Donald en Ramos inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
Al 2 rode kaarten (die ik weet) in de eerste ronde
Valt mee toch?. Al hadden het er eigenlijk 0 moeten zijn, was Donald niet te zwaar bestraft en Ramos geboren met meer dan 1 hersencelquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
Al 2 rode kaarten (die ik weet) in de eerste ronde
"Thats not you he"quote:
Oh oke.. Dat FC Groningen 40-years logo van vorig seizoen was ook al niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC bestaat dit jaar 100 jaar
Mis ik nou iets of wat? Ik kijk ook NED1.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
Büttner dus toch in de overgang betrokken?
Dacht dat dat onzin was.
'om de overgang te versoepelen heeft Vitesse nu ook buttner in de overgang (van janssen) betrokken.'quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mis ik nou iets of wat? Ik kijk ook NED1.
Wat zei die?
zijn ze wel gewend in Arnhemquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:06 schreef GGMM het volgende:
Lelijk stadion trouwens zeg. Echt oerlelijk dat je tegen beton aankijkt ipv publiek.
Die zullen ze er wel bij nemen voor de penalty's.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
'om de overgang te versoepelen heeft Vitesse nu ook buttner in de overgang (van janssen) betrokken.'
Vergeet de vrije trappen niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die zullen ze er wel bij nemen voor de penalty's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |