quote:McClaren rekent op Douglas
FC Twente-trainer Steve McClaren is niet bang dat het pannetje weer zal overkoken bij Douglas. De verdediger heeft momenteel veel aan zijn hoofd met naast de ophanden zijnde interlandcarrière ook een achter de coulissen voorgekookte transfer naar Fulham. In het verleden leden de prestaties op het veld van Douglas zichtbaar onder transferperikelen en de slepende kwestie rond de aanvraag van zijn Nederlanderschap.
„Douglas is stabieler geworden. Daarom verdient hij het ook om te worden opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal. Hij is zonder twijfel een van de topverdedigers in Nederland. Als ik kijk naar het Nederlands elftal, dan is Douglas een belangrijke en nuttige versterking van de selectie.”
McClaren rekent donderdagavond in het Europese duel met de Bursaspor, de Turkse kampioen van 2010, op een geconcentreerde Douglas. „Als Douglas voor het Nederlands elftal gaat spelen, zal hij belangrijkere en grotere wedstrijden spelen. Ik weet zeker dat hij goed met deze situatie om kan gaan.”
ik zie ze op deze manier thuis echt niet met 2-0 winnen hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Nja 2-0 winnen thuis is genoeg, maar ik vrees dat de verdediging het lastig krijgt om thuis de nul te houden
Ik ook niet neequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zie ze op deze manier thuis echt niet met 2-0 winnen hoorbeetje achteruit lopen, Bulykin te laat brengen (vind ik)
ja, hier nog een verbaasd iemand... en vind ze sowieso de tweede helft beetje slapjes ballenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ook niet neeik vond het ook een beetje raar dat Castaignos eruit gehaald werd en Verhoek er toen in kwam ipv Bulykin
Chadli in de spits en Verhoek op rechts, Mc.C zal wel niet helemaal tevreden zijn over Buly.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, hier nog een verbaasd iemand... en vind ze sowieso de tweede helft beetje slapjes ballen
Nja ik ben niet heel erg goed aan het opletten moet ik zeggen maar ik vind het nog niet echt indrukwekkend nee de 2e helft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, hier nog een verbaasd iemand... en vind ze sowieso de tweede helft beetje slapjes ballen
Me2. Vroeg me al af of McClaren het wel best vindt zonder Europa League.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ook niet neeik vond het ook een beetje raar dat Castaignos eruit gehaald werd en Verhoek er toen in kwam ipv Bulykin
Buly heeft geen bal gehad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Chadli in de spits en Verhoek op rechts, Mc.C zal wel niet helemaal tevreden zijn over Buly.
ik mag toch hopen van nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Me2. Vroeg me al af of McClaren het wel best vindt zonder Europa League.
Vorig jaar deed hij ook al zo raar tegen Schalke..
x2quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik mag toch hopen van niet
en commentator heeft gelijk, waarom niet Tadic met links vanaf links en Verhoek met rechts vanaf rechts; als je Bulykin voorin hebt lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |