Hahaquote:
Wow, 30 euro? :| Ik at altijd bij één waar het maar 24 of 25 wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef vogelkooi het volgende:
Net terug van en wok restaurant waar je voor 30 euro onbeperkt kan eten en drinken, ze haalde mijn bestek aan het eind weg, omdat ik te veel at... En Ik ben al dun, en niet het gezonde mollige uiterlijk van aldie. Maar iedereen vroeg waar ik het hield, al het eten bedoel ik dus.
Wokrestaurants.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef vogelkooi het volgende:
Net terug van en wok restaurant waar je voor 30 euro onbeperkt kan eten en drinken, ze haalde mijn bestek aan het eind weg, omdat ik te veel at... En Ik ben al dun, en niet het gezonde mollige uiterlijk van aldie. Maar iedereen vroeg waar ik het hield, al het eten bedoel ik dus.
Schoften, ik zou met de hand verder eten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:20 schreef vogelkooi het volgende:
Welke bakker werk je en welke dagen/uren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Lorrelies het volgende:
Precies
En ik kon niet bij mijn pappa gaan wonen want die besloot 25km verderop te gaan zitten
Oh, en met een vrouw te gaan die twee jonge kinderen heeft.
Maar ik geef 'm groot gelijk, I mean, mijn moeder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |