Oh oke.. Dat FC Groningen 40-years logo van vorig seizoen was ook al niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC bestaat dit jaar 100 jaar
Mis ik nou iets of wat? Ik kijk ook NED1.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
Büttner dus toch in de overgang betrokken?
Dacht dat dat onzin was.
'om de overgang te versoepelen heeft Vitesse nu ook buttner in de overgang (van janssen) betrokken.'quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mis ik nou iets of wat? Ik kijk ook NED1.
Wat zei die?
zijn ze wel gewend in Arnhemquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
Lelijk stadion trouwens zeg. Echt oerlelijk dat je tegen beton aankijkt ipv publiek.
Die zullen ze er wel bij nemen voor de penalty's.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
'om de overgang te versoepelen heeft Vitesse nu ook buttner in de overgang (van janssen) betrokken.'
Vergeet de vrije trappen niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zullen ze er wel bij nemen voor de penalty's.
Fuck, hier hetzelfdequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Hintum heb ik in mijn team volgens mij, tering man.
Hij eiste extra geld waardoor alle partijen de transfer afbliezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik volg dat rondom die Büttner ook niet echt meer trouwens, waarom is hij nou niet naar Southampton gegaan?
Kan mij niet voorstellen dat ze hem nu willen ruilen terwijl die eerst nog 5 miljoen moest kosten.
Drinkpauzes om de 10 minuten maar dan met Fifa reclames.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze hitte is nog maar een voorproefje voor dat WK in Qatar...
Ik vind Ajax met de huidige selectie zéker zwakker dan FC Twente (die voor mij écht favoriet zijn voor het kampioenschap) en vergelijkbaar met AZ en PSV. Moet kunnen, maar het muntje zal dit seizoen denk ik net níet goed vallen als je zulke belangrijke spelers mist.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
Onzin, met deze selectie spelen we ook mee om de prijzen.
Blind is al moe als hij 3 meter loopt.quote:
True. We zijn ook slechts kandidaat, maar zeker geen favoriet iddquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Ajax met de huidige selectie zéker zwakker dan FC Twente (die voor mij écht favoriet zijn voor het kampioenschap) en vergelijkbaar met AZ en PSV. Moet kunnen, maar het muntje zal dit seizoen denk ik net níet goed vallen als je zulke belangrijke spelers mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |