Was duidelijk oprecht.quote:
Mwha, helemaal flippen omdat je 1 tegengoal krijgt terwijl je al 5-0 voor staat?quote:
Ajax speelde ook wel heel slordig hoor. Al moet er wel bij gezegd worden (Wat uiteraard niet in de NOS samenvatting zatquote:
Ja dus? winnen zouden ze wel gaan doen maar waarom meer energie verspelen dan nodig is als een donderspeech ook effect (kan) heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, helemaal flippen omdat je 1 tegengoal krijgt terwijl je al 5-0 voor staat?
Ook nog zo opvallend voor de camera.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, helemaal flippen omdat je 1 tegengoal krijgt terwijl je al 5-0 voor staat?
Ook nog zo opvallend voor de camera.
Gisteren hadden ze een afgekeurde goal ook maar weer geskipt (hoewel terecht afgekeurd)quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax speelde ook wel heel slordig hoor. Al moet er wel bij gezegd worden (Wat uiteraard niet in de NOS samenvatting zat) Dat De Boer zelf 2 wissels toepastte terwijl de corner nog getrapt moest worden.
Hij was echt dramatisch.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snoeks heeft weer een leuke grap hoor
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zitten we morgen naar GRO-PSV te kijken, wetende dat het 3-0 voor groningen is geworden.
Waarom ben je zoveel met PSV bezig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zitten we morgen naar GRO-PSV te kijken, wetende dat het 3-0 voor groningen is geworden.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen zekerste weten, PSV onderuit in groningen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ook de man die zei dat RKC PSV zou verslaan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat zondag onderuit bij Groningen. Mark my words
Déjà vu zou dat dan zijn, ik heb overigens nog niks gezien,quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga huilen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom ben je zoveel met PSV bezig?
[..]
[..]
[..]
Ik huil niet, maar valt gewoon op.quote:
Ik zal dan netjes mijn mond houden over de uitslagquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Déjà vuzou dat dan zijn, ik heb overigens nog niks gezien,
maar een slecht voorgevoel zegt me dat ajax dik gewonnen heeft van kwak nac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |