Hoop voor hem dat het in Nederland is gebeurt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Kuiper heeft een tattoo "Made in Holland"
Stel je voor dat er stond made in rotterdamquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat het in Nederland is gebeurt.
Dan zou hij vandaag niet winnen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Stel je voor dat er stond made in rotterdam
quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk dat ik ga pitten en de maincard morgen op mijn gemak bekijk
Amerikaanse stijl is de zachtere vorm, zonder handschoenen(?) lange broek, en je mag beperkt trappen, ik geloof niet boven de gordel..quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is het verschil tussen de Amerikaanse kickboks stijl en de NLse waar ze het over hebben?
wat een mietjesquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:51 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Amerikaanse stijl is de zachtere vorm, zonder handschoenen(?) lange broek, en je mag beperkt trappen, ik geloof niet boven de gordel..
Jouw wil ik de hele avond al spreken! Blij dat het seizoen weer is begonnen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
HGEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOO VAN DE PARTIJ YOYOYOYOO
Spijker op de kop slaanquote:
Geo in da housequote:Op zondag 12 augustus 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
HGEEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOO VAN DE PARTIJ YOYOYOYOO
Hahah gezellig jonge, eerst n hghardstyle bij kermis bambambam volle gas bijna op me bhek gegaan want ik nioei bier als ik ga knjhhakkuh .. maar daarna stuiratrum eindhovnuh .. volle gasssquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geo in da house, hoe was de avond Geo?
Hahah ja waht shdioe haheje hdtsa fhsjak toch?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahah gezellig jonge, eerst n hghardstyle bij kermis bambambam volle gas bijna op me bhek gegaan want ik nioei bier als ik ga knjhhakkuh .. maar daarna stuiratrum eindhovnuh .. volle gasss
En toch gewoon weer aanwezig als het erom gaat, wat een heldquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahah gezellig jonge, eerst n hghardstyle bij kermis bambambam volle gas bijna op me bhek gegaan want ik nioei bier als ik ga knjhhakkuh .. maar daarna stuiratrum eindhovnuh .. volle gasss
ZEKER!!!!!!!!!!!111 bendo gaat kktgiueraslopequote:Op zondag 12 augustus 2012 03:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En toch gewoon weer aanwezig als het erom gaat, wat een held
Negeer mijn vraaag niet GEEEEOquote:
weklte vrag?quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Negeer mijn vraaag niet GEEEEO
hgeb ik nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, neem eens een kalmeringspilletje
Blij dat de eredivisie weer is begonnen?quote:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerEquote:Op zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Blij dat de eredivisie weer is begonnen?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
[..]
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
HAHAHAHHA dat was het wachten waardquote:Op zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 04:09 schreef THEFXR het volgende:
die ringgirls hebben geen asses meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bopb pob idkke ass
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |