ik vind het meestal niks maar was wel een spannende finalequote:
Amerika wint meer hoorquote:
Iets met teveel flitsers, hij mocht een sprong overdoen. Ik zag het ook NET niet, maar ik las het in het topic. Ik kwam er ook pas na het hockey in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef Malahide het volgende:
Spuit elf vraag, maar wat was er aan de hand met Tom aan het begin? Ik was aan het werk maar zag vanuit mijn ooghoek wat gedoe/overleg na een sprong met jury en zijn trainer?
Hij werd te veel gehinderd door flitsen bij zijn eerste sprong. Die mocht hij dus overdoen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef Malahide het volgende:
Spuit elf vraag, maar wat was er aan de hand met Tom aan het begin? Ik was aan het werk maar zag vanuit mijn ooghoek wat gedoe/overleg na een sprong met jury en zijn trainer?
Thanksquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met teveel flitsers, hij mocht een sprong overdoen. Ik zag het ook NET niet, maar ik las het in het topic. Ik kwam er ook pas na het hockey in.
Zelfde hier, ik heb echt geprobeerd zoveel mogelijk verschillende sporten te kijken en met ES is dat redelijk gelukt. Af en toe wat via de stream gekeken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:04 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat dalijk alles weer voorbij is,
Nu heb ik wel een rede om lekker sport te blijven kijken, afgelopen 2 weken bijna alle sporten gezien en weet ik ook welke namen goed zijn enzo
EBU stream.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Valt dit trouwens nog ergens terug te kijken? En dan niet vanwege de duiken?![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
EBU stream.
Aanrader! Heel veel replay ook.
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Ik vond het twee heerlijke weken, zowel qua sport als qua Fok!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde hier, ik heb echt geprobeerd zoveel mogelijk verschillende sporten te kijken en met ES is dat redelijk gelukt. Af en toe wat via de stream gekeken.
Niet alleen de vrouwelijkequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Nober het volgende:
Dat de deelnemers nat zijn geworden weten we maar de vrouwelijke kijkers ook??
Ja maar ik ben wel blij dat het erop zit, 2 weken is echt zat. Nu weer gewoon voetballen kijken en zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vond het twee heerlijke weken, zowel qua sport als qua Fok!
wow, vette site zeg,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
EBU stream.
Aanrader! Heel veel replay ook.
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Echt tof, ik heb al een paar dingen terug gekeken, vooral de wat "mindere" sportenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wow, vette site zeg,
dat had ik eerder moeten weten !!
Meid, ik ben kapot. Morgen nog een avondje Hans van Zetten en dan gaat de stekker weer uit de TVquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel blij dat het erop zit, 2 weken is echt zat. Nu weer gewoon voetballen kijken en zo
Ja ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:08 schreef Malahide het volgende:
[..]
Meid, ik ben kapot. Morgen nog een avondje Hans van Zetten en dan gaat de stekker weer uit de TV.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooie finale, terecht podium
Doei allemaal
Volgens mij ben ik niet de enige die niet ongeïnteresseerd is hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik verwees naar mijn homoseksuele medemens.
Doeiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooie finale, terecht podium
Doei allemaal
quote:Cheryl Cole flirt met schoonspringer
Cheryl Cole lijkt haar zinnen te hebben gezet op schoonspringer Tom Daley.
De 29-jarige zangeres twitterde een paar weken geleden al dat ze Daley geweldig vond, en in de nacht van zaterdag op zondag zocht Cole weer contact met de sportman.
"Gefeliciteerd!", twitterde de zangeres nadat Daley een bronzen medaille op de Olympische Spelen in de wacht sleepte. "Nu heb je vast genoeg vrije tijd om mij die duik te leren!" De 18-jarige Daley antwoordde dat ze snel een afspraak gaan plannen.
Het is niet de eerste keer dat Cole haar oog heeft laten vallen op een sportman. De zangeres was vier jaar getrouwd met voetballer Ashley Cole, in 2010 kwam er een einde aan hun huwelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |