Dat snap ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:50 schreef IPA35 het volgende:
Zo wordt koffie bier dan ook niet gemaakt.
Ik heb ooit eens gehoord dat de pelgrim niet zo heel goed zijn (of waren) in bier brouwen en de boel wel eens flessen daar. Kerel die ik ken heeft daar ooit eens gewerkt en die zei dat een batch wel eens mislukte en ze dus maar gewoon een fust palm er voor in de plaats gebruikten..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
De Pelgrim Auxerrois
Een dubbel die op een wijnvat heeft gerijpt
Inmiddels zit er in ieder geval een andere brouwerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gehoord dat de pelgrim niet zo heel goed zijn (of waren) in bier brouwen en de boel wel eens flessen daar. Kerel die ik ken heeft daar ooit eens gewerkt en die zei dat een batch wel eens mislukte en ze dus maar gewoon een fust palm er voor in de plaats gebruikten..
Geen idee hoe waar het verhaal is, ik spreek die gozer niet echt meer en het is sowieso al jaren geleden en kunnen ze het dus ondertussen onder de knie hebben gekregen. Maar die gast was niet iemand die zomaar verhalen vertelde, dus ik geloof hem wel.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef IPA35 het volgende:
Tijd voor mijn eerste 12 sinds In de Vrede.
Had nog nooit van die site gehoord, net even die biervinder uitgeprobeerd, maar die lijkt voor geen meter te werken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Geen ervaring met de webwinkel, maar ik zag gisteren toevallig op biernavigatie.nl die tequila black hole staan
Vond het ook al niet al te duidelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Had nog nooit van die site gehoord, net even die biervinder uitgeprobeerd, maar die lijkt voor geen meter te werken.
geen idee, maar als je dat zurige lekker vond moet je eens naar andere geuzebiertjes kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:10 schreef Miniem het volgende:
Gisteren een Mort Subite Gueuze op. Zoet/zurig maar wel lekker fris.
Weer eens wat anders, ik vond het wel lekker.
Zijn er nog andere Mort Subites aan te raden?
Ik bedoel, zelfs bier van één van de grootste brouwerijen ter wereld (durf de naam hier niet neer te zettenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vond het ook al niet al te duidelijk
Inderdaad, wel de webwinkel met het meest interessante aanbod. Maar ik zoek dus de standaard versie en weiger daar ¤14 voor te betalen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Geen ervaring met de webwinkel, maar ik zag gisteren toevallig op biernavigatie.nl die tequila black hole staan
Dead Pony Club van Brewdog, 3,8%, drinkt snel weg, lekker fris want veel hop.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
Welk bier raden jullie aan bij deze sport?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)op-de-biermijl.dhtml
Doe eens een weekendje Kopenhagen... in de Mikkeller bar moet 'ie wel te krijgen zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Inderdaad, wel de webwinkel met het meest interessante aanbod. Maar ik zoek dus de standaard versie en weiger daar ¤14 voor te betalen.
Een Engels bitter, denk ik. Zonder bubbels. Helaas zijn die net geen 5%.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
Welk bier raden jullie aan bij deze sport?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)op-de-biermijl.dhtml
Dan reis ik net zo lief al naar dat adresje in België wat jullie noemden of Bodegraven of zo. Misschien Rotterdam eerst maar eens proberen? Ik heb het idee dat de prijzen daar lager liggen als in Amsterdam.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:49 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Doe eens een weekendje Kopenhagen... in de Mikkeller bar moet 'ie wel te krijgen zijn.
Kanttekeningetje bij de Mikkeller Bar: drie straten verderop zit Ølbutikkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dan reis ik net zo lief al naar dat adresje in België wat jullie noemden of Bodegraven of zo. Misschien Rotterdam eerst maar eens proberen? Ik heb het idee dat de prijzen daar lager liggen als in Amsterdam.
Er zitten wel meer goeie café en winkels daar voor zover ik weet. Maar de enigste keer dat ik daar was was ik een kind van 10 of zo en konden we geen parkeerplek vinden waardoor we weer terug zijn gegaan naar ons vakantiepark op Lolland.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:48 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Kanttekeningetje bij de Mikkeller Bar: drie straten verderop zit Ølbutikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |