Ik werk als boekhouder bij een machinefabriek he, maar directeur zit in China dus als er wat ''belangrijke'' mensen zouden komen zou ik ze moeten vertellen dat ze later terug mogen komen. Word ik gebeld door iemand in de fabriek dat er een bobo voor de deur stond, het codewoord voor zo'n arbeidsinspectieventje. Waren een maand geleden ook langs geweest maar het is niet bepaald allemaal in orde dus die waren toen niet zo blij. Nu kwam ie kijken of het beter was, terwijl de deadline 1 oktober was. Ik vertel hem dus vriendelijk dat hij te vroeg was en dat het geen zin had dat ie kwam, zegt ie opeens 'dat ie de fabriek wel even kon laten sluiten als ik zo geheimzinnig bleef doen'.

Nouja, jullie kunnen wel raden dat ik dan een beetje tegendraads word en hem heel kortaf antwoorden gaf, rondleiding van niets en niet met personeel liet spreken. Ging ie boos weg en zei hij dat hij voor 1 september wel weer terug zou komen. Ik zei dat hij 1 oktober pas weer langs mag komen, wordt hij weer boos en zegt hij 1 september ben ik er weer. Ik roep hem terwijl hij in de auto stapt na dat hij vooral niet hoeft te komen. Ik laat de receptioniste een mailtje sturen naar de arbeidsinspectie dat ik de gang van zaken niet al te normaal vond, word ik gebeld door die vent dat hij zijn excuses aan wil bieden.

Als je zo op je strepen wilt staan emigreer je naar Italië en ga je dit doen:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.