het belangrijkste staat in de cloud..quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:37 schreef vogelkooi het volgende:
Wat gebuiken jullie als backup plan? harde schijf ergens die om de zoveel tijd wordt geupdate? Of via cloud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even jullie hartjes ontdooien.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Goh sherlock.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef bobbernaut het volgende:
Imgur is door iemand van Reddit gemacht!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:44 schreef Lorrelies het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even jullie hartjes ontdooien.SPOILER: i have a heart of stoneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gebeld?quote:
Ben je op Gamescom vandaag?quote:
nietquote:
Kijk dan gewoon op één van de twee, dan heb je nergens last vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:26 schreef bobbernaut het volgende:
Godverdomme man, gister was posts op Reddit bekeken, foto's enzo..
Zie ik ze nu allemaal op 9Gag terug... ( Ja ja ik kijk naar 9gag, waarom weet ik niet..)
Echt fucking gay.
En al die "Gags" die "Hot" zijn hebben serieus bijna allemaal een spellings fout, doen ze dat expres ofzo?!
9Gag is gay.
RICKOKUN JONGEquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:18 schreef RickoKun het volgende:
hey mesnen km op gan minecrfat dspele
welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hahahaha bobje durfde niet te praten op skype
Kom nu skype danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hahahaha bobje durfde niet te praten op skype
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |