Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
De gouden medaille is eigenlijk ook gewoon van zilver met een dun laagje goudquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik vind stiekem die zilveren plak er wel mooier uitzien dan goud. Maar ja dat is persoonlijk.
Als je een half jaar geleden had geroepen dat NL zilver zou halen bij de OS was je voor gek verklaard.
Mag dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Redefine het volgende:
Vreemd dat je gewoon achter het doel langs mag lopen en daarna gelijk verder gaan
Waarom is daar dan niet tegen geprotesteerd?quote:
Serieus?quote:
Ja. Zit tenminste nog enigzins afwisseling in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
1000x liever KLeintje Pils dan dat wachtmuziekje
Waarschijnlijk omdat ze het niet zagen, of omdat ze niet op de hoogte van de spelregels waren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom is daar dan niet tegen geprotesteerd?
Jammer, al hoor ik het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef tralalala het volgende:
Beetje flauw dat gefluit van de Nederlandse supporters.
Is het niet met de buitenspelregel buitenboord gegaan? Want het lijkt me sterk dat Kooke er niks van zou zeggen, terwijl hij het tien keer heeft kunnen zien. Het is weliswaar Kooke, maar dat zal zelfs hij niet missen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze het niet zagen, of omdat ze niet op de hoogte van de spelregels waren.
Worden niet uitgefloten volgens mij aangezien de fluit niet eentonig isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef tralalala het volgende:
Beetje flauw dat gefluit van de Nederlandse supporters.
Mag idd wel hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom is daar dan niet tegen geprotesteerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |