quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:48 schreef Monopoly het volgende:
DOE GEEN ZAKEN MET STIEFENMAK26, HIJ VERTELD LEUGENS
Gewoon 6 bier bestellen en als die barman komt met je bestelling zeggen dat je nog 4 baco's erbij wil en dan gewoon met het bier weglopen manquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
In Groningen snatch ik nog best vaak gewoon random bier ergens weg. Denk dat ik dat buiten Groningen maar laat
Verstandig, maar jij kwam toch nooit buiten Groningen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
In Groningen snatch ik nog best vaak gewoon random bier ergens weg. Denk dat ik dat buiten Groningen maar laat
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon 6 bier bestellen en als die barman komt met je bestelling zeggen dat je nog 4 baco's erbij wil en dan gewoon met het bier weglopen man
Zelden is niet nooitquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandig, maar jij kwam toch nooit buiten Groningen?
Waarschuw je wel van te vorenquote:
Nu doe je een beetje uit de hoogtequote:Op zondag 12 augustus 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is ook wel ongeveer de definitie van zelden of niet
oh rly?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is ook wel ongeveer de definitie van zelden of niet
Je hoeft niet te drinken....quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:36 schreef Tangledup het volgende:
Wat was mijn avond toch rustig vergeleken met jullie.
Geen ambulance, maar wel Cujo gekeken met mijn vriendin op de bank.
Zijn er trouwens ook mensen die weinig tot niks drinken op zo'n meet? Mijn maag reageert niet zo lekker op drank namelijk.. dus ik zou voornamelijk 7-up en water drinken
Yeah, I'm boring.
Er gaat niets boven Groningenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu doe je een beetje uit de hoogte
Noorwegen, Zweden, Finland...quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen
quote:
Heb liever aids dan dat ik in groningen benquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Groningen
Je hebt aidsquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb liever aids dan dat ik in groningen ben
Nog nooit in Groningen geweestquote:
Maar er gaat wel iets boven Groningen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo kan je blijven doorgaan. Er zijn veel verschillende wereldkaarten
Dat hangt volledig van de wereldkaart afquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar er gaat wel iets boven Groningen.
Nou, wat lul je dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Er gaat altijd iets boven iets anders
pfff.... groepsdruk,...quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef Drommeldaris het volgende:
We kregen training voor de Groningste introductieweek voor nieuwe studenten. Een van ons 2 moet dus gewoon een cola nemen in het begin zodat de rest zich niet gedwongen voelt om ook alcohol te drinken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |