FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 12-08-2012 om 17:06:29Assaidi duidelijk: als Ajax mij niet meer salaris biedt, blijf ik bij Heerenveen. reageer retweet
geld was toch geen probleem?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:markvanrijswijk twitterde op zondag 12-08-2012 om 17:06:29Assaidi duidelijk: als Ajax mij niet meer salaris biedt, blijf ik bij Heerenveen. reageer retweet
quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Gramulanion het volgende:
nu.nlquote:'Newcastle United bereikt akkoord met Ajax over Anita'
HOOFDDORP - Newcastle United heeft met Ajax een akkoord bereikt over de transfer van Vurnon Anita. De middenvelder stond al enige tijd in de belangstelling van de Premier League-club.
Foto: ProShots
Newcastle verhoogde vrijdag het bod op Anita naar acht miljoen euro en nu zijn beide clubs tot overeenstemming gekomen, zo meldt Sky Sports.
Anita ondergaat maandag waarschijnlijk een medische keuring bij 'The Magpies'.
Als verdedigende middenvelder had hij vorig seizoen een belangrijk aandeel in de landstitel van Ajax. Zijn contract loopt nog door tot medio 2014.
Trainer Frank de Boer van de titelverdediger heeft herhaaldelijk aangegeven dat hij Anita wil behouden.
Met zijn 108 eredivisieduels is de middenvelder een van de meest ervaren spelers in de Ajax-selectie.
Serero speelt aardig, maar wint geen duelquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk dat middenveld Serero - Anita - de Jong
Zal afhankelijk zijn van de stand.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef Yi-Long het volgende:
Zal Anita straks nog wel een publiekswissel/afscheidswissel krijgen...!?
Dan blijft hij toch lekker bij Heerenveenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:08 schreef Gramulanion het volgende:
Er komt niemand zo neequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:26 schreef Pedroso het volgende:
Zo te horen zou Assaidi het salaris krijgen wat ie ook bij Heerenveen verdiend.
Begrijp ik dan ook weer niet van Ajax, zo kun je geen enkele speler halen waarschijnlijk.
Als je subtopsalarissen biedt dan krijg je ook alleen maar subtoppers binnen.
Is die al. in zijn eigen zuinige wereldjequote:Op zondag 12 augustus 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet Marc eens wakker worden
Zou hij iedere dag 1 eurocent overmaken naar zijn spaarrekening?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Is die al. in zijn eigen zuinige wereldje
ja . Ook gaat hij elke dag zijn geld tellen in zijn pakhuis net als Dagobertquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij iedere dag 1 eurocent overmaken naar zijn spaarrekening?
zwemmend in al zijn 1centen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:35 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja . Ook gaat hij elke dag zijn geld tellen in zijn pakhuis net als Dagobert
Janssenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:40 schreef Yi-Long het volgende:
...en opnieuw een prima goal. Knap hoor.
Hopen dat Fischer er snel in komt en wat leuks kan doen. Of wellicht Janssen.
Sowieso nog niks van hem gezien deze wedstrijd.quote:
Gast, verdedigend ging het gewoon heel goed. Op die 5 minuten na van 45-50.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:07 schreef TIM-846 het volgende:
Was te verwachten dit. Veel beter gaat het niet worden zonder versterkingen (vooral achterin)..
ja en nu sta je achter, dus helemaal niet goed als je dit eindresultaat hebtquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, verdedigend ging het gewoon heel goed. Op die 5 minuten na van 45-50.
Tja, het gaat om resultaat hè. Blind had toch weer een paar foutjes en zelfs Toby zag er niet lekker uit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hoop dat Derk heel snel fit is voor op links dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd zeg. Ik heb genoten.
Mag die Sana de volgende keer in de basis starten?![]()
Gebeurde wel, extreem triest maar wat doe je eraanquote:
Gast, alsjeblieftquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef stoeltafel het volgende:
Gvd kenker begin
Nu alweer achter de feiten aan:(
Welke feiten? 2 punten achter op Twente? Komt wel goed. De komende weken moeten we punten pakken. Ajax heeft een redelijk makkelijk programma.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef stoeltafel het volgende:
Gvd kenker begin
Nu alweer achter de feiten aan:(
AZ laat maar 5 minuten wat zien aanvallend gezien. Verder is het allemaal erg zwak wat ze doen. Dan is het ook niet moeilijk om te verdedigen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom, 1 punt voor op de gedoodverfde titelkandidaat. En een gelijkspel tegen AZ is niet per se een slecht resultaat. Zeker niet als je nagaat dat Boerrigter, Eriksen, Sulejmani, enz nog ontbreken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
Welke feiten? 2 punten achter op Twente? Komt wel goed. De komende weken moeten we punten pakken. Ajax heeft een redelijk makkelijk programma.
Janssen is zo nuttig. Jammer dat het niet altijd gezien wordt. Ik zou het echt jammer vinden als hij weg gaat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Theo die de aanval opzet.
zou ideaal zijn als je die voor lastige situaties achter de hand hebt. Lekker houden.
Het meest knappe aan dat schot van Theo was ook nog als je ziet waar hij tussendoor moest schieten. Erg lastige positie, veel mensen dicht op hem, en toch nog zo'n geweldig schot.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:25 schreef KingRoland het volgende:
Laatste schot van Theomoest er gewoon in. Top gozer gewoon.
Nee. Er kwam 1 voorzet aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Lukoki speelde de 2e helft beter en zn voorzetten kwamen zelfs aan..
Ze raken nu al in paniek in Eindhovenquote:Politie verricht acht arrestaties na RKC-PSV
WAALWIJK - Acht PSV-supporters zijn zaterdag na afloop van de voetbalwedstrijd RKC Waalwijk - PSV gearresteerd.
Ze kregen allemaal proces-verbaal wegens het verstoren van de openbare orde.
De Eindhovense voetbalclub speelde zaterdagavond de competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk. De wedstrijd eindigde in het voordeel van RKC Waalwijk (3-2). Voorafgaand aan de wedstrijd was de sfeer goed in de binnenstad van Waalwijk, waar al veel supporters op de terrassen waren neergestreken.
Na afloop van de wedstrijd moest de politie in actie komen bij een café in de Putstraat in Waalwijk. PSV supporters gooiden daar terrasmeubilair en fietsen over straat. De politie verrichtte acht arrestaties. Tegen de arrestanten is proces-verbaal opgemaakt wegens het verstoren van de openbare orde. Na de verhoren zijn alle verdachten weer in vrijheid gesteld.
Dat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Janssen is zo nuttig. Jammer dat het niet altijd gezien wordt. Ik zou het echt jammer vinden als hij weg gaat.
De Jong zou ideaal gezien heel dicht achter de spits in een vrije rol moeten spelen. Maar zoals ik al aangaf toen Frank hem aanvoerder maakte, vind ik het echt een 12de man, wat betekent dat ik het een prima voetballer vind, maar niet echt uitzonderlijk op 1 positie, waardoor als iedereen fit is, hij eigenlijk normaal gesproken niet zou spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben sowieso niet zo'n fan van De Jong op het middenveld.
mij ook. maarja het gaat goed komen volgens Dagobertquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:30 schreef Smoofie het volgende:
En dat kanker beleid komt me nu al me strot uit.
Idd, laten we een paniekaankoop doen terwijl we gewoon goed speelde.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:32 schreef Smoofie het volgende:
Geef assaidi gewoon die 1 a 2 ton extra man.
Paniekaankoopquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, laten we een paniekaankoop doen terwijl we gewoon goed speelde.
Sana viel uitstekend in. Na 20 minuutjes was ie wel iets minder opvallend, maar het is duidelijk dat die jongen leuk kan voetballen. Mooie aanwinst.quote:
Lukokiquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Paniekaankoop? Assaidi >>>>lukoki man.
Boerrigter en Sana op de flanken, opgelost.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Paniekaankoop? Assaidi >>>>lukoki man.
Dat dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sana viel uitstekend in. Na 20 minuutjes was ie wel iets minder opvallend, maar het is duidelijk dat die jongen leuk kan voetballen. Mooie aanwinst.
Derkquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boerrigter en Sana op de flanken, opgelost.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:24 schreef Monolith het volgende:
Wel weer lekker stereotype bevestigend. Bal gaat naast en mannen kijken teleurgesteld terwijl twee vrouwen helemaal uit hun dak gaan.
20 wedstrijden voor Boerrigter per jaar zo niet minderquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boerrigter en Sana op de flanken, opgelost.
20 al.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe oud is Lukoki!? Nog redelijk jong toch? Iets te vroeg om hem al zo af te schrijven. Ik zag ook een paar prima voorzetten van die jongen.
Dat is te hopen ja. Anders moeten we het oplossen zoals we dat vorig jaar deden, toen we kampioen werden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Derk. Zou hij dit jaar minder dan 3/4e jaar geblesseerd zijn dan?
Maarja, Toby deed het lekker vandaag. Ik hoop toch dat we 1 a 2 CV's erbij krijgen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is te hopen ja. Anders moeten we het oplossen zoals we dat vorig jaar deden, toen we kampioen werden.
Nog een paar jaartjes de kans geven. Nog niet veel speeltijd gehad, en heeft wel kwaliteiten.quote:
Toby viel tegen idd. Van Rhijn was prima. Vd Wiel een uitstekende goal maar daarna eigenlijk niet echt meer veel van gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
Het was vooral de verdediging die faalde ja. Vooral Blind en Toby.
We moeten ook nog één goede verdediger erbij hebben hoor, met Blind redden we het niet.quote:
Het liefst zie ik Ajax gewoon met Van Rhijn, Toby en Dijks spelen, dus 3 verdedigers, en dan kun je op het middenveld een mannetje meer neerzetten...quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Stiggie het volgende:
Snap alleen niet waarom de boer toch met Lukoki start en met Blind. Die Blind lijkt net als zn vader het eeuwige leven te hebben. Niet weg te krijgen uit het elftal.
En Dijks is gewoon een beer waar je niet makkelijk langskomt. Van Rhijn is gewoon een topper. Zowel als back als in het centrum doet hij het goed.
Voor de rest goede wedstrijd... zoals ik altijd al zei is het te hopen dat Janssen blijft. Hij is gewoon erg goed met passes en af en toe een erg goed schot.
Ik kan me op zich wel voorstellen dat de Boer Dijks rustig wil brengen, maar van Blind word ik ook niet bepaald vrolijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:43 schreef Stiggie het volgende:
Snap alleen niet waarom de boer toch met Lukoki start en met Blind. Die Blind lijkt net als zn vader het eeuwige leven te hebben. Niet weg te krijgen uit het elftal.
En Dijks is gewoon een beer waar je niet makkelijk langskomt. Van Rhijn is gewoon een topper. Zowel als back als in het centrum doet hij het goed.
Voor de rest goede wedstrijd... zoals ik altijd al zei is het te hopen dat Janssen blijft. Hij is gewoon erg goed met passes en af en toe een erg goed schot.
De beste hoort gewoon te spelen. Blind is 1 van de slechtsten. Die hoort niet eens bij de selectie te zitten, laat staan in de basis.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me op zich wel voorstellen dat de Boer Dijks rustig wil brengen, maar van Blind word ik ook niet bepaald vrolijk.
Maar Dijks kan niet aanvallen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De beste hoort gewoon te spelen. Blind is 1 van de slechtsten. Die hoort niet eens bij de selectie te zitten, laat staan in de basis.
Maakt me niet uit. Zet er 3 verdedigers neer, inclusief Dijks, en een extra man op het middenveld, die wel kan aanvallen. Problems solved.quote:
Het punt is, dat als Frank de Boer nu voor Cilissen kiest, Vermeer waarschijnlijk zo weinig zelfvertrouwen overhoudt dat Ajax niet meer op hem kan rekenen. Dus als Cilissen dan tegenvalt, heb je echt een probleem.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:52 schreef Stiggie het volgende:
Trouwens moet Cilissen wel erg tegenvallen op de trainingen.... want ook Vermeer maakt teveel fouten voor een Ajax keeper en is geen keeper waar je punten door wint. Was nog aardig duur ook dat andere keepertje
Met Wernbloom, Elm, Holman en Poulsen zijn er 4 basisspelers vertrokken bij AZ.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:37 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp niet precies waar de paniek vandaan komt?
AZ heeft nagenoeg hetzelfde elftal dat vorig jaar voor de winterstop domineerde, fantastische spelers, goede trainer. Gewoon een titelkandidaat waar je tegen gelijk kan spelen.
Zag er niet goed uit bij die 1ste goal inderdaad, die 2e was moeilijk houdbaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:52 schreef Stiggie het volgende:
Trouwens moet Cilissen wel erg tegenvallen op de trainingen.... want ook Vermeer maakt teveel fouten voor een Ajax keeper en is geen keeper waar je punten door wint. Was nog aardig duur ook dat andere keepertje
En echt elke wedstrijd brengt hij minimaal een keer een verdediger in de problemen door hem op een onmogelijk moment de bal aan te spelen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:59 schreef The_Groove het volgende:
Vermeer lekker verkopen in de winter ofzo. Goede lijnkeeper maar op 10m van het goal is hij zo onthutsend zwak
Dat was gewoon een goede pass. Van Rhijn moet gewoon opletten en luisteren naar het coachen van Vermeer. Die wees dat die naar de linkerkant moest passen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
En echt elke wedstrijd brengt hij minimaal een keer een verdediger in de problemen door hem op een onmogelijk moment de bal aan te spelen.
Ook dat jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
En echt elke wedstrijd brengt hij minimaal een keer een verdediger in de problemen door hem op een onmogelijk moment de bal aan te spelen.
Ja bij die goals zag hij er knullig uit maar om hem nou gelijk af te schrijvenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:08 schreef gniffie het volgende:
Benieuwd wanneer we Alderweireld gaan uitfluiten. Beiden goals zijn schuld, kwam als een slappe meid in. Stond ook in de 16 op 2 meter van Altidore te dekken.
Kan het niveau van Ajax totaal niet aan.
Doen we toch ook met andere spelers. Je moet wel consequent blijven.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:12 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja bij die goals zag hij er knullig uit maar om hem nou gelijk af te schrijven
1x gezien deze wedstrijd en toen werd hij dramatisch aangespeeld. Overigens liep Van Rhijn ook een aantal keer te slapen deze wedstrijd maar had het gelukkig minder resultaat dan Alderweireld zijn fouten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, over deze bal valt nog te twisten. Maar AZ zette ook vrij weinig druk op de keeper / verdediging.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1x gezien deze wedstrijd en toen werd hij dramatisch aangespeeld. Overigens liep Van Rhijn ook een aantal keer te slapen deze wedstrijd maar had het gelukkig minder resultaat als Alderweireld zijn fouten.
Edit: Al is het Van Rhijn ook wel te begrijpen. Hij heeft al zeker een jaar niet meer centraal gespeeld.
Zelfs als lijnkeeper vind ik hem niet echt heel goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 18:59 schreef The_Groove het volgende:
Vermeer lekker verkopen in de winter ofzo. Goede lijnkeeper maar op 10m van het goal is hij zo onthutsend zwak
Theo is een zeikerdje die nu weer totaal verrast is door zijn plek op de bank, terwijl hij al persoonlijk rond is met Vitessequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:18 schreef The_Groove het volgende:
Toch fijn zo'n dynamische middenveld met Serero erin....veel beter dan een Theo natuurlijk![]()
Kortom toch wel fijn iemand die de bal kan neerleggen waar hij wil
Dat mag, hij is jong. Vermeer loopt al jaren mee maar is gewoon te licht bevonden wat mij betreft.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zelfs als lijnkeeper vind ik hem niet echt heel goed.
Cilissen maakt trouwens ook nog wel regelmatig een foutje.
Wat beschouw jij als jong? Daarbij is Cillissen nooit echt goed geweest en is hij het ultieme voorbeeld van een paniekaankoop.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat mag, hij is jong. Vermeer loopt al jaren mee maar is gewoon te licht bevonden wat mij betreft.
Kom op Frank & co! Een verdediger en een buiten speler erbij wellicht nog een spits en als je zo debiel bent om Theo en Anita te verkopen ook een middenvelder
En ik snap hem nog ook. Heeft gewoon goed gevoetbald na de winterstop maar iedereen bleef maar zanniken :/ zondequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Theo is een zeikerdje die nu weer totaal verrast is door zijn plek op de bank, terwijl hij al persoonlijk rond is met Vitesse
Als keeper? Onder de 25 minder dan 3 seizoenen onder de lat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat beschouw jij als jong? Daarbij is Cillissen nooit echt goed geweest en is hij het ultieme voorbeeld van een paniekaankoop.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En ik snap hem nog ook. Heeft gewoon goed gevoetbald na de winterstop maar iedereen bleef maar zanniken :/ zonde
Vermeer is 26 en heeft vorig jaar pas zijn eerste seizoen als eerste keeper achter de rug. Maar dan kan ik hem inderdaad geen talent meer noemen met jouw richtlijnenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als keeper? Onder de 25 minder dan 3 seizoenen onder de lat.
Als een speler op het punt staat te vertrekken, lijkt het mij logisch dat hij op de bank begint.quote:
Anita dan ook? Wees dan consequentquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermeer is 26 en heeft vorig jaar pas zijn eerste seizoen als eerste keeper achter de rug. Maar dan kan ik hem inderdaad geen talent meer noemen met jouw richtlijnen
[..]
Als een speler op het punt staat te vertrekken, lijkt het mij logisch dat hij op de bank begint.
Waarom ga jij er van uit dat De Boer wilde verliezen vandaag? Overigens is Anita zover ik weet nog niet persoonlijk rond met Newcastle.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Anita dan ook? Wees dan consequent
Kom op Serero gaat voorlopig cq nooit een wedstrijd voor je winnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ga jij er van uit dat De Boer wilde verliezen vandaag? Overigens is Anita zover ik weet nog niet persoonlijk rond met Newcastle.
Enoh is nog geblesseerd, heeft een knie blessure. We hebben niemand eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:29 schreef Capi het volgende:
wie zal er dan ipv anita spelen? boccara is nog klaar voor het eerste neem ik aan? wordt enoh dan daar weer gepositioneerd?
Dan kan je net zo goed Theo weer op die positie zetten...niet doen dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Enoh is nog geblesseerd, heeft een knie blessure. We hebben niemand eigenlijk.Schøne of Serero zou er kunnen spelen.
Dan maar Serero.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Enoh is nog geblesseerd, heeft een knie blessure. We hebben niemand eigenlijk.Schøne of Serero zou er kunnen spelen.
'Niemand is groter dan Ajax' Ik heb een hekel aan het cliche maar de manier waarop Janssen zich in de slachtofferrol aan het zetten is, met het risico dat hij geblesseerd raakt en dus nog langer bij Ajax zit, is hem op de bank zetten het enige verstandige.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kom op Serero gaat voorlopig cq nooit een wedstrijd voor je winnen.
Theo kan met 1 bal iemand ineens voor het goal zetten. Zo iemand mis je in het veld overduidelijk
Oh? Wellicht was ik op vakantie, maar dat heb ik niet gelezen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:34 schreef The_Groove het volgende:
Anita heeft overigens nog harder dan Theo geroepen dat hij weg wil en is er met zn kop allang niet meer bij. Alles om een tranfer te forceren.
Daarom, ik zie totaal geen reden om nu ineens Janssen weer in de basis te spelen. Zie veel liever Serero of Eriksen daar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Niemand is groter dan Ajax' Ik heb een hekel aan het cliche maar de manier waarop Janssen zich in de slachtofferrol aan het zetten is, met het risico dat hij geblesseerd raakt en dus nog langer bij Ajax zit, is hem op de bank zetten het enige verstandige.
Daarbij viel hij inderdaad prima in, maar ervan uitgaan dat met hem deze wedstrijd wel even was gewonnen is wel erg opportunistisch. Alderweireld had dan evengoed 2 doelpunten weggegeven.
Kom op Anita is naar Raiola gegaan en als je googled op Anita transfer newcastle kom je een hoop uitspreken van hem tegen. de Boer heeft gezegd dat hij de enige is die die transfer tegen houd en hij niet weet hoelang hij het nog kan tegenhouden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Niemand is groter dan Ajax' Ik heb een hekel aan het cliche maar de manier waarop Janssen zich in de slachtofferrol aan het zetten is, met het risico dat hij geblesseerd raakt en dus nog langer bij Ajax zit, is hem op de bank zetten het enige verstandige.
Daarbij viel hij inderdaad prima in, maar ervan uitgaan dat met hem deze wedstrijd wel even was gewonnen is wel erg opportunistisch. Alderweireld had dan evengoed 2 doelpunten weggegeven.
[..]
Oh? Wellicht was ik op vakantie, maar dat heb ik niet gelezen.
Heeft 1 keer in de media gestaan dat hij bij de directie heeft aangegeven graag te vertrekken. Voor de rest was het niks meer dan 'ik hou alle opties open.'quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kom op Anita is naar Raiola gegaan en als je googled op Anita transfer newcastle kom je een hoop uitspreken van hem tegen. de Boer heeft gezegd dat hij de enige is die die transfer tegen houd en hij niet weet hoelang hij het nog kan tegenhouden.
Theo is altijd eerlijk geweest en is Ajax nooit zo erg afgevallen. "Zolang de clubs er niet uit zijn ga ik nergens heen, zolang ik gewoon speel heb ik er geen probleem mee om nog een seizoen bij Ajax te voetballen"
Zijn goed recht. Anita is net zo zo niet erger bezig met forceren helaas.
Dit. Daarbij zoek jij er direct een hoop poespas bij daar waar het net zo goed echt een tactische wissel kan zijn geweest, want in tegenstelling tot jou zie ik niet in wat Janssen nou had kunnen toevoegen als hij vanaf minuut 1 had gespeeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft 1 keer in de media gestaan dat hij bij de directie heeft aangegeven graag te vertrekken. Voor de rest was het niks meer dan 'ik hou alle opties open.'
Waarom is dat in het nieuws dan? Wie heeft dat gelekt? Anita zelf volgens mij...dat noemt men een transfer proberen te forceren, veel meer dan Janssen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft 1 keer in de media gestaan dat hij bij de directie heeft aangegeven graag te vertrekken. Voor de rest was het niks meer dan 'ik hou alle opties open.'
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom is dat in het nieuws dan? Wie heeft dat gelekt? Anita zelf volgens mij...dat noemt men een transfer proberen te forceren, veel meer dan Janssen.
Maar je hebt overduidelijk een hekel aan Janssen en het feit dat je liever een Schone of Serero erin zet op die positie zegt genoeg.
Zeker met Serero op die positie redt je het dit seizoen absoluut niet.
Ach ja daarover discussiëren heeft weinig nut, we zullen nooit weten om wat voor bedragen het gaat. Ik verwacht en hoop wel dat ze eruit komen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:02 schreef J2T het volgende:
Maar Aissaidi gaat er dus weinig op vooruit als hij voor Ajax zou tekenen. Denkt Ajax nou serieus dat die jongen voor hetzelfde salaris voor Ajax wil ballen?
Dat ie meer gaat verdienen staat buiten kijf. Maar volgens mij denkt hij dat ie meteen bij de grote jongens moet horen qua salaris. Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat je als jonge voetballer vereerd bent dat je voor een grote club mag spelen. Met als bonus dat je bij Ajax ook eerder opvalt voor nog grotere clubs. Als je motivatie alleen het salaris is vind ik dat nogal betreurenswaardig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:02 schreef J2T het volgende:
Maar Aissaidi gaat er dus weinig op vooruit als hij voor Ajax zou tekenen. Denkt Ajax nou serieus dat die jongen voor hetzelfde salaris voor Ajax wil ballen?
Sowieso. Aissaidi hoeft van mij ook niet perse te komen. Vervanger voor Anita is noodzakelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja daarover discussiëren heeft weinig nut, we zullen nooit weten om wat voor bedragen het gaat. Ik verwacht en hoop wel dat ze eruit komen.
Vind het meer interessant wie Anita gaat vervangen, daar zullen ze nu toch wel snel mee moeten zijn. Tegen NEC heb je al iemand nodig die daar kan spelen.
Probleem is dat Ajax niet echt meer een grote club is. De grootste club in Nederland ja, maar dat zegt ook niet veel.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Dat ie meer gaat verdienen staat buiten kijf. Maar volgens mij denkt hij dat ie meteen bij de grote jongens moet horen qua salaris. Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat je als jonge voetballer vereerd bent dat je voor een grote club mag spelen. Met als bonus dat je bij Ajax ook eerder opvalt voor nog grotere clubs. Als je motivatie alleen het salaris is vind ik dat nogal betreurenswaardig.
Je kunt het ook moeilijk internationaal betrekken. Het lijkt me dat je als jong Nederlands talent eerst vooral prijzen wilt pakken in eigen land, dan zul je toch langs een NL topclub moeten. Ajax is daar één van.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:06 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Probleem is dat Ajax niet echt meer een grote club is. De grootste club in Nederland ja, maar dat zegt ook niet veel.
Ik vind ook dat de nieuwe spelers zich vereerd moeten voelen dat zij voor Ajax mogen uitkomen, maar jammer genoeg denken voetballers maar aan 1 ding. Misschien dat de Scandinavische talenten er zo over denken, maar spelers als Aissaidi en Narsingh hadden ook voor een buitenlandse subtop club kunnen kiezen waar zij dan 2 miljoen netto vangen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Dat ie meer gaat verdienen staat buiten kijf. Maar volgens mij denkt hij dat ie meteen bij de grote jongens moet horen qua salaris. Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat je als jonge voetballer vereerd bent dat je voor een grote club mag spelen. Met als bonus dat je bij Ajax ook eerder opvalt voor nog grotere clubs. Als je motivatie alleen het salaris is vind ik dat nogal betreurenswaardig.
Zelfs als ik het talent van Eriksen had zou ik genoegen nemen met 100k per jaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:07 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Je kunt het ook moeilijk internationaal betrekken. Het lijkt me dat je als jong Nederlands talent eerst vooral prijzen wilt pakken in eigen land, dan zul je toch langs een NL topclub moeten. Ajax is daar één van.
Maar je zaakwaarnemer niet. Je onderschat de macht van een zaakwaarnemer over een voetballerquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Zelfs als ik het talent van Eriksen had zou ik genoegen nemen met 100k per jaar
Is het verplicht een zaakwaarnemer te nemen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:10 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar je zaakwaarnemer niet. Je onderschat de macht van een zaakwaarnemer over een voetballer
quote:Anita over interesse van Newcastle: 'Nu is het aan mij'
12/08/2012 19:28
Vurnon Anita (23) is hard op weg naar de Engelse Premier League. De middenvelder van Ajax bevestigde zondagmiddag na het gelijkspel tegen AZ (2-2) dat Newcastle United hem graag wil overnemen van Ajax. De clubs hebben inmiddels een akkoord bereikt over een transfersom van 8,5 miljoen euro.
'En nu is het dus aan mij', vertelt Anita over de stand van zaken. 'Maar ik wil eerst met de trainer van Newcastle United praten voordat ik een beslissing neem. Het hele plaatje moet kloppen voor mij.'
Anita durfde niet uit te sluiten dat het duel met AZ zijn laatste voor Ajax is geweest. 'Dat zou zomaar kunnen.'
Vorige week deed Ajax Anita nog een voorstel om zijn tot medio 2014 lopende verbintenis te verlengen. De Ajacied, voor wie ook Norwich City belangstelling heeft, is inmiddels met een tegenvoorstel gekomen.
Trainer Frank de Boer gaf al herhaaldelijk aan Anita als een belangrijke schakel in zijn elftal te zien. De middenvelder veroverde in de tweede seizoenshelft van de vorige jaargang definitief zijn plek als verbindingsman tussen de defensie en het middenveld nadat hij in Amsterdam eerder voornamelijk als linksback gebruikt was.
Als dat waar is vrees ik het ergste. Ik zou het ook echt niet kunnen begrijpen als Ajax hem kwijt wil.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:10 schreef J2T het volgende:
Lol ik lees net dat Anita een tegenvoorstel heeft gedaan, maar Ajax wil hem blijkbaar liever verkopen.
Nee, dat tegenvoorstel is niet geaccepteerd. Ik denk omdat het boven het budget zit.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:10 schreef J2T het volgende:
Lol ik lees net dat Anita een tegenvoorstel heeft gedaan, maar Ajax wil hem blijkbaar liever verkopen.
Voor meer dan 8 miljoen hoef je daar toch niet meer over na te denkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:12 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Als dat waar is vrees ik het ergste. Ik zou het ook echt niet kunnen begrijpen als Ajax hem kwijt wil.
Acht miljoen is leuk en aardig, maar de vervangers voor Anita zijn nou eenmaal dun gezaaid. Bovendien hebben nieuwe spelers altijd weer tijd nodig om zich aan te passen, je kent het verhaal wel. Anita had gewoon bij moeten tekenen en dan mag ie volgend jaar weg voor een mooi bedrag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Voor meer dan 8 miljoen hoef je daar toch niet meer over na te denken. Ik zeg, strik eromheen en naar vervanging kijken.
quote:'Fontas wil zelf niet naar Ajax; Barca wil Tello en Robert Sergi niet laten gaan'
Volgens El Mundo Deportivo heeft Barcelona laten weten Cristian Tello en Roberto Sergi in principe niet te willen verhuren aan Ajax. Het lijkt erop dat de club uit Barcelona het tweetal zeker tot de winterstop in de eigen selectie wil behouden.
Wel had de club Fontas Prat naar voren geschoven bij Marc Overmars als mogelijke optie na de blessure van Marc Muniesa. Volgens El Mundo reisde Overmars daarop naar Boekarest om een vriendschappelijk duel van Barcelona daar bij te wonen. Fontas zelf zou Overmars daar in een gesprek hebben laten weten zelf niet open te staan voor een verhuur naar Ajax.
De krant weet verder wel dat Barcelona ook de naam van Jonathan dos Santos heeft geopperd bij Ajax. De Mexicaan zou mogelijk een versterking kunnen zijn als defensieve middenvelder.
Heb dat stukje ook gezien. Pijnlijk. Z'n enige drijfveer zijn dus de centen! Hij zit immers al op een hoger salaris qua huidig voorstel ivg met Heerenveen! K'vraag me sowieso af waar we hem voor nodig hebben? Spendeer die centen liever voor vervangers van Anita en Vertonghen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef Paardindewei het volgende:
Ik vond die Assaidi trouwens ook wel wat jammer overkomen in z'n interview met Eredivisie Live. Als de salaris verhoging voor hem te klein is komt ie niet naar Ajax, dat was min of meer waar op het neerkwam. Wat voor motivatie heeft die jongen dan nog vraag ik me af. Hij prefereert blijkbaar een club zonder kansen op een prijs boven een titel kandidaat die CL speelt omwille van zijn salaris omvang. Heel vreemd.
Tja, voetballend kan hij er in principe ook niet zoveel van. De Jong bijvoorbeeld is daar in de spits veel beter in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef TJV het volgende:
Siggy was trouwens ook slecht vandaag hey. Heeft echt voetballend niets goeds gedaan.
Was jij niet die Blind-aanhangerquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef The_Groove het volgende:
Mounier de tweede
Wat een onzin toch ook. Omdat hij hem heeft verdedigd? Zijn goed recht. Binnen de Ajax selectie zijn er genoeg mensen die het er ook niet mee eens waren.
Of zit er gewoon een ouderwets potje racisme onder je opmerking?
Assadi is absoluut geen priotiet, prioriteit is een vervanger voor Jantje en nog iemand voor ervoor erbij. Wellicht wel 2 want als Klaassen je breekijzer is..
Ik? Blind aanhangen? Nooit. Alleen wellicht als CVM bruikbaar maar eigenlijk gewoon niveautje Heerenveen/Groningen/Utrechtquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Was jij niet die Blind-aanhanger:P
Maar goed, je hebt enigszins gelijk. Ik heb het totaal niet op die jongen, maar het merendeel van dit type-spelers zijn gewoon geldwolven gebleken met een attitude waar ik niet van houd.
Viergever als CV halen en dan idd nog een breekijzer voorin.
Ik dacht echt dat hij voetballend beter was. Nou liet hij dat vorig seizoen in die paar potjes ook al niet zien, maar ik dacht dat dat door die blessure kwam.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, voetballend kan hij er in principe ook niet zoveel van. De Jong bijvoorbeeld is daar in de spits veel beter in.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Is het verplicht een zaakwaarnemer te nemen?
Alleen niet voor de zelfde positie lijkt me.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:48 schreef The_Groove het volgende:
Armenteros wordt ons nog wel door de neus geboort. Die is goedkoper kan Aissaidi
quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, altijd al geweest. Socios' roots liggen in Amsterdam.Hele jeugd daar gewoond.
Ze gaan iig niet allebei komen lijkt mequote:Op zondag 12 augustus 2012 20:49 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Alleen niet voor de zelfde positie lijkt me.
Ze zouden toch als back-up Boerrigter en Siggy moeten gelden? Al zou Boerrigter eerder de back-up Assaidi worden als die komt, maar dat terzijde.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ze gaan iig niet allebei komen lijkt me
Dit is het broertje van die bekende he. Niet Giovani dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:46 schreef Paardindewei het volgende:
Dos Santos zou overigens niet slecht zijn voor Ajax. Al heb ik lang niets meer van hem vernomen.
Oh lol, ik zit er niet helemaal bij met m'n gedachtenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is het broertje van die bekende he. Niet Giovani dus.
Ik verwacht nog meer namen in de Telegraaf morgen. Dat gaat zo door tot 1 september.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef TJV het volgende:
Ben ik de enige die een beetje moe wordt van al die namen.Voer gewoon een complete radiostilte in en we zien het wel als er iemand gepresenteerd wordt. De Boer moet ook zijn kop eens houden, dat de clubs het eens zijn wil niet zeggen dat het al bijna rond is.
Hehe, ik bezorg de Televaag. Altijd meteen even het transfer nieuws bekijken in de vroege ochtendquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik verwacht nog meer namen in de Telegraaf morgen. Dat gaat zo door tot 1 september.
Zo denken álle voetballer alleen de meeste durven dat niet voor de camera te zeggen. Hij wel en dat pleit eigenlijk wel voor hem. Ten tweede kan ik het eigenlijk wel begrijpen, ik zou denk ik hetzelfde denken. Hij heeft nog maar één jaar contract en kan volgend jaar waarschijnlijk op z'n dooie gemak een prima salaris opstrijken, als hij nu een contract voor 4 jaar tekent bij Ajax zit hij daar wel 4 jaar aan vast... Eigenlijk allemaal heel logisch.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef Paardindewei het volgende:
Ik vond die Assaidi trouwens ook wel wat jammer overkomen in z'n interview met Eredivisie Live. Als de salaris verhoging voor hem te klein is komt ie niet naar Ajax, dat was min of meer waar op het neerkwam. Wat voor motivatie heeft die jongen dan nog vraag ik me af. Hij prefereert blijkbaar een club zonder kansen op een prijs boven een titel kandidaat die CL speelt omwille van zijn salaris omvang. Heel vreemd.
Hoe laat krijg je die krantjes altijd? Ik lees het elke ochtend om 6 uur op telesport.nlquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:59 schreef Paardindewei het volgende:
[..]
Hehe, ik bezorg de Televaag. Altijd meteen even het transfer nieuws bekijken in de vroege ochtend
Goh, waar moet ik wezen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef TJV het volgende:
Ik geef de bezorger van de Telegraaf morgen 50 euro, dat hij die krant bij zich houdt tot 1 september.
Amsterdam centrum.quote:
Ik ben meestal rond vijven in het depot. Maar ze komen daar tussen vier en half vijf al aan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe laat krijg je die krantjes altijd? Ik lees het elke ochtend om 6 uur op telesport.nl
Ja die zal wel naar een club gaan met een salarisplafond van onder de miljoen gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Giovani hoor je niks meer van inderdaad, zit op een zijspoor bij Tottenham en wil weg daar.
Maar goed, we waren er al uit dat het niet om hem ging maar z'n jongere broertjequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja die zal wel naar een club gaan met een salarisplafond van onder de miljoen gaan
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ja die zal wel naar een club gaan met een salarisplafond van onder de miljoen gaan
Frank de Boer denkt dat we nog leven in de jaren 70. Het draait bij voetballers alleen om geld Frank, daar weet je zelf alles vanquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:25 schreef stoeltafel het volgende:
Deal Assaidi nog niet rond Door: Maurice Heijkoop - Bron: Voetbal Zone
De transfer van Oussama Assaidi is bijna rond, maar de aanvaller en de club zijn het nog niet eens over het salaris. "Ajax is een mooie club, dat staat vast. Maar ik wil wel een mooi salaris, laten we er niet omheen draaien. Ze zeggen dat ze een nieuw beleid hebben en dat ik me daaraan moet houden, maar zolang het salaris niet goed is, speel ik nog bij Heerenveen."
De Amsterdammers bieden een hoger salaris dan Assaidi momenteel bij Heerenveen verdient, maar het is niet genoeg naar de zin van de vleugelaanvaller. Trainer Frank de Boer reageerde: "Ik denk dat Ajax heel goed betaalt. Als je om de twee weken voor 50.000 man kunt spelen, ook nog eens in de Champions League. Ja... Wat wil je dan nog meer? Ik weet van iedereen wat-ie verdient en je krijgt bij Ajax echt heel veel betaald, maar het is ook een eer om voor Ajax te spelen. Champions League, een fantastisch stadion, 50.000 supporters. Ik val steeds in herhaling."
Tja hoeveel.moet je.bieden?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef muzas het volgende:
Geld, geld, geld.
Je kunnen profileren in de champions league... Minstens 6 wedstrijden. Een prachtige kans, als je goed in vorm bent, om je te laten zien aan de wereld, en misschien wel over 2 seizoenen een klapper maken naar een prachtige engelse of spaanse club met riant salaris.
Maar he! Als ik 'Maar' 3 ton meer verdien (assaidi) of een andere club bied meer centen (narsingh) dan hoeft het niet hoor.
Donder maar op met dat soort pleurisventjes. Compleet verziekt.
zo zit de wereld dus niet inelkaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef muzas het volgende:
Geld, geld, geld.
Je kunnen profileren in de champions league... Minstens 6 wedstrijden. Een prachtige kans, als je goed in vorm bent, om je te laten zien aan de wereld, en misschien wel over 2 seizoenen een klapper maken naar een prachtige engelse of spaanse club met riant salaris.
Maar he! Als ik 'Maar' 3 ton meer verdien (assaidi) of een andere club bied meer centen (narsingh) dan hoeft het niet hoor.
Donder maar op met dat soort pleurisventjes. Compleet verziekt.
Zo zit de wereld juist wel in elkaar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zo zit de wereld dus niet inelkaar
ja daarom komt er ook niemand naar Ajax, omdat ze in die geweldige cl spelen etcquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo zit de wereld juist wel in elkaar.
Het is geen geldkwestie, maar als Ajax zijn tegenvoorstel had geaccepteerd was 'ie gebleven. Onzin dus.quote:Anita: 'Nee, keuze voor Newcastle is geen geldkwestie'
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 12 AUG 2012
Hij stond er negentig minuten lang niet bij stil, maar na afloop van AZ-thuis kwam bij Vurnon Anita het besef: dit dit kon best eens mijn laatste wedstrijd in Ajaxshirt zijn. Ajax is het al eens met Newcastle United en nu is het Anita zelf.
Tegenvoorstel
Van Ajax naar Newcastle United, van Amsterdam naar Newcastle, van de Champions League naar de Europa League, van belangrijke man binnen een selectie of ploeg tot nummer dertien of lager in de rangorde. En een nieuwe zaakwaarnemer, Mino Raiola.
"Newcastle is een grote club, de Premier League een mooie competitie," vertelt Anita deze zomer niet voor het eerst. Er worden wel meer open deuren ingetrapt. Hij voorspelde in Huizen al dat er nog een tweede golf zou volgen. Die golf komt nu voorbij en neemt Anita mee naar Engeland.
Een keuze voor het geld? Dat vroeg Ajax Life zich af. "Euhm... Nee," antwoordt Anita, die het met Ajax niet eens wordt over een nieuw verbeterd, contract en dat al wist toen hij dat voorstel bij de club indiende. "Ik deed Ajax een tegenvoorstel, maar dat lag boven het salarisplafond van de club. Ajax kijkt dan ook verder."
"Maar er is nog niks rond. We zullen zien," vervolgt de verdedigende middenvelder. Komende week spreekt hij waarschijnlijk met Newcastle. Over zijn salaris, over zijn rol bij de club, kennismaken met manager Alan Pardew.
Stel nu eens dat Pardew vertelt dat Anita in Newcastle moet knokken voor zijn plek. Bij Ajax hoeft dat nu niet. "Ook dan zeg ik geen 'nee'. Dan wil ik nog steeds naar Newcastle," reageert Anita. "Ik denk dat Newcastle en ik het wel eens worden, maar het is nu nog niet rond."
Ajax ontvangt - als de handtekeningen zijn gezet - minstens 8 miljoen van The Magpies voor Anita en dat bedrag kan nog wat oplopen door middel van bonussen. Zijn contract liep tot medio 2014.
Hij is in ieder geval pijlsnel, dat viel me wel op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef bjanaan het volgende:
Onze Neymar speelde wel een prima debuut vanmiddag zeg.
+ een lekker hakballetje en schot binnenkant lat!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval pijlsnel, dat viel me wel op.
Kampioen bonus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij is de Cruijff filosofie (waar ik me in kan vinden) een relatief laag basissalaris en hoge prestatiebonussen. Ik hoor daar verder weinig over, zijn er hoge prestatiebonussen eigenlijk bij Ajax ?
Op deze manier lijkt het inderdaad alsof het stroeve beleid nog best goed kan werken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:46 schreef JesseOzil het volgende:
Duim voor Overmans 3 ton voor die Neymar
Met Sana erbij werd het leuk & op Blind na vond ik het niet schrikkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:48 schreef Marsenal het volgende:
Op zich best een leuke pot, jammer van die 5 minuten waarin Altidore met rust gelaten werd. Maar eerlijk gezegd ben ik al blij dat het seizoen weer begonnen is.
Het team zag er oké uit. Het liep beter dan ik had verwacht, nadat ik de opstelling had gezien. Dat was schrikken.
Blind, Schöne en Serero die de linkerflank mochten bezetten, daar werd ik wel even onrustig van.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef JesseOzil het volgende:
[..]
Met Sana erbij werd het leuk & op Blind na vond ik het niet schrikken
en terecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Blind, Schöne en Serero die de linkerflank mochten bezetten, daar werd ik wel even onrustig van.
Blind klopt Serero vond ik intressant omdat hij als groot (niet letterlijk) talent overkwam maar amper speelde en Schone is goed alleen idd niet op die positie maar 2e helft kwam onze Neymar dus dat is wel goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Blind, Schöne en Serero die de linkerflank mochten bezetten, daar werd ik wel even onrustig van.
Dat die verkozen werd boven Serero vind ik wel frappant. Oke, misschien gaat dat ook over z'n transfer of over zijn instelling/gewicht/weetikveelwat, maar Schöne is geen ideale linksvoor, en dan zie ik daarachter liever een flinke jongen dan die kale dwergafrikaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en terecht.
Zonde dat Frank zo raar weer met Janssen omgaat.
Ach ja, liever een minder jaartje dan de feyenoord-koers.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Als Anita weggaat, MOETEN ze heitinga halen. Echt wat een kk boelers met hun salarisplafond. Echt onzin. Als een speler goed is = meer salaris. Je moet gewoon geen average players een hoog salaris geven, dat was het probleem van Ajax. Topspelers mogen gewoon een hoog salaris verdienen lijkt mij, anders wordt je nooit kampioen. Echt wat bezielt zeIk hoop dat Overmars gewoon met een verrassing komt.
Wel een kale Afrikaan die geweldig kan voetballen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat die verkozen werd boven Serero vind ik wel frappant. Oke, misschien gaat dat ook over z'n transfer of over zijn instelling/gewicht/weetikveelwat, maar Schöne is geen ideale linksvoor, en dan zie ik daarachter liever een flinke jongen dan die kale Afrikaan.
idd en Heitinga voegt niets toequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Ach ja, liever een minder jaartje dan de feyenoord-koers.
Gast, 8 mil nog wat voor Jan, 8 mil + voor Anita, 1 mil voor Aras, dure spelers van de loonlijst, extra tv Geld , extra CL geld en de CL inkomsten zelf. We kunnen echt wel 3 spelers een salaris van 2 mil betalen ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Ach ja, liever een minder jaartje dan de feyenoord-koers.
Ja maar dan wil Jantje Beton die over een jaar komt ook 2 miljoen en wil Blackcard Greg ook 2 miljoen want hij is toch een goed presterende jeugdspeler?!?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, 8 mil nog wat voor Jan, 8 mil + voor Anita, 1 mil voor Aras, dure spelers van de loonlijst, extra tv Geld , extra CL geld en de CL inkomsten zelf. We kunnen echt wel 3 spelers een salaris van 2 mil betalen ofzo
Ik heb het nieuws niet constant bijgehouden, de transferperiode begint mij eind augustus altijd een beetje te ergeren, maar krijg de indruk dat er bij Ajax een nieuw spaarpotje is. Waarvoor, laat zich raden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Als Anita weggaat, MOETEN ze heitinga halen. Echt wat een kk boelers met hun salarisplafond. Echt onzin. Als een speler goed is = meer salaris. Je moet gewoon geen average players een hoog salaris geven, dat was het probleem van Ajax. Topspelers mogen gewoon een hoog salaris verdienen lijkt mij, anders wordt je nooit kampioen. Echt wat bezielt zeIk hoop dat Overmars gewoon met een verrassing komt.
Onzin, er is nou éénmaal een hierachie. Beter dat dan dat elke speler niet bij Ajax wilt omdat ze een te laag salaris betalen. Als Ajax maar 50k meer geeft aan salaris dan heerenveen ofzo...dat is tochquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja maar dan wil Jantje Beton die over een jaar komt ook 2 miljoen en wil Blackcard Greg ook 2 miljoen want hij is toch een goed presterende jeugdspeler?!?
Het enige wat ik denk is om Ajax van de beurs te halen, wat Theo van Duyvenbode graag wilt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb het nieuws niet constant bijgehouden, de transferperiode begint mij eind augustus altijd een beetje te ergeren, maar krijg de indruk dat er bij Ajax een nieuw spaarpotje is. Waarvoor, laat zich raden.
Dit dus.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef TJV het volgende:
Ik vermoed, maar kan dat niet bevestigen, dat er gespaard wordt voor een treasury stock. Oftewel, alle eigen aandelen inkopen.
Lijkt mij ook de meest logische. Maar da's wel een flinke hap geld, is het niet? Is dat niet iets van 30-40 miljoen ofzo?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef TJV het volgende:
Ik vermoed, maar kan dat niet bevestigen, dat er gespaard wordt voor een treasury stock. Oftewel, alle eigen aandelen inkopen.
Yup.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de meest logische. Maar da's wel een flinke hap geld, is het niet? Is dat niet iets van 30-40 miljoen ofzo?
Ja, en iedereen schikt zich ook altijd naar de bestaande hiërarchie he? De ingeslagen koers is prima, en je gaat mij echt niet vertellen dat Assaidi bij Ajax niet veel meer kan verdienen dan bij Heerenveen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onzin, er is nou éénmaal een hierachie. Beter dat dan dat elke speler niet bij Ajax wilt omdat ze een te laag salaris betalen. Als Ajax maar 50k meer geeft aan salaris dan heerenveen ofzo...dat is toch
Ja, maar dat heb je best wel snel bij elkaar hoor. In dat opzicht is een tussenjaartje ook wel handig, hoe lager de beurskoers hoe beter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de meest logische. Maar da's wel een flinke hap geld, is het niet? Is dat niet iets van 30-40 miljoen ofzo?
Volgens mij betaalt Ajax qua salaris niet veel meer in totaal dan een FCT en PSV betaalt zelfs meer. De laatste club maakt gewoon verlies, maar hoe kan FCT dan al die spelers betalen? Terwijl Ajax echt 30 mil meer inkomsten heeft excl CL.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja, en iedereen schikt zich ook altijd naar de bestaande hiërarchie he? De ingeslagen koers is prima, en je gaat mij echt niet vertellen dat Assaidi bij Ajax niet veel meer kan verdienen dan bij Heerenveen.
Ik heb nu al zin in de jaarlijkse VI waar de salarissen eens met elkaar worden vergeleken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt Ajax qua salaris niet veel meer in totaal dan een FCT en PSV betaalt zelfs meer. De laatste club maakt gewoon verlies, maar hoe kan FCT dan al die spelers betalen? Terwijl Ajax echt 30 mil meer inkomsten heeft excl CL.
Daarvoor zou ik het jaarverslag van FCT moeten lezen, en daar heb ik niet zo'n zin in. Merk wel op dat de kosten van Ajax ook stukken hoger zijn he, alleen de stadionhuur al. Trek eerst dat CL-jasje maar uit, druk die kosten en daarna kun je, tegelijkertijd met de betere jeugdopleiding, oogsten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij betaalt Ajax qua salaris niet veel meer in totaal dan een FCT en PSV betaalt zelfs meer. De laatste club maakt gewoon verlies, maar hoe kan FCT dan al die spelers betalen? Terwijl Ajax echt 30 mil meer inkomsten heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |