordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:49 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. En sowieso hoe oud is die meuk wel niet? Omdat het nu een hype is kunnen ze niet achterblijvenPrima om een keer te draaien maar een Supercrazyturbotophit graag voor serieuze goede muziek die niet commercieel genoeg is voor MH oid.
Heb je je daarna wel goed gewassen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:56 schreef Evertjan het volgende:
ik heb vanmiddag stiekem geluisterd naar Frank Dane op 538
Hoe deed Frankie het? Lekker gelachen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:56 schreef Evertjan het volgende:
ik heb vanmiddag stiekem geluisterd naar Frank Dane op 538
Haar op zich wel maar kan haar stem niet altijd even goed hebben. Toch iets te schel. Maar de muziek is heerlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan haar steeds meer waarderen om heel eerlijk te zijn
Haar Blur-obsessie vind ik zo aandoenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Haar op zich wel maar kan haar stem niet altijd even goed hebben. Toch iets te schel. Maar de muziek is heerlijk
Heerlijk inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Haar Blur-obsessie vind ik zo aandoenlijk.En ze praat lekker lomp zonder 't aan te zetten, ik hou daar wel van. Niet van die tuthola's of van die geveinsde hipdoenerij. Gewoon, brommers kiek'n gedrag.
Ik heb nog nooit een film in 3D gezien, dus ik kan niet meepraten...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:34 schreef wolfrolf het volgende:
Goed topic Krijg jij ook koppijn van 3D films?? HIER IS DE 2D BRIL!!!!!!!!!!!!!11
Daarnet naar Abraham Lincoln geweest en mijn 2D bril heeft de film voor mij een genot gemaakt.
KUT 3D![]()
![]()
Dus.
Het is godverdomme te erg Noes dat 3D werkelijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een film in 3D gezien, dus ik kan niet meepraten...
Sowieso al jaren geleden dat ik naar de bios ben geweest, misschien al wel 15 jaar![]()
Ik ontkom er juist heel erg goed aanquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is godverdomme te erg Noes dat 3D werkelijk
[ afbeelding ]
Je ontkomt er op dit moment niet aan!![]()
![]()
![]()
Ze draaien geen "normale" versie! Het wordt steeds gekker!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ontkom er juist heel erg goed aan![]()
Kun je niet gewoon naar de normale versie gaan, dan? Of denk ik dan weer te simpel
Arme knul toch...quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ze draaien geen "normale" versie! Het wordt steeds gekker!
Maar met mijn 2D bril maak ik er voor mijn orgen wel een "normale" versie van. Maar dat kost me dan alsnog ¤1,50 extra.
Vloek scheld mopper
Ik ben ook nog nooit naar een 3d film geweest. Eigenlijk wel benieuwd wat ik er van vind, maar ik heb zoiets van, film is film dus gewoon 2d laten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een film in 3D gezien, dus ik kan niet meepraten...
Sowieso al jaren geleden dat ik naar de bios ben geweest, misschien al wel 15 jaar![]()
Mookquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit naar een 3d film geweest. Eigenlijk wel benieuwd wat ik er van vind, maar ik heb zoiets van, film is film dus gewoon 2d laten.
Sowieso een brilletje op moeten
Kan ik niet veel bij voorstellen, sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben ff Frank Dane aan het terugluisteren. Hij doet het leuk
Ja maar jij luistert radio 2quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik niet veel bij voorstellen, sorry
I knowquote:
De lueckste heb ik nu in mijn UIquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Die onderste!!![]()
![]()
Wat tof dat mensen zo meedoen
Tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De lueckste heb ik nu in mijn UI![]()
BEdtijd. Weer werken morgen!
die is inderdaad leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Die onderste!!![]()
![]()
Wat tof dat mensen zo meedoen
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:33 schreef Marcoss het volgende:
Giel vindt dit bandje vast ook helemaal wauw, wauw en wauw om ze daarna nooit meer te draaien
Deze versie van Ballada is dan wel weer origineelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage muziek.... Ik hou van experimenteel, maar heb wel m'n grenzen
Zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 08:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Deze versie van Ballada is dan wel weer origineel
quote:
Mop!quote:
Ik kijk zo af en toe wel, maar er gebeurt zo weinigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mop!![]()
Ik dacht dat ik voor een paar uur de lapo te pakken zou hebben
Yup. Stom topic in de zomermaanden... En dat terwijl ik dan juist snak naar afleidingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kijk zo af en toe wel, maar er gebeurt zo weinig
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup. Stom topic in de zomermaanden... En dat terwijl ik dan juist snak naar afleiding
Het is gewoon een zwart gat, de TT zegt het alquote:
Dat zou teveel hitsige pubers trekkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
Donkere grot had een betere TT geweest jwz
Hey Pinoquote:
kut hipstertwitter:Domien twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 18:10:34En toen boekte ik eindelijk een retourticket Amsterdam - New York. Het gaat gebeuren. Dit jaar nog! reageer retweet
Wat geniaal weerquote:
Wat is daar in godesnaam aan hipsters aan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:13 schreef Evertjan het volgende:
kut hipstertwitter:Domien twitterde op dinsdag 14-08-2012 om 18:10:34En toen boekte ik eindelijk een retourticket Amsterdam - New York. Het gaat gebeuren. Dit jaar nog! reageer retweet
geen idee maar ik kan me nu al irriteren aan de verhalen op de radio hoe geweldig NY was en wat hij er allemaal heeft gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is daar in godesnaam aan hipsters aan?
Ikmweet niet wat dit is, maar goeie muziek is t nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:08 schreef alors het volgende:
Goede muziek in de MT5, en dat allemaal dankzij de Spelen
Nee het is vast bij 1 nummer gebleven, ik ben alweer weggezapt, Madness werd gedraaid.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ikmweet niet wat dit is, maar goeie muziek is t niet
Madness is tof. En one day is ook een lekker plaatje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het is vast bij 1 nummer gebleven, ik ben alweer weggezapt, Madness werd gedraaid.
Dit ook jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
Wat een ongelofelijke trommelvliesterreur vind ik dat.
Volgende week megahit denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:15 schreef Cee het volgende:
Wat een ongelofelijke trommelvliesterreur vind ik dat.
Heeft gbttz niet net een single uit?quote:
Ohja, dat zal wel een democratische nek aan nek race worden dan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heeft gbttz niet net een single uit?
Het zijn ook echte nederlanders hequote:
Nou, echt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Het zijn ook echte nederlanders he
gruwel reclamequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:04 schreef wolfrolf het volgende:
Zo ik jongens ik zit aan een heerlijk glaasje Spa Citron
En ik MOET zeggen, IK PROF DAT ZE ER ECHTE CITRON IN DON
Dat.
wat ben je 67 ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ondanks dat is Spa Groen al eeuwig een bazenfrisdrankje
Want?quote:
ken echt niemand die dat drinkt tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Want?Het is gewoon echt 100.000 keer lekkerder dan Sprite en 7UP bijvoorbeeld.
Ik heb het ook al jaren niet meer gekocht, tot vandaag. Terwijl toen ik kleiner was ik het eigenlijk altijd dronk in een restaurant bijv.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ken echt niemand die dat drinkt tegenwoordig
7up. Punt. Niks is beter weg te krijgen bij het stappen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Want?Het is gewoon echt 100.000 keer lekkerder dan Sprite en 7UP bijvoorbeeld.
Rot op mens. Zeiksponsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
7up. Punt. Niks is beter weg te krijgen bij het stappen.
Flikker toch een end op, galbak! Ontzettende kwast dat je er bentquote:
Haha, 7UP. Fido Dido was wel heel erg leuk!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
Ik was eerst een 7Up meisje, nu ben ik meer van de Sprite. Sprite is right.
Sprite is ook erg goed te doen, iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
Ik was eerst een 7Up meisje, nu ben ik meer van de Sprite. Sprite is right.
Verdraaidquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Fido Dido. Je bent in de war met P Diddy.
Puff Daddy is wel een leuke manquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Fido Dido. Je bent in de war met P Diddy.
Puff Daddyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:24 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Puff Daddy is wel een leuke manLeuke rapper met fijne deuntjes
Zeg, laat dat jong eens in zijn waardequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Puff Daddy!
Welkom in 2012 Bladhark. Wtf is dat voor username anyway
Het scheelde niet veelquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
Het is hier weer oorverdovend stil![]()
Met een beetje mazzel komt wolfje ergens deze week terug en is hij ons niet vergeten
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
Mag ik even zeiken?Ik krijg trouwens 2 vrijkaarten van de bioscoop. Netjes van zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel
[..]
Ik krijg trouwens 2 vrijkaarten van de bioscoop. Netjes van ze![]()
Op de plee, denk ik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:02 schreef wolfrolf het volgende:
Waar hangt die Dagoduck uit trouwens? Heeft die iets belangrijkers te doen ofzo
Yepquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit de kraan. Ik ben goedkoop
Neehee, jij moet zeggen dat het best nog wel meevaltquote:
Waarom wil je dat ik lieg moppedopjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Neehee, jij moet zeggen dat het best nog wel meevalt
Dat willen alle vrouwen. We zitten niet te wachten op de waarheidquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom wil je dat ik lieg moppedopje
Bij twijfel, doen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:49 schreef DaMook het volgende:
Hooi. Twijfel of ik nog even naar een paar collega's ga die in het cafe zitten
.
Haha, maar om 1 uur sluit die alweerquote:
Ja, dan kan je maar een klein poosje, is ook niets aan...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, maar om 1 uur sluit die alweer. Ben er dan op zijn vroegst om 12 uur
. Denk dat ik maar lekker thuis bij de poesjes blijf. Morgen dan misschien
.
Nee daarom. Als ik morgen meega dan kan ik meteen om 23 uur meegaan is toch iets beterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan kan je maar een klein poosje, is ook niets aan...
Kijk. das een beter planquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee daarom. Als ik morgen meega dan kan ik meteen om 23 uur meegaan is toch iets beter.
Ja hequote:
De laatste tijd zijn de tumbleweeds niet aan te slepen hier...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:18 schreef DaMook het volgende:
Wat is het rustig hier ...
[..]
Ja he.
Ik hoopte hier nog wat gezelligheid te vinden, maar op jou na is het ver te zoekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn de tumbleweeds niet aan te slepen hier...
In het echt kijken is altijd beterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
Wat is er een aanbod aan 2ehands auto's... Je wordt overspoeld, ik ben het kwijt![]()
Morgen maar eens in het echt rondkijken, lijkt me beter
Zo gezellig ben ik op het moment ook niet, ben aan de klets via Wordfeud, via PM en WhatsApp ook nog een beetje daarnaast. En zoeken naar een auto, ik heb het drukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoopte hier nog wat gezelligheid te vinden, maar op jou na is het ver te zoeken.
[..]
In het echt kijken is altijd beter. Kun je ze zien, voelen, zitten en evt zelfs rijden. Kun je achteraf nog kijken of zo'n auto ergens anders goedkoper staat
.
Ach ja ook twitter is uitgestorven bij mij, best wel saai zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo gezellig ben ik op het moment ook niet, ben aan de klets via Wordfeud, via PM en WhatsApp ook nog een beetje daarnaast. En zoeken naar een auto, ik heb het druk
Wel gezellig![]()
Heb je gelijk in, zag een hele toffe Clio staan! Morgen maar eens kijken en ermee naar m'n eigen garage rijden. Monteur wil hem op de brug hebben en nakijken voor me, voordat ik hem koop.
Ik heb de tofste garage met de tofste, onwijs-matsende, gezellige en lieve monteurs
Het halve internet lijkt stil te liggen, Facebook is ook rustigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja ook twitter is uitgestorven bij mij, best wel saai zo.
Ah ok dat is wel fijn zo een garage. Had ik ook een, maar mijn auto heeft al tijden geen beurt gehad
, alleen apk en dat doe ik dan weer bij een relaxt keuringsstation. Moet er na 4 jaar helaas wel aan geloven, banden waren 1,7 en moeten minstens 1,6 zijn, dus moet nieuwe banden aanschaffen
.
Ja idd alles is stil momenteel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Het halve internet lijkt stil te liggen, Facebook is ook rustig![]()
Supertof zijn ze daar! Een tijd terug zijn ze 3u bezig geweest met een of andere reparatie, met 2 man. Ze hebben me 45 minuten gerekend voor 1 man![]()
Wanneer ik bel, volstaat m'n voornaam, ze weten direct wie ik ben. Kom er al jaren met veel plezier, leuk uitzicht ook![]()
![]()
Paar nieuwe bandjes scoren bij de Profile, niet duur en prima spul
Kijk, das beter! Huismerk van hun heeft ook een hoge kwaliteit, al jaren tevreden overquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja idd alles is stil momenteel.
Ah ok dat is wel een erg relaxte garage.
Ja daar wil ik ze ook gaan halen, werken wat mensen die ik ken dus misschien ook wat korting nog mogelijk.
Oktober/November maar een gaan kijken. Wil het net voor de winter doen zodat ik in de sneeuw iig een nieuw profiel hebquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, das beter! Huismerk van hun heeft ook een hoge kwaliteit, al jaren tevreden over
Hou hun Twitter in de gaten, ze geven regelmatig gratis sets wegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oktober/November maar een gaan kijken. Wil het net voor de winter doen zodat ik in de sneeuw iig een nieuw profiel heb.
Ik was er overigens zaterdag voor een koplampje, maar wist niet dat ze al om 4 uur dicht waren, was er om 10 over. Heeft ie uit zijn kofferbak zijn eigen reserve lampje gepakt en gegeven en gezegd dat ik deze week maar moest langskomen om te betalenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, das beter! Huismerk van hun heeft ook een hoge kwaliteit, al jaren tevreden over
Owwwww maar eens gaan volgen dan..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou hun Twitter in de gaten, ze geven regelmatig gratis sets weg![]()
/reclame
Herkenbaar! Hier zouden ze om 17:30 sluiten, ik belde 5 minuten van tevoren omdat ik in Meppel stond met een kapotte versnellingsbak en nog naar Hoogeveen moest rijden met een slakkegang. Zo'n 20km, was er pas ver na 18u, er stond een man of 6 op me te wachtenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was er overigens zaterdag voor een koplampje, maar wist niet dat ze al om 4 uur dicht waren, was er om 10 over. Heeft ie uit zijn kofferbak zijn eigen reserve lampje gepakt en gegeven en gezegd dat ik deze week maar moest langskomen om te betalen. Superservice al zeg ik het zelf
.
Ow dat is super..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar! Hier zouden ze om 17:30 sluiten, ik belde 5 minuten van tevoren omdat ik in Meppel stond met een kapotte versnellingsbak en nog naar Hoogeveen moest rijden met een slakkegang. Zo'n 20km, was er pas ver na 18u, er stond een man of 6 op me te wachten
quote:
Tablets sowiesoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
iPad spelletjes zijn verslavend, nu maar slapen dan
Echt ideale apparatenquote:
quote:
Ik heb nog nooit zo vaak GVD gehoord op de radioquote:
Hahaha ik vind ramon echt wel leukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]Leuk om mee te prutsen!
[..]
Ik heb nog nooit zo vaak GVD gehoord op de radio
Op tv zie ik hem nooit, klusjesmannen volg ik niet. Op radio maak ik hem vaak mee, zit in de dinsdagnacht vaak nog aan mijn werk voor schoolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hahaha ik vind ramon echt wel leuk, ook op tv trouwens.
Klusjesmannen moet je dan toch eens gaan kijken, heerlijke nietszeggende tvquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Op tv zie ik hem nooit, klusjesmannen volg ik niet. Op radio maak ik hem vaak mee, zit in de dinsdagnacht vaak nog aan mijn werk voor school
Hier liet er eentje een enorme ruft vanavondquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:24 schreef DaMook het volgende:
Hehe, Mac weet eindelijk hoe ze wil gaan liggen. Draaikontje
.
Net nu ik op wil gaan staan voor nieuw drinken.
Ik kijk amper tv! Als ik op de bank ga hangen dan kom ik er zo moeilijk weer af en wordt het veel te laatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klusjesmannen moet je dan toch eens gaan kijken, heerlijke nietszeggende tv.
Haha, ruften heb ik nog niet meegemaakt, wel dat de kattenbak vanavond zo vervuild was dat ze het niet meer konden begravenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier liet er eentje een enorme ruft vanavond![]()
[..]
Ik kijk amper tv! Als ik op de bank ga hangen dan kom ik er zo moeilijk weer af en wordt het veel te laat
Had ik ook nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, ruften heb ik nog niet meegemaakt, wel dat de kattenbak vanavond zo vervuild was dat ze het niet meer konden begraven. Zorgen dat dat niet meer gebeurd iig. Wel een beetje fout van mezelf
.
Haha ze wist zelf waarschijnlijk ook niet wat er gebeurdequote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Had ik ook nog nooit meegemaakt![]()
En heel erg onschuldig van zich af kijken, het kreng![]()
Zo ver kan ik het hier niet eens laten komen met de bak, gaan ze protesteren
Het beest kijkt altijd onschuldig, ook al hangt ze op de kop in de gordijnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha ze wist zelf waarschijnlijk ook niet wat er gebeurde.
Ja ik hoorde gemiauw en weinig gegraaf, toen ik ging kijken lagen er drollen onbegraven. Dat ga ik veel beter bij houden. Voer en drinken hou ik iig wel al goed bij. Maar het mag de mormels aan niets ontbreken, ook niet aan een schone bak dus. Liever dat hun eten hebben dan ik.
Daar begin ik niet aan, is weer zoiets waarmee ik niet kan stoppenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 01:54 schreef DaMook het volgende:
Ik ga maar eens kijken of ik nog wat songpop dingen kan gaan doen. Mac ligt heerlijk rustig nu iig
.
Haha volgens mij kunnen ze niet anders dan ondeugend kijken als ze niets doen en onschuldig kijken als ze wel wat doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Het beest kijkt altijd onschuldig, ook al hangt ze op de kop in de gordijnen![]()
![]()
En goed bezig!
[..]
Daar begin ik niet aan, is weer zoiets waarmee ik niet kan stoppen
Draken zijn het! Al ligt die oude van mij de hele avond al op mijn plekje op de bank te snurken, in de hoop dat ik erbij kom liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha volgens mij kunnen ze niet anders dan ondeugend kijken als ze niets doen en onschuldig kijken als ze wel wat doen.
Haha ja klopt. Al heb ik het een week of 2 wat minder gedaan, maar het is leuk vermaak.
WF doe ik echt al een tijdje niet meer aan, drawsomething eigenlijk ook niet meer, enige wat ik nog speel is songpopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Draken zijn het! Al ligt die oude van mij de hele avond al op mijn plekje op de bank te snurken, in de hoop dat ik erbij kom liggen![]()
Ik heb nog een paar potjes in Wordfeud lopen, maar dat is nog te doen. Draw Something werk ik nog een keer per maand oid bij en songpop ga ik echt niet aan beginnen. Zelfbescherming![]()
Ik weet dat ik het leuk vind en dat ik er ook goed in ga zijn, ik raad al van jongs af aan intro's
Bij Wordfeud heb je iig nog 72u de tijd als je niet veel zin hebt en bij Draw Something is er volgens mij helemaal geen limiet. Ik word alleen erg vaak gepordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
WF doe ik echt al een tijdje niet meer aan, drawsomething eigenlijk ook niet meer, enige wat ik nog speel is songpop. Misschien die andere ook maar weer eens oppakken als afleiding
. Wel wanneer ik zin heb dan.
Porren doe ik niet aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij Wordfeud heb je iig nog 72u de tijd als je niet veel zin hebt en bij Draw Something is er volgens mij helemaal geen limiet. Ik word alleen erg vaak gepord
Ik trek me er gewoon niks van aan! Op m'n telefoon heb ik het niet meer, alleen op tablet. En die heb ik toch niet de hele dag bij me, dat scheeltquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Porren doe ik niet aan, die limiet vind ik soms wel lastig eigenlijk
. Maar bij song pop wordt de score elke week gereset, dus als je een spel wint moet je eigenlijk gewoon stoppen
.
Haha, tof!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:16 schreef DaMook het volgende:
Ahhhh, Mac vind mij toch fijner liggen dan de krabpaal. Leuuuuk
Oww dat doe ik ook niet, ze wachten maar tot ik zin en tijd hebquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik trek me er gewoon niks van aan! Op m'n telefoon heb ik het niet meer, alleen op tablet. En die heb ik toch niet de hele dag bij me, dat scheelt
[..]
Haha, tof!
Juist, zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oww dat doe ik ook niet, ze wachten maar tot ik zin en tijd heb.
Ja erg fijn, heb veel steun aan de poezels nu.
Maaaaar ik ga nu wel slapenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker weten.
Juist, zo denk ik er ook over![]()
En mooi, geeft vast wat afleiding
Ik ben toch maar even voor de tv gekropen, ben uitgekletstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maaaaar ik ga nu wel slapen. Sorry wil je niet alleen achterlaten
.
Truste
Gelukkig, spreek je morgen wel weer denk ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben toch maar even voor de tv gekropen, ben uitgekletst![]()
Vermaak me prima![]()
Slaap lekker!
Ja. Je snapt dat ze jou gewoon willen sandwichen tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Het halve internet lijkt stil te liggen, Facebook is ook rustig![]()
Supertof zijn ze daar! Een tijd terug zijn ze 3u bezig geweest met een of andere reparatie, met 2 man. Ze hebben me 45 minuten gerekend voor 1 man![]()
Wanneer ik bel, volstaat m'n voornaam, ze weten direct wie ik ben. Kom er al jaren met veel plezier, leuk uitzicht ook![]()
![]()
Natuurlijk begrijp ik dat. Iedereen heeft zo z'n wensenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Je snapt dat ze jou gewoon willen sandwichen toch
Schiet het een beetje op?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Lekker muziekje om bij te schilderen, eigenlijk al de hele ochtend
Een beetje. Ik werk hard door, maar ik heb wat rotte stukken moeten behandelen, wat me bij elkaar al een dag extra werk heeft opgeleverd.quote:
Ai, das balen... Gelukkig ben je zeer handigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een beetje. Ik werk hard door, maar ik heb wat rotte stukken moeten behandelen, wat me bij elkaar al een dag extra werk heeft opgeleverd.
En ik ben weer wat handiger gewordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ai, das balen... Gelukkig ben je zeer handig
Broertjes zijn tof, die van mij gaat zo mee op autojachtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ik ben weer wat handiger geworden
Gister ook hulp gehad van m'n broertje, dat schoot ook wel op. Maar ik ga nu weer plamuren en schuren, joepie...
Jij succes met je autojachtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Broertjes zijn tof, die van mij gaat zo mee op autojacht![]()
Succes!
Thanks!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij succes met je autojacht.
Mogguhuhhh middag
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |