is vaak ook nog goedkoper dan de 3d versie, maar ja, als je matties naar de 3d versie willen wordt je er al snel uitgestemd, daar is het voor denk ik.quote:Op maandag 26 september 2011 23:05 schreef Timo20 het volgende:
je kunt natuurlijk die 10 dollar ook sparen en gewoon de 2D versies gaan kijken![]()
Dus handig! Mijne is al besteld!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:52 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
is vaak ook nog goedkoper dan de 3d versie, maar ja, als je matties naar de 3d versie willen wordt je er al snel uitgestemd, daar is het voor denk ik.
Ja een bril met verkleinende glazenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:16 schreef Farenji het volgende:
Ik vind mijn tv veel te groot, krijg er nekpijn van. Bestaat er ook een bril die het scherm een stuk kleiner maakt?
Dat lukt je alleen niet meer anno 2012. Bijna geen enkele film laat je de keus. Ice Age 4 wel, wat opvallend is, aangezien het 3D effect bij animatiefilms het meest storend / nep is.quote:Op maandag 26 september 2011 23:05 schreef Timo20 het volgende:
je kunt natuurlijk die 10 dollar ook sparen en gewoon de 2D versies gaan kijken![]()
Gastquote:Op zondag 8 juli 2012 20:58 schreef Lastpost het volgende:
Ik zie standaard al 2D met dat brilletje.
Cataract FTW.
Niet dat ik weet. Ik draag geen bril ofzo ik zie perfect.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:36 schreef MrBaas het volgende:
Zijn jullie gehandicapt ofzo dat jullie daar hoofdpijn van krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |