jij egt domquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat
Wou het een keertje proberen zelf te maken
Moet je nou El Snorroquote:
Je kan de tering krijgen met je kut voetbalmanager.quote:
Ik doe alleen mee met nhd coach van het jaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan de tering krijgen met je kut voetbalmanager.
Waarom heb ik hieraan meegedaan.Ik stop ermee.
Ik lach je hard uit, ik stijg naar kop zo.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben er dit keer niet aan begonnen, zulke spelletjes speel ik 2 weken en dan stop ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee met nhd coach van het jaar
Alleen maar negers in je team?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ookEnkhuizer subleague zit ik met FC Monstercock
Ik sta na gisteren op posititie 818quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deugniet die je bent.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet wat hé zonder seizoenkaart. En dan ook nog eens in Rotterdam gaan wonen. Teletekstsupporter.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta na gisteren op posititie 818
Mijn favoriete teletekstpagina
Nee, vond het gewoon een toffe naam!quote:
Ik kijk vanavond even hoeveelste ik sta, zal wel niet zo hoog zijn hahaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sta na gisteren op posititie 818
Mijn favoriete teletekstpagina
Achjaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet wat hé zonder seizoenkaart. En dan ook nog eens in Rotterdam gaan wonen. Teletekstsupporter.
Ik sta zo hoog door Sneijderquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, vond het gewoon een toffe naam!
[..]
Ik kijk vanavond even hoeveelste ik sta, zal wel niet zo hoog zijn haha
Ah het Rotterdamse slaat al aan bij jequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja
[..]
Ik sta zo hoog door Sneijder
Ach, spelen een goede pot. Maar als het koud word kan Chadli het niet meer, bijvoorbeeld. Die kakken nog wel in.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Cara het volgende:
daar komen de grote monden weer van de twentenaren hoor, vorig jaar waren ze best anoniem stil zo aan het eind maar ze zijn er weer
Gewoon het best ingekocht. Voor mij waren ze ook al kampioenskandidaat 1.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Cara het volgende:
daar komen de grote monden weer van de twentenaren hoor, vorig jaar waren ze best anoniem stil zo aan het eind maar ze zijn er weer
Groningen is dan ook gewoon bar en barslechtquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:07 schreef Cara het volgende:
dat zeg ik, goeie potquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, spelen een goede pot. Maar als het koud word kan Chadli het niet meer, bijvoorbeeld. Die kakken nog wel in.
het zal dit jaar gewoon tussen Ajax,Twente,Feyenoord,Psv en een beetje Az gaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:09 schreef Cara het volgende:
[..]
dat zeg ik, goeie pot
maar het valt compleet stil als het ff kut gaat en als de openingswedstrijd de poorten worden opengezet door groningen zijn ze weer kampioenskandidaat nr 1![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |