HOSSELBOIIquote:
Daar heb je geen verstand voor nodig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef bobbernaut het volgende:
Wie heeft hier verstand van apple/itunes?
Inderdaad, dat was toch waar apple bekent om stond?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daar heb je geen verstand voor nodig.
-____- nee lees mn topic, dat is apple logica, kan ik niks aan doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg wel weer wat over de gebruikers, Hebben geen verstand.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
Als ik in iTunes wil inloggen met mijn apple ID is mijn wachtwoord fout. (niet gehackt, gewoon vergeten).
Dan doe ik wachtwoord vergeten, stel m opnieuw in (ID controle dmv email) en ik krijg een mail van apple.
Wachtwoord opnieuw ingesteld, krijg weer een mail. (geen bijzondere.)
Dan wil ik weer in iTunes inloggen met de apple ID die ik zojuist een nieuw wachtwoord heb gegeven, doet ie t niet.
Er staat: Deze Apple ID is nog niet gebruikt met de iTunes Store. Controleer uw accountinformatie.
Maar ik heb net toch mijn wachtwoord ingesteld enzo, dus ik heb toch wel een apple ID?
En als ik dan klik op Apple ID aanmaken en dan een Apple ID maak staat er dat mn email al in gebruik is. Maar ik kan alsnog niet inloggen in de itunes store omdat er geen Apple ID bestaat met mijn email?
Kan iemand helpen?
Check dan mn topic/reactie 2 post boven ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:12 schreef TJV het volgende:
Als je zelfs Apple niet snapt dan ben je echt een josti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |