Tegen een wc kun je zeggen dat ie naar stront stinkt zonder dat ie boos word, opzich wel een aardige deal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn WC functioneert toch niet meer
Heb je nog kettingen en handboeien gratis?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen een wc kun je zeggen dat ie naar stront stinkt zonder dat ie boos word, opzich wel een aardige deal.
Ik was de community shield kijken johquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:36 schreef Geo4kant het volgende:
A422 waarom kijk je Ajax niet op de TV met EL HD? Ipv sopcast....
Jij bent into bondage en sm kleine stinho?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog kettingen en handboeien gratis?
Zijn knuffel is nergens veilig voorquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent into bondage en sm kleine stinho?
Nee joh, maar als ik tegen een Mokotjo zeg dat hij naar stront stinkt, dan heeft het geen nut om hem te ruilen voor een WC. Want die Mokotjo rent me toch duizenden kilometers achternaquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent into bondage en sm kleine stinho?
Alleen als je hem een paar ton per jaar betaalt, anders rent hij geen meter hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, maar als ik tegen een Mokotjo zeg dat hij naar stront stinkt, dan heeft het geen nut om hem te ruilen voor een WC. Want die Mokotjo rent me toch duizenden kilometers achterna
Mokotjo verkracht je hele familie om vervolgens jou zijn stront te laten etenquote:Op zondag 12 augustus 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, maar als ik tegen een Mokotjo zeg dat hij naar stront stinkt, dan heeft het geen nut om hem te ruilen voor een WC. Want die Mokotjo rent me toch duizenden kilometers achterna
Da's niet bepaald tof.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mokotjo verkracht je hele familie om vervolgens jou zijn stront te laten eten
Dat zou elke Feijenoorder bij een Ajacied moeten doen. Gewoon omdat het kan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mokotjo verkracht je hele familie om vervolgens jou zijn stront te laten eten
Kom vechten dan tjappiequote:Op zondag 12 augustus 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zou elke Feijenoorder bij een Ajacied moeten doen. Gewoon omdat het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |