SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Bedankt voor de tip. Ik ga kijken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Heren, dames.
Net mijn oma aan de telefoon gehad, zij heeft oa de Bersiap tijd in Nederlands Indië doorgemaakt.
Zij attendeerde mij op een docu om 18:50 op Nederland 2
Kijken dus!
http://www.nederland2.nl/(...)nen/uitzending/33594
[..]
Epic triest.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik ga kijken.
Kon mijn vader zich ook zo druk om maken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Mijn oma, die ik nog geen uur geleden aan de telefoon had, zei dat die jongens die gingen, en daarna "verwelkomt" werden in Nederland als "moordenaars" niets te verwijten valt.
Triest hoe toen "onze" jongens werden onthaald
Nu kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kon mijn vader zich ook zo druk om maken.
Staat al op NL2quote:
Hier ook, en pleur op met dat Rijksmuseum, ik wil die docu zienquote:
Docu over Ned. Indie aan het kijkenquote:
squote:Op zondag 12 augustus 2012 19:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Docu over Ned. Indie aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |