Dus, met die 200 mensen die in Nederland jaarlijks overlijden door gebrek aan donororganen zou je met het voorstel van D66 32 levens per jaar redden.quote:When donation is the default, there is a
16.3% (P < 0.02) increase in donation
Je staat je lichaam ook niet af, slechts je nieren. Naaien ze daarna weer dicht. Zien ze niet bij de inspectie bij de hemelpoort.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
Donder maar op, ik ga mijn lichaam niet afstaan.
Geen organen voor jou!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
Donder maar op, ik ga mijn lichaam niet afstaan.
Mensen worden gedwongen alcohol te drinken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Boeiuh, dood is dood. En mensen kiezen er niet voor om alcoholverslaafd te worden.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je staat je lichaam ook niet af, slechts je nieren. Naaien ze daarna weer dicht. Zien ze niet bij de inspectie bij de hemelpoort.
Als het je toch niet boeit, waarom dan donorschap propageren? Dood is dood, dus leef en laat sterven, toch? En dat je niet in vrije wil geloofd had ik moeten zien aankomenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Boeiuh, dood is dood. En mensen kiezen er niet voor om alcoholverslaafd te worden.
Nee, als ik dood ben gaat niemand in mijn lichaam dingen weghalen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je staat je lichaam ook niet af, slechts je nieren. Naaien ze daarna weer dicht. Zien ze niet bij de inspectie bij de hemelpoort.
Hoe weet je dat nou? Je bent dan dood. Als je onder de grond ligt zijn er ook zat beesten die je opvreten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, als ik dood ben gaat niemand in mijn lichaam dingen weghalen.
Je kan er wel mensen mee helpen. Jij wil ook nieren krijgen als je die nodig hebt. Denk aan Bart de Graafquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, als ik dood ben gaat niemand in mijn lichaam dingen weghalen.
Is donorschap niet alles of niets? Of kan je 'n clausule opstellen zo van:quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef wuuht het volgende:
ik wil mijn organen afstaan als het maar geen vieze junk of alcohol verzlaafde is
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je bent dan dood. Als je onder de grond ligt zijn er ook zat beesten die je opvreten.
Doe er dan iets nuttigs mee als dat nog kan.
Kan dat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Is donorschap niet alles of niets? Of kan je 'n clausule opstellen zo van:
"Geen klootzakken, junkies, zuiplappen, Moslims of Jehovahs!"
?
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan er wel mensen mee helpen. Jij wil ook nieren krijgen als je die nodig hebt. Denk aan Bart de Graaf
Nee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je bent dan dood. Als je onder de grond ligt zijn er ook zat beesten die je opvreten.
Doe er dan iets nuttigs mee als dat nog kan.
Een nier kan je gewoon bietsen van je broer, of kopen in India.. Daar heb je geen dooie donor voor nodig.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan er wel mensen mee helpen. Jij wil ook nieren krijgen als je die nodig hebt. Denk aan Bart de Graaf
Jij snapt het.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
"Het staat in een boek dus ik hou me daaraan."
"D66 wil het, dus ik ben donor"quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
"Het staat in een boek dus ik hou me daaraan."
Waarom niet? Alleen maar vanwege geloof zekerquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel Paul, maar dit wil ik gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |