abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115517421
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:48 schreef Loppe het volgende:

[..]

Aah Westers, ja, dat maakt alles goed.
Zeker ik distantieer mezelf van regimes die van dieven de hand afhakken en homo's ophangen in het openbaar dus.
pi_115517923
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Zeker ik distantieer mezelf van regimes die van dieven de hand afhakken en homo's ophangen in het openbaar dus.
Ik distantieer me van regimes die denken dat alles op te lossen valt door oorlog te voeren.
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:10:06 #183
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115518159
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat Iran een schurkenregime heeft wat verdreven dient te worden.
nederland ook, platbombarderen dan maar?

(overigens ben ik het oneens dat iran een schurkenregime heeft maar ok)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_115519213
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nederland ook, platbombarderen dan maar?

(overigens ben ik het oneens dat iran een schurkenregime heeft maar ok)
In elk geval niet in de zin dat het land andere landen aanvalt: de laatste 100 jaar tenminste niet.
Israel valt zowat om het jaar een van de buren aan.

En in welk land de bevolking het beter heeft, Iran of Israel, staat helemaal te bezien.
Daarnaast: als er een van de 2 landen westers is, is het Iran. Perzen zijn Indo-Germanen, joden zijn Semieten.

Iran heeft het non-proliferatieverdrag getekend, Israel niet. Idem met de verdragen betreffende oorlogsmisdaden. Dat, die niet-ondertekening van dat verdrag, is de enige reden dat Israel geen oorlogsmisdaden kan begaan. Dat wil zeggen: ze kunnen als beesten tekeer gaan, maar niet voor die misdaden voor het gerecht gesleept worden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115519426
Ik wacht al jaren op een aanval van Israel op Iran en de Hezbollah.

De Hezbollah werd finaal afgemaakt in de oorlog van 2006. Het is al zes jaar rustig bij de grens Libanon/Israel.

Tijd voor Israel om nu voor eens en altijd af te rekenen met de sjietische terreurbeweging.

Ook hoog tijd om de Sinai die vol met terreurbedoeinen zit plat te leggen.

En als kroon op het werk de gehele Iraanse militaire infrastructuur kapot te bombarderen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:04:25 #186
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_115520425
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:32 schreef Kees22 het volgende:
En in welk land de bevolking het beter heeft, Iran of Israel, staat helemaal te bezien.
Ik merk dat je hecht aan vrijheid van geloof.

quote:
Daarnaast: als er een van de 2 landen westers is, is het Iran. Perzen zijn Indo-Germanen, joden zijn Semieten.
En aan de verklaring van menselijk gedrag met behulp van de nieuwste genetische klassen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TitusPullo op 13-08-2012 18:16:03 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_115520797
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:37 schreef Marlan het volgende:

En als kroon op het werk de gehele Iraanse militaire infrastructuur kapot te bombarderen.
Dus naast dat die mensen onderdrukt worden door hun eigen machthebbers, moeten ze ook nog eens bommen afkomstig uit het 'vrije' westen accepteren. En hoe gaat dat de sfeer in het midden oosten positief beinvloeden?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:59:17 #188
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_115522273
quote:
14s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:37 schreef Marlan het volgende:
Ik wacht al jaren op een aanval van Israel op Iran en de Hezbollah.

De Hezbollah werd finaal afgemaakt in de oorlog van 2006. Het is al zes jaar rustig bij de grens Libanon/Israel.

Tijd voor Israel om nu voor eens en altijd af te rekenen met de sjietische terreurbeweging.

Ook hoog tijd om de Sinai die vol met terreurbedoeinen zit plat te leggen.

mogen ze ook jouw huis kapot bombarderen? :)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 13 augustus 2012 @ 19:07:54 #189
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_115522579
Israel en het Westen tegen Iran ,China en Rusland.
Popcorn TV c_/
  maandag 13 augustus 2012 @ 19:09:55 #190
235357 TitusPullo
pi_115522656
Dat een regering democratisch gekozen is, wil nog niet zeggen dat het geen schurkenregime is. Nixon is herkozen met een overweldigende meerderheid van stemmen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 13 augustus 2012 @ 19:12:35 #191
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_115522741
quote:
7s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:01 schreef Smoofie het volgende:
Ahjoh, oorlog is goed voor de business man.
Niet in dit geval
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 13 augustus 2012 @ 19:33:56 #192
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_115523577
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef LXIV het volgende:
En als de Arabieren slim waren (zijn ze niet), dan hadden ze Israel gewoon geaccepteerd. Met wederzijdse handel, gebruik van de technologische kennis van Israel, etc. hadden ze de welvaart in hun eigen landen een enorme boost kunnen geven. Net zoals de Chinezen (wel slim) dat met Hong Kong gedaan hebben.

De haat tegen Israel is vooral een item voor binnenlands gebruik. Om de bevolking achter de leiders te houden, gehoorzaam te houden en een zondebok te hebben voor het eigen falen. Want ze kunnen helemaal niks daar. Niks kwalitatief goeds produceren, niks organiseren, geen oorlog winnen, niks uitvinden of ontdekken. Wanneer ze geen olie hadden en hulp vanuit het Westen dan zouden ze massaal omkomen en allemaal in zeer bittere armoede leven. Het is allemaal gewoon jaloezie.
_O_
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_115524692
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In elk geval niet in de zin dat het land andere landen aanvalt: de laatste 100 jaar tenminste niet.
Israel valt zowat om het jaar een van de buren aan.

Iran heeft het non-proliferatieverdrag getekend, Israel niet. Idem met de verdragen betreffende oorlogsmisdaden. Dat, die niet-ondertekening van dat verdrag, is de enige reden dat Israel geen oorlogsmisdaden kan begaan. Dat wil zeggen: ze kunnen als beesten tekeer gaan, maar niet voor die misdaden voor het gerecht gesleept worden.
Wat een flauwekul. Miljoenen Iraniers stemmen af op de Israelische radio omdat ze hun regime haten.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 13-08-2012 20:16:54 ]
pi_115525320
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:07 schreef Revolution-NL het volgende:
Israel en het Westen tegen Iran ,China en Rusland.
Popcorn TV c_/
Niet echt. Want als Rusland en China echt mee gaan doen is het Westen zo weggevaagd ;) .
pi_115525526
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:09 schreef TitusPullo het volgende:
Dat een regering democratisch gekozen is, wil nog niet zeggen dat het geen schurkenregime is. Nixon is herkozen met een overweldigende meerderheid van stemmen.
Een regime is breder dan een toevallig gekozen president.
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:17:53 #196
235357 TitusPullo
pi_115525598
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een regime is breder dan een toevallig gekozen president.
Dat klopt, het kan ook de legertop omvatten.
pi_115526232
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:17 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat klopt, het kan ook de legertop omvatten.
Democratisch gekozen is dus wel degelijk een symbool van een gezond regime, zeker niet alles, volledig met je eens.
pi_115526782
quote:
99s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vraag me dan eerder af hoe die vliegtuigen bij Iran komen. Knijpen Syrië en Irak dan gewoon een oogje dicht als er een groep Israelische vliegtuigen overheen jaagt?

Een luchtaanval op buurland syrie is 'even' snel heen&terug vliegen. Iran is qua afstand toch langer vliegen/meer kans op ontdekking.
Van syrie is weinig meer over en Irak stelt ook niets voor. Met verouderde russische wapens wel wat kans op SAM aanvallen, maar met wat tactische strikes is er hopsa een pad naar Iran gebaand, geen punt. Israel heeft Na de VS en wellicht China het meest geavanceerde leger.
Whatever...
pi_115526887
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef QBay het volgende:

[..]

Niet echt. Want als Rusland en China echt mee gaan doen is het Westen zo weggevaagd ;) .
Rusland en China, die winnen het op shear numbers al makkelijk. Tel erbij op dat Europa al half ontwapend is (waar zijn onze leopards en f16's heen?) tegen China en Rusland samen hebben we weinig in te brengen als de VS en de Britten niet heel snel in actie komen. (en vlak de britten niet uit, ze roepen niet zo hard, maar bezitten een flinke vloot).
Whatever...
  maandag 13 augustus 2012 @ 20:55:31 #200
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_115527554
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef QBay het volgende:

[..]

Ze zouden nooit zo'n groot gebied kunnen veroveren ;) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')