Ga even ergens anders trollen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja vorig seizoen.
Hoe gaat het met de zoektocht naar een spits? Plet wat voor jullie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
En de voorgaande 6 seizoenen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:23 schreef Mama_Mia het volgende:
Verdomme man dat is best een leuke manier om je verjaardag door te brengengenoten van Chadli, Tadic, Gutierrez en eindelijk eens lekker spel en relaxed de wedstrijd uit zitten
![]()
Huh? Eindstand Eredivisie 2011-2012 Feyenoord 2. Twente 6.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:36 schreef June. het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten..
Het zijn ook nog eens onze vleugelspelers die de sterren van de hemel spelen.. met elkaar!quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat het duo Chadli/Tadic nóg groter gaat worden dan John/de Jong
Ik ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:59 schreef d1ce het volgende:
[..]
Het zijn ook nog eens onze vleugelspelers die de sterren van de hemel spelen.. met elkaar!![]()
Moest wel lachen toen Tadic, Rosales een kusje gaf na zijn assist.
En allebei Europa Leaguequote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Eindstand Eredivisie 2011-2012 Feyenoord 2. Twente 6.
Wat vind je van dit idee:quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook
We kunnen net zo goed 4-4-2 gaan spelen, die twee flikken het toch wel
----------------- Chadli - Tadic ----------------
------------------- Gutiérrez ---------------------
---------- Fer ----------------- Janssen---------
---------------------- Brama ----------------------
Schilder - Bjelland - Douglas - Rosales
-------------------- Mihaylov ---------------------
Daar heb ik ook serieus aan zitten denken. Met deze 2 vleugels hebben we eigenlijk geen spits, maar iemand die loopbewegingen maakt zonder balcontactquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ook
We kunnen net zo goed 4-4-2 gaan spelen, die twee flikken het toch wel
----------------- Chadli - Tadic ----------------
------------------- Gutiérrez ---------------------
---------- Fer ----------------- Janssen---------
---------------------- Brama ----------------------
Schilder - Bjelland - Douglas - Rosales
-------------------- Mihaylov ---------------------
Daar kun je Janssen wel voor gebruikenquote:Op maandag 13 augustus 2012 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Daar heb ik ook serieus aan zitten denken. Met deze 2 vleugels hebben we eigenlijk geen spits, maar iemand die loopbewegingen maakt zonder balcontact
quote:Castaignos: Wat een onthaal!
ENSCHEDE - Bij zijn debuut als invaller in de 70e minuut verwelkomde het FC Twente-publiek de nieuwe spits Luc Castaignos met een open doekje. "Luc, Luc, Luc”, klonk het vanaf de tribunes net als vorig seizoen voor zijn voorganger Luuk de Jong. "Wat een fantastisch onthaal voor een 19-jarige. Als je ergens op zo’n manier binnenkomt, verdienen de mensen het, dat je ze wat teruggeeft”, aldus de oud-Feyenoorder.
In de twintig minuten speeltijd die hij kreeg, maakte Castaignos een gretige indruk. "Misschien was ik wel iets te gretig. Dit is voor een spits een geweldig team om in te voetballen. We hebben zoveel spelers, die een man uit kunnen spelen, dat je als spits altijd klaar moet zijn om te scoren”, aldus Castaignos, die vanavond evenals Denny Landzaat met Jong FC Twente in actie komt tegen Jong Vitesse om speelritme op te doen.
Ik wil eigenlijk eerst eens zien hoe de verdediging eruit ziet. Zijn tot nu toe nog niet getest.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb zo'n zin in Gutierrez op 10 naast Tadic en Chadli in de basis![]()
Janssen is dan de eerste die er uit mag. De verdediging zit ook prima in elkaar, dus we mogen best op het kampioenschap gaan hopen.
Daar heb je inderdaad een redelijk punt. Vorig jaar was Tiendalli onze gatenkaas en Schilder doet het daar een stuk beter. Wisgerhof was over zijn top heen en wat die Bjelland in het verleden heeft laten zien geeft mij wel vertrouwen. Hoe het in de praktijk gaat is wel afwachten dat klopt. Ik maar me meer zorgen of Fer en Brama samen het middenveld kunnen leiden als Gutierrez een aanvallende rol krijgt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eerst eens zien hoe de verdediging eruit ziet. Zijn tot nu toe nog niet getest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |