abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115794056
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 16:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb een clubcard en nu heb ik 2 kaarten besteld in vak 105.
Ik dacht dat die hele kant voor SCC houders zijn? :@
voor de wedstrijd tegen Bursaspor bedoel je?
Dan kan je met SCC en CC kaarten kopen voor elk vak waar nog plekken zijn
♥ scars make us who we are ♥
pi_115794105
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Plasterk het volgende:
Wisgerhof wacht op wat er bij Twente gaat gebeuren.
Stel dat Douglas weer een stomme rode kaart pakt, ben ik toch blij als Wisgerhof daar staat!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_115794989
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 19:44 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Stel dat Douglas weer een stomme rode kaart pakt, ben ik toch blij als Wisgerhof daar staat!
x2, gelukkig denkt hij zelf ook dat hij z'n minuten nog wel gaat maken ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP maandag 20 augustus 2012 @ 21:23:23 #154
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_115799382
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

volgens vi gaat douglas volgende week weg ;(
-O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_115799444
en volgens datzelfde VI ziet Adri Koster wel iets in Plet :P

quote:
Koster wil bij Twente overbodige Plet naar België halen

Glynor Plet zoekt zijn heil mogelijk in België. De 25-jarige spits die bij FC Twente na de komst van Luc Castaignos en Dmitriy Bulykin op het derde plan is gekomen, is in beeld bij het door Adrie Koster getrainde Beerschot.

Plet zag vorige week tot zijn grote teleurstelling een overgang naar SC Heerenveen afketsen. 'SC Heerenveen wilde Glynor kopen, maar voelde zich aan het lijntje gehouden omdat het bedrag wat FC Twente wilde hebben maar niet duidelijk werd', aldus Plets zaakwaarnemer Winnie Haatrecht.

'Daarop heeft Heerenveen gekozen voor die IJslandse spits (Alfred Finnbogason, red.) en daar is Glynor nog steeds boos over. Ik ben nu in het buitenland op zoek naar een club, want hij moet aan spelen toekomen.' NEC toonde eerder ook interesse in Plet, maar de Nijmegenaren rekenen niet meer op zijn komst.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115802280
Ik ben wel benieuwd hoe dat dan zit met de meerdere zaakwaarnemers van Dougie.
Begin van de zomer bleek dat FC Twente slechts een deel van de transfersom zou krijgen, waardoor het voor Twente minder interssant zou zijn om Douglas te verkopen.

Hij zal toch wel zo'n 4 miljoen netto op moeten brengen, anders kun je hem net zo goed houden. Want voor minder vind je echt geen goede vervanger.
  maandag 20 augustus 2012 @ 22:37:22 #157
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_115803419
Waar gaat Douglas heen dan?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_115804045
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar gaat Douglas heen dan?
volgens VI naar Fulham of Newcastle...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:21:27 #159
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_115807887
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en volgens datzelfde VI ziet Adri Koster wel iets in Plet :P

[..]

Ik zie een Fok! fietsestafette voor Plet aankomen
So confused when you're lost in the groove
pi_115811585
quote:
Douglas wellicht weg bij Twente

Het is nog aaltijd niet zeker dat Douglas bij FC Twente blijft. Zo hangt er nog altijd een transfer van Douglas in de lucht. Newcastle United en Fulham zijn nog altijd in de markt voor de tot Nederlander genaturaliseerde Braziliaan en als FC Twente alsnog een miljoenenbedrag voor hem kan opstrijken, zal de club dat niet laten lopen, ook al hoopt trainer Steve McClaren hem te behouden.

Volgende week bereikt Douglas bovendien de termijn van vijf jaar in Nederland, die nodig is als laatste voorwaarde voor een interlandcarričre bij het Nederlands elftal. Engelse clubs kunnen hem dan direct overnemen, wat een transfer een stuk minder gecompliceerd maakt.Als Douglas wordt verkocht, wil FC Twente de Belg Dedryck Boyata overnemen van Manchester City als vervanger. Als een van de andere centrumverdedigers vertrekt, komt er geen vervanger.
pi_115812469
Laat die Boyata maar komen en laten zien wat hij waard is :) Mocht Douglas vertrekken dan he :+
pi_115822250
Ken die hele Boyata niet. Iemand enig idee?
pi_115836956
Douglas zou voor 5,5 miljoen weggaan, mooi die Boyata dan halen en samen met Bjelland in de basis ^O^

en dan maar zien we er op de bank komen; Wisgerhof / Röseler / Pelupessy / Bengtsson
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:56:29 #164
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_115840723
Zou toch wat zijn als we BMG bij ons in de poul loten.
pi_115840790
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef Plasterk het volgende:
Zou toch wat zijn als we BMG bij ons in de poul loten.
als de stand zo blijft komen ze in waarschijnlijk wel in een balletje bij de loting :P en voor kans op dezelfde poule moet er eerst "even" gewonnen worden van Bursaspor ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:11:30 #166
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_115841586
De man van 15 miljoen.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:23:32 #167
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_115842350
Die nog meer miljoenen gaat kosten :D
pi_115842468
geen hele beste pot van Luukinho :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:36:42 #169
141482 Q.
JurassiQ
pi_115843232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 22:23 schreef Plasterk het volgende:
Die nog meer miljoenen gaat kosten :D
Goeie aankoop voor BMG. :')
For great justice!
pi_115843424
Luuk. Bakt er buiten Nederland niets van. _O_
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:41:57 #171
67174 Dos37
Come on Twente
pi_115843562
Komt nog wel goedet Luukinho _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_115855036
quote:
Twente ontkent bod van Fulham

Fulham zou 5,5 miljoen euro willen neertellen voor FC Twente-verdediger Douglas en zelfs al een principeakkoord hebben bereikt met FC Twente. Dat wordt echter ontkend door FC Twente-voorzitter Joop Munsterman. „Daar klopt niks van. We hebben niet eens een bod ontvangen van Fulham”, aldus de FC Twente-preses.

Munsterman geeft wel aan open te staan voor een verkoop van Douglas, wiens contract na dit seizoen afloopt. „Maar we laten ons niet met een appel en een ei afschepen. Het gaat ons erom wat we uiteindelijk netto overhouden na alle uitkeringen aan zaakwaarnemers en dergelijke.”
quote:
Douglas hoopt op Van Gaal

FC Twente-verdediger Douglas kan vandaag door bondscoach Louis van Gaal voor het eerst opgenomen worden in de voorlopige Oranjeselectie. De geboren Braziliaan met het Nederlandse paspoort is vanaf volgende week speelgerechtigd voor Oranje, omdat hij dan de termijn van vijf jaar in Nederland heeft volgemaakt, en is dus inzetbaar in de WK-kwalificatie-interlands tegen Turkije en Hongarije.

„Ik heb niks gehoord van de nieuwe bondscoach, maar iedereen weet, dat ik vanaf volgende week voor het Nederlands elftal mag spelen. Dat zal de bondscoach ook weten. Het is mijn droom om in Oranje te spelen en ik hoop een kans te krijgen, maar daarvoor zal ik het bij FC Twente moeten laten zien.”
quote:
Naast Boyata interesse voor Bateau

FC Twente heeft uitgebreid voorwerk verricht om een lastminutevertrek van Douglas op te vangen. De club uit Enschede sprak al met de 21-jarige Belgische centrumverdediger Dedryck Boyata, die mag vertrekken bij Manchester City.

Voor de lange termijn is Sheldon Bateau, een 21-jarige jeugdinternational van Trinidad & Tobago, een interessante optie. De proefspeler probeert momenteel een contract af te dwingen bij FC Twente en trainde gisteren mee met de A-selectie. De 1,91 meter lange centrale verdediger maakte indruk met zijn imposante fysiek en valt net als Douglas vijf jaar geleden te classificeren als een ruwe diamant met mogelijkheden. Waar bijvoorbeeld Ajax toentertijd geen interesse toonde, zagen FC Twente-trainer Fred Rutten en de scouting van de Enschedese club vijf jaar geleden wel mogelijkheden in de fysiek en defensief sterke, maar voetballend beperkte Douglas. Een beslissing die de club geen windeieren legde.
pi_115861715
Douglas _O_
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:38:30 #174
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_115861794
Leroy en Douglas opgeroepen door Van Gaal
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 augustus 2012 @ 13:46:44 #175
Rawr
pi_115864231
*O*
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_115877893
mooi voor Douglas :) nu maar afwachten wat de komende dagen brengen qua transfer(s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115895942
quote:
McClaren rekent op Douglas

FC Twente-trainer Steve McClaren is niet bang dat het pannetje weer zal overkoken bij Douglas. De verdediger heeft momenteel veel aan zijn hoofd met naast de ophanden zijnde interlandcarričre ook een achter de coulissen voorgekookte transfer naar Fulham. In het verleden leden de prestaties op het veld van Douglas zichtbaar onder transferperikelen en de slepende kwestie rond de aanvraag van zijn Nederlanderschap.

„Douglas is stabieler geworden. Daarom verdient hij het ook om te worden opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal. Hij is zonder twijfel een van de topverdedigers in Nederland. Als ik kijk naar het Nederlands elftal, dan is Douglas een belangrijke en nuttige versterking van de selectie.”

McClaren rekent donderdagavond in het Europese duel met de Bursaspor, de Turkse kampioen van 2010, op een geconcentreerde Douglas. „Als Douglas voor het Nederlands elftal gaat spelen, zal hij belangrijkere en grotere wedstrijden spelen. Ik weet zeker dat hij goed met deze situatie om kan gaan.”
pi_115920827
Luc in de spits vanaf de start ^O^ en als ik de eerste 20-25 minuten zo zie, moet er wel een resultaat mogelijk zijn :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115921094
en het is 0-1, publiek stil *O* _O_ :+ Chadli
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 23 augustus 2012 @ 20:09:45 #180
12621 tcr
*nix 4ever
pi_115921500
1-1 :(
pi_115922676
mag toch hopen dat die Argentijn bij z'n volgende overtreding wel z'n tweede geel krijgt!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115923156
Hopelijk nog een 2e uitdoelpunt meepakken, dan is het nog een aardige uitgangspositie
pi_115923233
het Nederlandse voetbal gaan er tot nu toe aardig op vanavond :{
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115923270
_O_ Gutierez
pi_115923376
Tadic domoor
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_115923408
ik telde hem al :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115924380
Godver :( -O-
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 augustus 2012 @ 21:10:11 #188
Rawr
pi_115924475
Zucht -O-
pi_115924479
Rosales weer weg achterin, weer een goal... dat wordt feest volgende week thuis!

en kan iemand mij vertellen waarom Twente na de 2-1 ineens stopt met voetballen, verder gaat met alleen beetje als veldvulling rondlopen? :X :N -O- :% of gokten ze op volgende week?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115924542
Nja 2-0 winnen thuis is genoeg, maar ik vrees dat de verdediging het lastig krijgt om thuis de nul te houden
pi_115924605
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Nja 2-0 winnen thuis is genoeg, maar ik vrees dat de verdediging het lastig krijgt om thuis de nul te houden
ik zie ze op deze manier thuis echt niet met 2-0 winnen hoor :') beetje achteruit lopen, Bulykin te laat brengen (vind ik)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115924648
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik zie ze op deze manier thuis echt niet met 2-0 winnen hoor :') beetje achteruit lopen, Bulykin te laat brengen (vind ik)
Ik ook niet nee :{ ik vond het ook een beetje raar dat Castaignos eruit gehaald werd en Verhoek er toen in kwam ipv Bulykin
pi_115924709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Ik ook niet nee :{ ik vond het ook een beetje raar dat Castaignos eruit gehaald werd en Verhoek er toen in kwam ipv Bulykin
ja, hier nog een verbaasd iemand... en vind ze sowieso de tweede helft beetje slapjes ballen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115924730
Nu moet Twente Douglas houden tot en met donderdag.
pi_115924755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ja, hier nog een verbaasd iemand... en vind ze sowieso de tweede helft beetje slapjes ballen
Chadli in de spits en Verhoek op rechts, Mc.C zal wel niet helemaal tevreden zijn over Buly.
pi_115924769
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Nja ik ben niet heel erg goed aan het opletten moet ik zeggen maar ik vind het nog niet echt indrukwekkend nee de 2e helft.
  Forum Admin donderdag 23 augustus 2012 @ 21:15:04 #197
35723 crew  GGMM
pi_115924774
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:12 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Me2. Vroeg me al af of McClaren het wel best vindt zonder Europa League.
Vorig jaar deed hij ook al zo raar tegen Schalke..
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115924804
quote:
19s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Chadli in de spits en Verhoek op rechts, Mc.C zal wel niet helemaal tevreden zijn over Buly.
Buly heeft geen bal gehad.
pi_115924818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

ik mag toch hopen van niet :r

en commentator heeft gelijk, waarom niet Tadic met links vanaf links en Verhoek met rechts vanaf rechts; als je Bulykin voorin hebt lopen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115924836
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik mag toch hopen van niet :r

en commentator heeft gelijk, waarom niet Tadic met links vanaf links en Verhoek met rechts vanaf rechts; als je Bulykin voorin hebt lopen?
x2
pi_115924855
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

heb je grote kans op, hij maakt zich liever nog een keer onsterfelijk in Twente door direct voor het landskampioenschap te gaan. Dat de gevolgen zijn dat Twente voorlopig ongeplaatst blijft in Europa is niet zijn probleem, maar van zijn opvolger.
pi_115924888
Sjonge jonge jonge, wat een futloze wedstrijd. Stelletje lapzwansen.
pi_115924893
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:16 schreef Adames het volgende:

[..]

heb je grote kans op, hij maakt zich liever nog een keer onsterfelijk in Twente door direct voor het landskampioenschap te gaan. Dat de gevolgen zijn dat Twente voorlopig ongeplaatst blijft in Europa is niet zijn probleem, maar van zijn opvolger.
dat is ook zijn probleem, want ik weet niet of de supporters (en wellicht) de spelers je dat in dank afnemen... EL laten schieten voor een mogelijk kampioenschap vind ik wel een zware keuze!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115924969
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:17 schreef d1ce het volgende:
Sjonge jonge jonge, wat een futloze wedstrijd. Stelletje lapzwansen.
doet me helaas erg veel denken aan eind vorig seizoen -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115925119
nog even een breedtepass van Bjelland met de ogen dicht, als het wat minder gaat zakt het ook in 1 keer wel vol-le-dig in ofniet? :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115925343
We hebben verloren omdat we zelf zo ondermaats speelden, niet omdat bursa zo goed was.
Thuis met 2-0 minimaal winnen moet gewoon goed te doen zijn ^O^
pi_115926792
En daarbij, als we met 1-0 hadden verloren moesten we ook 2x scoren thuis om te winnen. :P
pi_115927141
Wil Steve niet in de EL spelen ofzo :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_115927288
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Wil Steve niet in de EL spelen ofzo :')
Steve heeft niks te willen, dat wordt van hoger uit besloten :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_115927319
quote:
19s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Steve heeft niks te willen, dat wordt van hoger uit besloten :P
Zou het ja :')
pi_115930203
3-1 tegen een Turkse clubje :'(
Das echt dramatisch slecht zeg...
pi_115940547
quote:
Beren op de weg voor Douglas

Hoewel FC Twente zich al stiekem rijk rekent met een lastminutetransfer van Douglas naar Fulham en die links en rechts al als een voldongen feit wordt gepresenteerd, zijn er nog de nodige beren op de weg.

Nadat eerder deze zomer al transfers naar VfL Wolfsburg, Aston Villa en Newcastle United stukliepen op de commissies voor zaakwaarnemers, ligt dat gevaar nu weer op de loer. In het contract van Douglas zijn sowieso percentages van de transfersom opgenomen voor twee zaakwaarnemers, onder wie Raymond van Lierop. Beiden zijn totaal niet meer betrokken bij Douglas, maar deze contractueel vastgelegde rechten stammen uit de tijd dat Douglas als onbekende voetballer vanuit Brazilië naar Nederland is gehaald.

Jeugdvriend

Ook de speler zelf heeft recht op een percentage van de transfersom, zodat FC Twente in zijn totaliteit al ruim een derde van het binnenkomende bedrag kwijt is. Daarbij eist de Braziliaanse zaakwaarnemer Marcos Paulo zijn aandeel op. Douglas’ zaakwaarnemer Paulo is een jeugdvriend van de verdediger en heeft met hem samengespeeld bij de marginale Braziliaanse club Joinville Esporte Clube.

De uitsluitend Portugees sprekende Paulo is evenals Van Lierop een kleine vis in het zaakwaarnemerscircuit en zijn bedrijf draait volledig op Douglas. Paulo is vastbesloten de klapper van zijn leven te maken en heeft bij eerdere transfermogelijkheden een bemiddelingsvergoeding geëist, die de 1 miljoen euro ruim oversteeg. Ook bij FC Twente heeft Paulo een rekening neergelegd. Dit alles is een belangrijke reden geweest voor het spaaklopen van de transfers naar onder meer VfL Wolfsburg.

Gratis de deur uit

Naast alle financiële complicaties speelt ook de bereidwilligheid van Douglas om nog te verkassen een rol. Eerder deze zomer is er overleg geweest over de situatie tussen de speler, trainer Steve McClaren en de clubleiding. Daaruit is naar voren gekomen dat McClaren vanuit sportief oogpunt Douglas graag het seizoen ziet afmaken bij FC Twente, iets waar de speler zelf ook nog naar neigt. De clubleiding staat daar niet om te springen, omdat Douglas dan volgend jaar gratis de deur uitloopt. Terwijl Joop Munsterman en Aldo van der Laan proberen iets van de transferwaarde van de wellicht aanstaande international te verzilveren, stelt de technische leiding van de club juist het sportieve belang van het behoud van Douglas voorop.
quote:
Chadli: Voelde iets knappen

Behalve de 3-1 nederlaag tegen Bursaspor in de play-off van de Europa League liep FC Twente nog meer schade op in Turkije. Zowel Wout Brama als Nacer Chadli moest met een blessure worden gewisseld. De enkel van de middenvelder klapte lelijk dubbel, terwijl Chadli een ernstig ogende bovenbeenblessure opliep. Het gaat om een spierblessure, mogelijk een spierscheuring.

,,Het ziet er niet goed uit”, reageerde McClaren hoofdschuddend. ,,In een sprint voelde ik iets knappen. Ik ben er meteen uitgegaan om het niet nog erger te maken”, aldus Chadli. De aanvaller lijkt sowieso niet inzetbaar zondag tegen NEC, terwijl ook de inzetbaarheid van Brama zeer twijfelachtig is. De middenvelder is in het verleden wel enkele keren snel hersteld van zo’n type enkelblessure, maar slechts twee dagen hersteltijd lijkt te kort.
quote:
"Tevreden over Castaignos"

Na zijn goede invalbeurt tegen NAC Breda had Luc Castaignos bij FC Twente in het duel met Bursaspor voor het eerst de voorkeur in de basis gekregen boven Dmitry Bulykin.

Met zijn snelheid kon Castaignos enkele keren goed profiteren van de ruimte achter de Turkse defensie. ,,Ik had om tactische redenen voor Castaignos gekozen, omdat zij hoog druk zetten, waardoor er ruimte was voor zijn loopacties. Daar ligt zijn kracht en dat heeft hij enkele keren goed gedaan”, aldus FC Twente-trainer Steve McClaren.
quote:
Janssen: Veel professioneler

De uitwedstrijd tegen het Turkse Bursaspor verliep aanvankelijk volgens plan voor FC Twente. De club uit Enschede kwam op voorsprong door een goal van Nacer Chadli, waarmee het belangrijke uitdoelpunt een feit was. ,,Als je in een Europese uitwedstrijd de eerste goal maakt, moet je dat veel professioneler uitspelen”, verzuchtte Willem Janssen.

,,Natuurlijk was het bijzonder hoe het publiek hier achter de ploeg stond. Dat was geen twaalfde man, maar een veertiende man. Maar wij kregen best wat ruimte om te voetballen. Daar hebben we te weinig mee gedaan en door fouten van ons konden zij steeds gevaarlijk worden in de omschakeling. Ik geloof er nog steeds in. Het is mogelijk om met 2-0 te winnen van deze ploeg, die ik helemaal niet zo bijzonder vond. Volgende week moeten we gewoon twee tandjes bijzetten.”
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:14:34 #213
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_115941045
Waarom zet je niet standaard twee tandjes erbij als je achter staat...
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:37:31 #214
141482 Q.
JurassiQ
pi_115941244
En Chadli mogelijk voor langere tijd er uit, wat een drama-avond!
For great justice!
pi_115968462
Douglas met z'n 4 lui die een centje meepikken, zal een flink opstakel zijn voor een transfer want Ome Joop wil natuurlijk netto wel genoeg over houden :P

en zondag wellicht zonder Brama en Chadli, Guiterez op het middenveld erbij en Verhoek op rechts zodat Tadic naar links kan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:08:13 #216
Rawr
pi_115968776
Tadic - Casta - Verhoek
---------- Guti ---------------
--- Fer ----------- ? --------

Fer met de punt naar achteren. Wie op vraagteken? Janssen? Promes? En waarom Brama er niet in?
pi_115969004
Röseler.
pi_115969190
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadic - Casta - Verhoek
---------- Guti ---------------
--- Fer ----------- ? --------

Fer met de punt naar achteren. Wie op vraagteken? Janssen? Promes? En waarom Brama er niet in?
Brama enkel dubbelgeklapt, ook vraagteken voor zondag; wat mij betref Janssen of Röseler...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_115974549
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Promes?
Promes is verhuurd aan GA Eagles. Vandaag gescoord.
Joshua John is verhuurd aan Nordsjelland. Scoorde ook al vandaag :Y
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:24:53 #220
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_115976568
Alles komt goed! Maar Godver begint dit nu al?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_115982658
quote:
Boyata op weg naar Twente

Het groene licht voor de transfer van Douglas naar Fulham is nog niet gegeven, maar FC Twente heeft zijn opvolger al vrijwel binnen. De Belgische verdediger Dedryck Boyata en zijn vader Bienvenu Boyata komen zondag naar Nederland voor onderhandelingen met FC Twente. Een akkoord is aanstaande.

,,We hebben al twee goede gesprekken met McClaren achter de rug. McClaren wil Dedryck er graag bij hebben en Dedryck wil graag naar FC Twente, omdat het voor hem nu belangrijk is dat hij aan spelen toekomt. Op dit moment is het zo, dat het FC Twente wordt of niets”, laat vader Bienvenu Boyata weten. De enige onzekere factor is nog zijn werkgever Manchester City. De Engelse kampioen heeft lang gewacht met het verschaffen van duidelijkheid, maar lijkt nu toch mee te willen werken aan een verhuur van de 21-jarige fysiek sterke centrumverdediger.
quote:
Chadli niet tegen NEC

FC Twente-trainer Steve McClaren heeft voor de uitwedstrijd tegen NEC definitief een streep gehaald door de naam van Nacer Chadli. De Belgische aanvaller viel in de uitwedstrijd tegen Bursaspor uit met een bovenbeenblessure, die volgens McClaren ernstig is. ,,Het ziet er niet goed uit”, liet de Engelse trainer weten.

Als inderdaad sprake blijkt van een spierscheuring, wat wordt vermoed, dan is Chadli sowieso enkele weken uit de roulatie. Dat zou een zware tegenvaller zijn, want de Belgische international heeft de afgelopen weken een prima vorm geëtaleerd.

Wout Brama, die in Turkije zijn enkel blesseerde, is nog een twijfelgeval. De wedstrijd lijkt vroeg te komen voor de middenvelder, die in Bursa gewisseld moest worden, omdat hij niet meer verder kon.

FC Twente heeft overigens slechte herinneringen aan de uitwedstrijd tegen NEC. Vorig seizoen werd een week na de eclatante 6-2 zege op PSV met een 3-1 nederlaag in Nijmegen de vrije val ingezet, waardoor de titelpretendent uiteindelijk als zesde zou eindigen.
pi_115989303
http://www.voetbalprimeur(...)ordt-fc-twente-niets

Zeer goede aanwinst
Groot talent namelijk en in de wedstrijden dat ik van hem heb gezien maakte hij een zeer sterke indruk
pi_115989428
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ordt-fc-twente-niets

Zeer goede aanwinst
Groot talent namelijk en in de wedstrijden dat ik van hem heb gezien maakte hij een zeer sterke indruk
Ben benieuwd :Y

Zijn er misschien filmpjes oid ergens te vinden van hem?
pi_115989475
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 14:19 schreef d1ce het volgende:

[..]

Ben benieuwd :Y

Zijn er misschien filmpjes oid ergens te vinden van hem?
Vast wel op youtube haha
pi_115990458
mooie aanwinst als hij echt gaat komen ^O^ en maar hopen dat Douglas ook nog een seizoen blijft...

wel balen van Chadli, dan maar Tadic naar links en Verhoek erbij op rechts; volle bak voorzetten geven:9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')