Die is inderdaad flauw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Aaah het is weer razzzisme. Arme Kluivert en Badr Hari.
Wat een aperte onzin kraam jij hier uit, niet te geloven. Je bent vooringenomen, je hebt je meninkje, en je verzint er maar wat feiten bij. Kluivert lag jaren onder vuur, in elk stadion, in alle media, noem maar op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toen hij fit was en de sterren van de hemel speelde had niemand het er nog over. Maar Nederlanders wachten altijd heel geduldig met natrappen tot het doelwit op de grond ligt, hoewel bij het zoeken van het doel 'wit' misschien niet zo'n aanprijzing is.
quote:Een leugen meer of minder doet er ook niet meer toe.
Al die fluitconcerten op Euro 2000 en in 98 enzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een aperte onzin kraam jij hier uit, niet te geloven. Je bent vooringenomen, je hebt je meninkje, en je verzint er maar wat feiten bij. Kluivert lag jaren onder vuur, in elk stadion, in alle media, noem maar op.
Lag? Bij mij nog steeds.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een aperte onzin kraam jij hier uit, niet te geloven. Je bent vooringenomen, je hebt je meninkje, en je verzint er maar wat feiten bij. Kluivert lag jaren onder vuur, in elk stadion, in alle media.
Oh ja, want dat waren de enige twee gelegenheden waarbij Kluivert in de openbaarheid kwamquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Al die fluitconcerten op Euro 2000 en in 98 enzo?
Lekker he, meedoen met de meute?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Oh ja, want dat waren de enige twee gelegenheden waarbij Kluivert in de openbaarheid kwam![]()
Stel je toch niet zo aan man. Iedereen weet dat Kluivert werd uitgekotst en ondergescheten door iedereen
Ho even, een paar draadjes geleden ging het er nog om dat JvdH zn bronnen niet wou vrijgeven en dat dus zn stelling dat Hari al dan niet strict intern als verdachte door team blauw was aangemerkt niet feitelijk zou kunnen zijn. Het met bewijs onderbouwen danwel ontkrachten van de beschuldiging is een ander verhaal, en dat gaat een vervelendere klus worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Daarnaast heb ik gesteld dat het me best waarschijnlijk leek dat Hari op de een of andere manier betrokken was, maar dat het beeld wat VdHeuvel neerzette dat Hari Everink zwaar mishandeld zou hebben niet gebaseerd was op feiten die hij wist te vermelden en dat het nogal onduidelijk is wat de aard van die betrokkenheid is dat dat ook de nodige bewijsproblematiek zal opleveren.
En dus ontbiedt team blauw Hari op bureau en wordt de gehele forensische en gerechtelijke procedure in gang gezet.quote:Uit de berichten in het vorige deel kan ik alleen maar afleiden dat nog steeds niet duidelijk is wat er zich nou heeft afgespeeld in die skybox.
Moet je mij de fokkertjes aanwijzen die claimen precies te weten wat er gebeurd is.quote:Je zou zeggen, waarom verhoort de politie niet wat fokkertjes als getuige, die weten immers precies wat er gebeurd is maar zijn bang dat hij ermee wegkomt?
Dat het makkelijk meelullen is snapt een kind van 4 ook nog wel, maar verwacht je nou serieus andere reacties dan "Kluivert/Hari, je bent een eikelquote:Lekker he, meedoen met de meute?
Inhoudelijk sterke reactie! Jij komt er wel. Ook buiten Fok!.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Lekker he, meedoen met de meute?
Spannend! komt er tenminste toch weer nieuws naar buiten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:34 schreef eskil het volgende:
Voorproefje van de Revu:
Badr en de brandstichting
Hij wordt verdacht van twee zware mishandelingen. Uit de hand gelopen ruzies in het nachtleven, zo lijkt het. Maar nog niet zo lang geleden leek kickbokskampioen Badr Hari een grotere rol te spelen in het criminele wereldje: Hari de handlanger.
Ook nog brandstichting?
dat vond ik indertijd ook zo bizar,. ik heb zelf wel eens een ongeluk gehad en was dan echt vlak daarna wel even van de kook en dan bedoel ik echt de eerste paar dagen / weken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ook het feit dat hij 10 dagen na het ongeluk weer betrapt werd op door rood licht rijden, werkt gewoon terecht tegen hem, vooral omdat het een dodelijk ongeluk betrof.
Kluivert boorde zijn auto met 100km per uur in die van Putman [waar 50 was toegestaan].quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een gezeur over Kluivert, alsof niemand 20 km per uur harder heeft gereden dan mocht op dat moment.
Ik vind het jammer/verschrikkelijk dat er iemand is overleden, maar het wordt ook zwaar overdreven.
Hè maar wat een gezeur, alsof niemand nog nooit iets getoucheerd heeft met zijn of haar autoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:18 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Kluivert boorde zijn auto met 100km per uur in die van Putman [waar 50 was toegestaan].
Dus nee, dat doen niet veel mensen lijkt me..
50% van de AD-lezers vindt dit hartverwarmend.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:43 schreef stekelzwijn het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-een-leuke-man.dhtml
Die heeft ze nou toch?
Weet je wat ik echt laf vond toen? Dat iedereen gebruik maakte van de domheid van die jongen en dat niemand hem in bescherming nam.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat mij persoonlijk stoorde aan Kluivert, was zijn houding. Je hebt mensen die niet aan zichzelf denken maar het gewoon rot vinden voor het slachtoffer en/of nabestaanden. Je hebt ook mensen die denken "waarom overkomt MIJ dit toch" als ze iets als dit bij anderen veroorzaken.
Ik heb bij Kluivert het idee dat hij in de tweede categorie valt. Zijn precieze gedrag toen valt nu nog moeilijk terug te halen, maar zelfs bij Holland Sport, 11 jaar later, viel hij wat mij betreft zwaar door de mand. Filmpje:
Begint bij 3:00. Bij 5:00 wordt het erg. Zijn verhaal over het zoeken en daarna het houden van contact blijkt gewoon niet te kloppen.
Ook het feit dat hij 10 dagen na het ongeluk weer betrapt werd op door rood licht rijden, werkt gewoon terecht tegen hem, vooral omdat het een dodelijk ongeluk betrof. Iets dat hem eigenlijk niet aangerekend kan worden maar Ajax (maar dat begrijpelijkerwijs toch wel meegewerkt heeft in de beeldvorming) is het feit dat Kluivert op de dag van de begrafenis van het slachtoffer gewoon voor Ajax 2 uitkwam.
Je begrijpt het niet, Ruud gunt haar een leuke man waarmee ze wel kan samenwonen, dat betekent namelijk het einde van de partneralimentatie die hij moet betalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:43 schreef stekelzwijn het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-een-leuke-man.dhtml
Die heeft ze nou toch?
Doortrapte meid, die Estelle...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, Ruud gunt haar een leuke man waarmee ze wel kan samenwonen, dat betekent namelijk het einde van de partneralimentatie die hij moet betalen.
Hij heeft meteen van alles aangeboden. Niet op de handigste manier, zelfs voor een jongen van 18 niet erg handig, maar van onverschilligheid of onwil was geen enkele sprake. De familie wilde geen contact met hem, en dat heeft hij gerespecteerd. Verder was dat door rood rijden ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:25 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat mij persoonlijk stoorde aan Kluivert, was zijn houding. Je hebt mensen die niet aan zichzelf denken maar het gewoon rot vinden voor het slachtoffer en/of nabestaanden. Je hebt ook mensen die denken "waarom overkomt MIJ dit toch" als ze iets als dit bij anderen veroorzaken.
Ik heb bij Kluivert het idee dat hij in de tweede categorie valt. Zijn precieze gedrag toen valt nu nog moeilijk terug te halen, maar zelfs bij Holland Sport, 11 jaar later, viel hij wat mij betreft zwaar door de mand. Filmpje:
Begint bij 3:00. Bij 5:00 wordt het erg. Zijn verhaal over het zoeken en daarna het houden van contact blijkt gewoon niet te kloppen.
Ook het feit dat hij 10 dagen na het ongeluk weer betrapt werd op door rood licht rijden, werkt gewoon terecht tegen hem, vooral omdat het een dodelijk ongeluk betrof. Iets dat hem eigenlijk niet aangerekend kan worden maar Ajax (maar dat begrijpelijkerwijs toch wel meegewerkt heeft in de beeldvorming) is het feit dat Kluivert op de dag van de begrafenis van het slachtoffer gewoon voor Ajax 2 uitkwam.
Je liegt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:11 schreef WRH het volgende:
ik vond en vind het zo bizar dat hij dan een week later gewoon weer keihard aan het rondscheuren is, dat doe je toch gewoon niet tenzij het je blijkbaar niets doet of geen klap kan schelen?
Je liegt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:18 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Kluivert boorde zijn auto met 100km per uur in die van Putman [waar 50 was toegestaan].
Dus nee, dat doen niet veel mensen lijkt me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |