Goed verhaal heeft ie wel. Brands faalt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:34 schreef GGMM het volgende:
Die Scarface88 is wel een toffe user trouwens.
PSV topic begint sowieso meer inhoud te krijgen
Valt wel mee. Morph wordt echt onderschat, je moet nooit tegen hem zeggen dat ik dit gezegd heb; maar Morph is wel een goede mod hoor. Hij is nu wat meer betrokken bij OS. Maar hij was er vanmiddag tijdens de live-wedstrijden ook gewoon. Het lijkt ook een beetje zo dat iemand die niet in deze sc post niet aanwezig is. Het valt echt wel mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn de andere mods trouwens bijna nooit online?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme ik ga stuk als ik erweer aan terug denk. Toen ik over Breivik begon![]()
quote:
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie ook gelijk alles ontkennen
Ik heb gezegd dat je drugs gebruiktquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:39 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie ook gelijk alles ontkennen
Yep, dezelfde mening als HMF, alleen dan normaal geformuleerd eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed verhaal heeft ie wel. Brands faalt.
Haha flikker dat wist ze al, ik vroeg al een keer of ze in Nederland wilde blowen met mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je drugs gebruikt![]()
okequote:Op zondag 12 augustus 2012 03:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee. Morph wordt echt onderschat, je moet nooit tegen hem zeggen dat ik dit gezegd heb; maar Morph is wel een goede mod hoor. Hij is nu wat meer betrokken bij OS. Maar hij was er vanmiddag tijdens de live-wedstrijden ook gewoon. Het lijkt ook een beetje zo dat iemand die niet in deze sc post niet aanwezig is. Het valt echt wel mee.
Guitarist is erg druk met z'n werk geloof ik, ook pas op vakantie geweest, maar die zal ook gewoon vaak aanwezig zijn op zondagen, wanneer het echt nodig is.
Hij heeft wel gelijk. Mensen denken als je in SC niet actief bent, dat je dan niets doet.quote:
Had je hem niet even kunnen vertellen dat alle live wedstrijden 's avonds pas begonnen? Heeft gewoon de hele middag daar voor niks gezeten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee. Morph wordt echt onderschat, je moet nooit tegen hem zeggen dat ik dit gezegd heb; maar Morph is wel een goede mod hoor. Hij is nu wat meer betrokken bij OS. Maar hij was er vanmiddag tijdens de live-wedstrijden ook gewoon. Het lijkt ook een beetje zo dat iemand die niet in deze sc post niet aanwezig is. Het valt echt wel mee.
Guitarist is erg druk met z'n werk geloof ik, ook pas op vakantie geweest, maar die zal ook gewoon vaak aanwezig zijn op zondagen, wanneer het echt nodig is.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had je hem niet even kunnen vertellen dat alle live wedstrijd 's avonds pas begonnen? Heeft gewoon de hele middag daar voor niks gezeten.
Nee ik zag ze in het live topic ook niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Mensen denken als je in SC niet actief bent, dat je dan niets doet.
Morph was wel in het live-topic toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik zag ze in het live topic ook niet.
SMOOFIEquote:Combine that with the drugs he's been taking...aah well you know. GL with him !
Oh btw, before you're being mindfucked , im just a friend of his, not his goddamn brother.
Dacht het wel ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morph was wel in het live-topic toch?
wat ik me nou altijd heb afgevraagd he GGMM zie je dit nou als werk of vind je het écht leuk om te doen. in begin lijkt het me wel leuk maar er lijkt me na een tijdje echt niets aan. zie je hoe leuk jojoortje is geworden na haar mod fasequote:Op zondag 12 augustus 2012 03:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |