Het ging ook niet over dit topicquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee topic staat in myatt, en keek gewoon weer eens hier
Ik gebruik nooit de spytool, moet ik dat eens doen dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het ging ook niet over dit topic
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)steven&noreplyfrom=0quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit de spytool, moet ik dat eens doen dan?
Ik schenk altijd zelf en open mn eigen bier ..quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dronken worden als je niet eens van mij een drankje aan durft te nemen
Weet ik voor de volgende keer dat ik de vodka er niet per glas, maar per hermetisch afgesloten fles moet ingieten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik schenk altijd zelf en open mn eigen bier ..sorry is een regel
Steven "ghb" mac26 was er niet eensquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik schenk altijd zelf en open mn eigen bier ..sorry is een regel
Als ik mensen niet ken maakt het me niet uit wie er is. maar ik let wel op mn drank!quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Steven "ghb" mac26 was er niet eens
Niks boeiends te vindenquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)steven&noreplyfrom=0
Zou ik ook doen als ik jou wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ik mensen niet ken maakt het me niet uit wie er is. maar ik let wel op mn drank!
Jullie zijn echt walgelijk!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jou was
Maandje terug in Amsterdam ging Mono gewoon in het biertje zeiken van iemand, gewoon in de kroeg
Kutjochquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maandje terug in Amsterdam ging Mono gewoon in het biertje zeiken van iemand, gewoon in de kroeg
+1quote:
quote:
Whud?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We zaten aan een tafel en iedereen was buiten om WT met een travo op de foto te krijgenquote:
Serieus?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:48 schreef Monopoly het volgende:
DOE GEEN ZAKEN MET STIEFENMAK26, HIJ VERTELD LEUGENS
Gewoon 6 bier bestellen en als die barman komt met je bestelling zeggen dat je nog 4 baco's erbij wil en dan gewoon met het bier weglopen manquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
In Groningen snatch ik nog best vaak gewoon random bier ergens weg. Denk dat ik dat buiten Groningen maar laat
Verstandig, maar jij kwam toch nooit buiten Groningen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
In Groningen snatch ik nog best vaak gewoon random bier ergens weg. Denk dat ik dat buiten Groningen maar laat
quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon 6 bier bestellen en als die barman komt met je bestelling zeggen dat je nog 4 baco's erbij wil en dan gewoon met het bier weglopen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |